Het zijn kinderen man.quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Whahaha .Ik jaloers op die twee lelijke spastische mokkels?
Ik dacht het niet he.![]()
Daar wordt jij jaloers op, bedoel ik meer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En daar worden ze dan opgewonden van.![]()
Download de Google VideoPlayer en dan de filmpjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan je die googlevideo's ook offline bekijken? Ik wil ze op een CD'tje branden.
Je avatarquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Kelly-icons beginnen ook uit de hand te lopen.
Nee, ben er waarschijnlijk veel vergetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
De jouwe staat nog niet in Zombine's lijstje!
Bijvoorbeeld deze en daarna klik je op "more from this user"quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:40 schreef Frappelsien het volgende:
Aargg... word nieuwsgierig... waar kun je die filmpjes kijken?
Ik vind ze nergens... en als ik ze vind kan ik ze niet openen... iemand een link die het doet?
Van die Pom en Kelly
hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:40 schreef Frappelsien het volgende:
Aargg... word nieuwsgierig... waar kun je die filmpjes kijken?
Ik vind ze nergens... en als ik ze vind kan ik ze niet openen... iemand een link die het doet?
Van die Pom en Kelly
digibeet!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:18 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen zitten niet 24/7 op een computer en zijn niet zo wegwijs op een computer![]()
Editten, niet opnieuw posten, stomme digibeet.quote:
google kelly pommequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:18 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen zitten niet 24/7 op een computer en zijn niet zo wegwijs op een computer![]()
Ehm.... jij doet het zelf... wat maakt jou dat?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Editten, niet quoten, stomme digibeet.![]()
![]()
Ik edit het toch. Dat jij dat niet begrijpt. Digibeet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ehm.... jij doet het zelf... wat maakt jou dat?
met imagereadyquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef tuut84 het volgende:
hoe kan ik zo'n bewegende avatar krijgen dan. ik zou nie weten hoe ik dat voor mekaar moet krijgen
Met Ulead.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:24 schreef tuut84 het volgende:
hoe kan ik zo'n bewegende avatar krijgen dan. ik zou nie weten hoe ik dat voor mekaar moet krijgen
imageready... zoals ik het zeg...quote:
dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken.. al die "pijp" avatars zijn zien er bagger uit...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:30 schreef Realzm het volgende:
Geweldige avatar asskicker14
Edit: Waarom heeft die van mij nou opeens dat witte? Vanmiddag was dat nog niet
Mn alleerste animated gifjes. Eigenlijk alleen omdat ik wilde leren ze ook te maken, maar als je dr eentje van wil hebben, ga je gangquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wie maakt er 1 voor mij? wil er geen jatten uit dat lijstje wat daarboven is gepost
Als je ze 60 bij 60 maakt, zijn ze het mooistquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mn alleerste animated gifjes. Eigenlijk alleen omdat ik wilde leren ze ook te maken, maar als je dr eentje van wil hebben, ga je gang
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: Ik weet niet of ze nog mooi lijken als avatar![]()
nee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef ikookhier het volgende:
Ik zie die meisjes overalstuur ze eens weg
![]()
Mja, maar dan krijg ik niet alles er mooi opquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Als je ze 60 bij 60 maakt, zijn ze het mooist
Hoe zo niet? het schijnt dat dat ze teksen jattenquote:
Dank je.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:30 schreef Realzm het volgende:
Geweldige avatar asskicker14
Edit: Waarom heeft die van mij nou opeens dat witte? Vanmiddag was dat nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |