Ja zoiets dacht ik dus.. aangezien ik me hoofd 1x heb gestoten in het zwembad, en dat was ook tijdens een weddenschapquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik griende en weende en de waterlanders waren volop aanwezig..
Nee natuurlijk niet, schobbejak! Een echte vent huilt alleen als de uitslag van Idols tegenvalt!
Stoten? Bwuh we waren aan het kloten, geen idee hoe het precies gebeurde. WeddenschapHey als jij je kin ff tegen die muur plant maak ik voor jullie een kei gave glijbaan.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Nee natuurlijk niet, schobbejak! Een echte vent huilt alleen als de uitslag van Idols tegenvalt!
Stoten? Bwuh we waren aan het kloten, geen idee hoe het precies gebeurde. WeddenschapHey als jij je kin ff tegen die muur plant maak ik voor jullie een kei gave glijbaan.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moeten ze nu het zwembad leeg laten lopen om al dat bloed op te ruimen?
We snappen het welquote:Woonplaats: Ermelo
Everyone has AIDSquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moeten ze nu het zwembad leeg laten lopen om al dat bloed op te ruimen?
Zeg, respect voor mij en de thuisjongens...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:17 schreef Tuutje het volgende:
De Tongelreep, lang geleden dat ik daar geweest ben. Dacht dat daar alleen nog maar van die 'gangsters' kwamen.
We gingen daarna ook nog wel poolen enzo.. ik alleen niet meer dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Herr_Munk het volgende:
Vrije middag en dan gaan zwemmenMens ga toch naar de kroeg, daar val je hoogstens op den duur van een kruk af....
Vast om te vookomen dat ze een schadeclaim zouden krijgen omdat de badmeester niet zat op te letten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:57 schreef Tarabass het volgende:
Pech maat! Beterschap iig! En relaxed dat je vrijkaartjes hebt gekregen, gebeurt nog weinig dat er zo gereageerd wordt tegenwoordig![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Whehe kansloze rakker. TU/E nerds. Waarschijnlijk heb je heel Informatica op bezoek gehad. Toen ik naar de TU ging had ik ook een hoop vooroordelen waar ik compleet van af raakte toen ik mijn medestudenten bouwkunde, en nu industrial design zag. Ik durf zelfs te beweren dat er knappe vrouwen tussen zittenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef Camplo het volgende:
TU/E nerds hebben inderdaad niks te zoeken in de Tongelreep
Wij moesten interview afnemen op het sportcentrum daar (Marathon v Eindhoven), wat daar voor minkukels naar binnen liepen, en hoe ze enorm stonken (en wat voor kleding) dat hou je niet voor mogelijk.
En nu kunnen ze ook al niet zwemmen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |