Duh. Het is een bewegend avatar. Da's stom.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je huidige avatar stom is![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef mamamiep het volgende:
Omdat het ooit is gemaakt en volgens mij zelden aangepast daarna.
Ik heb de mijne hersteld! Maar hij staat er toch niet tussen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Alle avatars zijn na de crash verloren gegaan. Sommige hebben hem echer hersteld. Andere niet.
En mijn nieuwe avatar is lief en niet stom.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Staat mijn avatar met deze reactie in de OP van 't volgende FMT - slowchattopic?
Of moet ik daar iets meer voor doen?
Bah!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, daarvoor moet je eerst een tientje overmaken op mijn rekening.
Het was een quote van een quote van een vraag waar ik nog geen antwoord op had. Maar inmiddels welquote:
Dat weet je nu als het goed is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
Aha...de vraag was wie die Kelly is.
En hoe heette die man in jouw avatar ook al weer?
Weet je wel hoe moeilijk Laat maarquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat weet je nu als het goed is.
Takashi Shimura natuurlijk.
Asano is goed. En na imdb-en is het natuurlijk Tadanobu Asano.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk Laat maar![]()
Al die Japanse namen lijken op elkaar. Ik kan alleen Akira Kurosawa onthouden. Zelfs de naam van die blonde uit Ichi kan ik niet herhalen. Iets van Asano Nibudaio ofzo![]()
![]()
Doe niet zo eng!quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:24 schreef Sokolsky het volgende:
Chishu Ryu, Daisuke Kato, Minoru Chiaki, Yoshio Inaba en Isao Kimura zijn ook sterk. En Setsuko Hara en Reiko Dannatuurlijk.
Ik denk dat Asano één van de acteurs is die het vaakst voorbij komt in FMT. Ik heb er al zeker vier punten mee binnengehaald.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Och ja..Mifunes sidste sang heb ik gezien. Telt dat ook mee als een Kurosawa?
Tadanobu, Tadanobu, Tadanobu.....ik probeer het te onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |