Mwa als in:quote:
De tweede?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwa als in:
Nee, natuurlijk niet, daar heeft iemand een uur op zitten zoeken op google en mij aan de hand van Screenshots en MSN mee geholpen?
Of als in :
Ja, uiteraard, ik ben toch heel goed met dat soort dingen?
Nou?.
Zo hoeft het ook weer nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De tweede?
OKEEEE, NEE HET IS ALLEMAAL DANKZIJ HW![]()
![]()
![]()
Ja dank je nogquote:
Leraren gaan er juist bij ons vanuit dat we niets makenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
-Waarom maakt niemand hier huiswerk? Het is net of jullie ongemotiveerd zijn!
-Eh, dat zijn we ook.
-Oh...![]()
Lerares v. leerlingen.
Hou er dan mee op, zeg dat je het vervelend vind tegen de persoon die jou gebruikt als praatpaal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
...praatpaal zijn is vervelend...
Het is een wederzijdse vriend. Heb het m al verteld, maar schijnbaar luistert ie niet. Blokkeren helpt niet, krijg ik heel sms-drama.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hou er dan mee op, zeg dat je het vervelend vind tegen de persoon die jou gebruikt als praatpaal.
Zolang het bij msn blijft is er geen probleem met negeren. IRL is misschien wat lastigerquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is een wederzijdse vriend. Heb het m al verteld, maar schijnbaar luistert ie niet. Blokkeren helpt niet, krijg ik heel sms-drama.![]()
Dus nu knik en beaam ik 1x i/d 5 minuten.
Praat me niet over school alsjeblieftquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
-Waarom maakt niemand hier huiswerk? Het is net of jullie ongemotiveerd zijn!
-Eh, dat zijn we ook.
-Oh...![]()
Lerares v. leerlingen.
School is trouwens wel stom, maar ik hou er al over op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Praat me niet over school alsjeblieft![]()
Ik word er de laatste tijd een beetje depressief van, zelfs de zonneschijn van vandaag helpt niet echt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
School is trouwens wel stom, maar ik hou er al over op.
Maar het isquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik word er de laatste tijd een beetje depressief van, zelfs de zonneschijn van vandaag helpt niet echt.![]()
Voor mij is het proefwerkweek....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |