abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36271369
Eindelijk! Een vrije middag!

Dat wordt volplannen met allerlei leuks, dacht Maisnon. Ik en nog wat vrienden besloten te gaan zwemmen in de supergave Tongelreep, in Eindoven, omdat dat toch bij de uni ligt.

Zo gezegd zo gedaan, en ik verheugde me al de hele week hierop. Zitten we een half uur in dat bad, stoot ik m'n kin loeihard tegen die muur aan. Even voelen, ja hoor, we hebben prijs Een hele jaap erin, zoals ik al meer op die plek gehad heb, en het zwemplezier was teniet gedaan.

Ik dus naar m'n handdoek om te checken of het goed bloedde, wat dus het geval was. "Jeh, da mot geplekt worre" aldus de EHBO kerel. Weinig zin in! Na een half uur kon ik dus weer naar huis toe, daarna richting het ziekenhuis om te laten lijmen.

Nu zit ik hier dus helemaal lam met mn opengebutste kin

Gelukkig waren ze wel zo sympathiek om ons vrijkaartjes te geven om nog eens terug te komen, aangezien het nu wel heel kort duurde.
pi_36271474
Hoe stoot jij je kin nou tegen de muur? weddenschap ofzo?
pi_36271476
Moest je huilen?
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_36271674
Ik griende en weende en de waterlanders waren volop aanwezig..

Nee natuurlijk niet, schobbejak! Een echte vent huilt alleen als de uitslag van Idols tegenvalt!

Stoten? Bwuh we waren aan het kloten, geen idee hoe het precies gebeurde. Weddenschap Hey als jij je kin ff tegen die muur plant maak ik voor jullie een kei gave glijbaan.
pi_36271712
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef Maisnon het volgende:

Nee natuurlijk niet, schobbejak! Een echte vent huilt alleen als de uitslag van Idols tegenvalt!

Stoten? Bwuh we waren aan het kloten, geen idee hoe het precies gebeurde. Weddenschap Hey als jij je kin ff tegen die muur plant maak ik voor jullie een kei gave glijbaan.
Ja zoiets dacht ik dus.. aangezien ik me hoofd 1x heb gestoten in het zwembad, en dat was ook tijdens een weddenschap

Wie het verste kon zwemmen.. ik deed mijn ogen dicht onder water en de muur was dichterbij als ik dacht
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:10:57 #6
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36271714
quote:

- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_36271722
Moeten ze nu het zwembad leeg laten lopen om al dat bloed op te ruimen?
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:12:13 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36271743
boeie je hebt wel een glijbaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36271769
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
quote:
We snappen het wel
pi_36271775
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Everyone has AIDS
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:17:00 #11
82464 mvingerhoets
Think about it!
pi_36271892
De Tongelreep? Sterft het daar tegenwoordig niet van de marokanen met een mentaliteit?
pi_36271903
De Tongelreep, lang geleden dat ik daar geweest ben. Dacht dat daar alleen nog maar van die 'gangsters' kwamen.
pi_36271968
Eigen schuld, dikke bult
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_36271975
Hoe krijg je het voor elkaar? Niet echt bijster slim!!! maar jah zo zie je wat de gevolgen zijn!
The eyes of a person are the mirrors of the soul
pi_36272068
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Everyone has AIDS
Leuke film blijft dat
pi_36272589
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:17 schreef Tuutje het volgende:
De Tongelreep, lang geleden dat ik daar geweest ben. Dacht dat daar alleen nog maar van die 'gangsters' kwamen.
Zeg, respect voor mij en de thuisjongens...

Maarja, die moeten overdag dus stelen/in de stad rondhangen, die hebben dan geen tijd ervoor schijnbaar.
pi_36272735
Vrije middag en dan gaan zwemmen Mens ga toch naar de kroeg, daar val je hoogstens op den duur van een kruk af....
pi_36273093
Pech maat! Beterschap iig! En relaxed dat je vrijkaartjes hebt gekregen, gebeurt nog weinig dat er zo gereageerd wordt tegenwoordig
pi_36273266
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Herr_Munk het volgende:
Vrije middag en dan gaan zwemmen Mens ga toch naar de kroeg, daar val je hoogstens op den duur van een kruk af....
We gingen daarna ook nog wel poolen enzo.. ik alleen niet meer dus
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:47:21 #20
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36274602
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:57 schreef Tarabass het volgende:
Pech maat! Beterschap iig! En relaxed dat je vrijkaartjes hebt gekregen, gebeurt nog weinig dat er zo gereageerd wordt tegenwoordig
Vast om te vookomen dat ze een schadeclaim zouden krijgen omdat de badmeester niet zat op te letten.
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:07:23 #21
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_36275326
Foto!
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:21:26 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36275787
quote:

ik moest lachen

OT: klote voor je vrije dag dan. beterschap in ieder geval
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36275872
TU/E nerds hebben inderdaad niks te zoeken in de Tongelreep

Wij moesten interview afnemen op het sportcentrum daar (Marathon v Eindhoven), wat daar voor minkukels naar binnen liepen, en hoe ze enorm stonken (en wat voor kleding) dat hou je niet voor mogelijk.

En nu kunnen ze ook al niet zwemmen
JOHNNY HEITINGA
pi_36275878
hendig kut
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_36276324
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef Camplo het volgende:
TU/E nerds hebben inderdaad niks te zoeken in de Tongelreep

Wij moesten interview afnemen op het sportcentrum daar (Marathon v Eindhoven), wat daar voor minkukels naar binnen liepen, en hoe ze enorm stonken (en wat voor kleding) dat hou je niet voor mogelijk.

En nu kunnen ze ook al niet zwemmen
Whehe kansloze rakker. TU/E nerds. Waarschijnlijk heb je heel Informatica op bezoek gehad. Toen ik naar de TU ging had ik ook een hoop vooroordelen waar ik compleet van af raakte toen ik mijn medestudenten bouwkunde, en nu industrial design zag. Ik durf zelfs te beweren dat er knappe vrouwen tussen zitten

Maar toen pasgeleden een hele groep ware Revenge of the Nerds acteurs naar beneden kwamen, inclusief jampot glazen, een laptop met een knappe vrouw op de achtergrond die na een 2e blik computergegenereed bleek te zijn, en een hele hoop hijg gelach, sloeg ik me toch wel even tegen het voorhoofd

Maar in ieder geval, jij beweert dat iedereen op de TU dezelfde foute kleding aanheeft, en dat ze allemaal stinken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')