Whehe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat ik een spellingsfout bij Bupatih mag ontdekken. Tot nu toe doet hij dat alleen bij mij (samen met iedereen).
Ook goed, joh!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
maf hoor, hier doet ie 't gewoon
nou ja, zo dan: eerste foto
Bek houden, kutnewbie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whehe.
Ik weet wel beter.
14 juni, Tha_Erik, 14 juni.![]()
![]()
jij bent snel tevredenquote:
Ooit was ik net als jou.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat ik een spellingsfout bij Bupatih mag ontdekken. Tot nu toe doet hij dat alleen bij mij (samen met iedereen).
Ik heb hem vorige week nog betrapt op een stijlfout! Mooi was datquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kill Billquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik me overgeven aan Kill Bill
Val, ik val.quote:
Ik doe typo's maken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Val, ik val.
En ik doe typo's maken, en ben moe en haat alles en iedereen die me verbetert, vandaag.
God, please, geen typefouten
Ja, dat was bewust gedaan, bewust ja.quote:
Is het niet 'jij' in plaats van 'jou'?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ooit was ik net als jou.
[kies welke reactie je prefereert en lees de andere niet]
[heb je de andere al gelezen tijdens het "prefereren"? Nou, m'n broer deed dat ook eens. Nu ben ik enig kind]
Och, ik weet toch dat het wel goed zit met jou.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent snel tevreden
maar dit kapsel is ook nog [net] lang genoeg om het [soort van] op te steken,
dus met die gala-scene komt 't vast wel goed
Ja, dat hebben we samen nog ontdekt in één of ander topic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het niet 'jij' in plaats van 'jou'?
En jij valt ook in herhaling met je broer-blabla-enig-kind-verhaal.
Zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we samen nog ontdekt in één of ander topic.
Jij wist het eerst ook niet.
Sorry.![]()
(als jij was)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[yawn]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[yawn]
Ik van het gezever hierquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet niet waar ik moe van ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |