Jee Troel, je kwetst me. Nou, ga maar weer in OUD de wannabe mamma uithangen, koter.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon het bord voor je kop eens weghalen en eerst eens naar jezelf kijken voordat je anderen aan gaat spreken op hun zieligheid
Afgezien van de afgelopen meet heb ik het altijd met een twintigje gered.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Ja, op Vrolijk Verder meetsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Afgezien van de afgelopen meet heb ik het altijd met een twintigje gered.
Gewoon om een uurtje of 4 beginnen. De beurs was oop zich okay, maar ik weet niet of anderen nog een leuke tent weten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Voorborrelen is een tof plan![]()
Hoe laat en waar?
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Gewoon om een uurtje of 4 beginnen. De beurs was oop zich okay, maar ik weet niet of anderen nog een leuke tent weten?
Goed plan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettent
Om 16.00 uur. De Beurs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettent
Ick.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om 16.00 uur. De Beurs.
Ik ben er dan.
Wie nog meer?
Zet effe met link erbij in de OP, Litso...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om 16.00 uur. De Beurs.
Ik ben er dan.
Wie nog meer?
Litso, wil je de OP aanpassen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ick.
En stofje natuurlijk. 's Middags gaat hij gewoon mee, en dan vroeg naar bed ofzo.
16:00 ook goed?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Litso, wil je de OP aanpassen?
Tijd: 14.00 uur en locatie![]()
Je bent geweldig![]()
Voor de reservering wordt gezorgd. En het was een suggestie, borrelen is natuurlijk altijd leuk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Wat?
Euhm, reserveren?
Niet eerst voor borrelen?
Gaat goed hier
Een meeting die om 19.15 begint, het moet niet gekker worden op FOK!
Ik wil gewoon vroeg aan de alocholquote:
Geen tanden verliezen he!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vroeg aan de alochol
Als jullie binnenkomen om 16.00 uur, zoek de meest beschoken vrouw () ,
spreek haar aan en grote kans dat ik dat ben![]()
Ik ga aan je zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
Hé voorborrelen! Goed plan!
Weten we tenminste zeker dat het nog wat handtastelijker wordt tegen het eind vd avond![]()
Mên ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef Troel het volgende:
16:00 uur in de Beurs met een gevulde beurs dus.
Ik zal eens even met Tally overleggen.
Daar hoopte ik al opquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik verlies alleen mijn sjieke slips![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |