Hier ga je de fout in, je moet gewoon doorpraten en daarna pas zeggen dat je haar niet had gehoord.quote:Ik wil haar dus vragen waarom het fout was maar ze reageert niet want ze is al in gesprek. Oke dan, dan ga ik wel in gesprek met een medeleerling dus ik zo praten, gaat die snol er opeens tussendoor praten. Zeg ik zo: Wilt uw zich er even neit mee bemoeien, ik ben met <klasgenoot> in gesprek.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef Platina het volgende:
Dat was best stoer ja
Dat was de echte versie
En ja, maar zoiets alle andere leraren accepteren dat, maar 2 leraressen allebei in hun 20-tiger levensjaren weer niet. Ze staan wel boven mij, en ik accepteer het ook als ze mij vermanend toespreken enzo. Maar ik sprak hun dus aan op 'volwassenniveau'. bovendien als ze dat ongepast vond kan ze me eerst nog zeggen dat ik dat niet moet doen.
En niet mij meteen verwijderen, kuthoer dat het is.
Dat zeg je niet tegen je lerares, snotjong.quote:Oke dan, dan ga ik wel in gesprek met een medeleerling dus ik zo praten, gaat die snol er opeens tussendoor praten. Zeg ik zo: Wilt uw zich er even neit mee bemoeien, ik ben met <klasgenoot> in gesprek.
Stoer, man.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Platina het volgende:
Kan er helaas ook niks aan doen, dat ik mij niet laat kleineren door kleine machtsgeile gezwellen.
Jij zal het ver schoppen in de maatschappij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Platina het volgende:
Nablijven haha kan die snol moeilijk doen want ik amg niet nog langer op school blijven
Kan er helaas ook niks aan doen, dat ik mij niet laat kleineren door kleine machtsgeile gezwellen.
@droogkloot, dat is een goede die meot ik onthouden voor als ik weer de les in mag
Ik hoop dat je dan niet op CKV bent blijven zitten, dat zou wel heel triest zijnquote:
Stoer he, nou wat nuttig, dan ben je echt de man als je dat post.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb toch wat nuttigs te zeggen?Of kan je mijn reacties soms niet lezen?
Als je nu al moeite hebt om respect op te brengen voor je lerares ,hoe moet het later dan als je werkt en een baas hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef Platina het volgende:
Ratelslangetje, iig verder dan die ckv lerares
Eigen baas wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je nu al moeite hebt om respect op te brengen voor je lerares ,hoe moet het later dan als je werkt en een baas hebt?![]()
Ik postte eigenlijk hetzelfde als Ratelslangetje (zelfde strekking).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:18 schreef Platina het volgende:
[..]
Stoer he, nou wat nuttig, dan ben je echt de man als je dat post.
Culturele kunstvorming, oftewel musea bezoeken, naar voorstellingen gaan en saaie films bekijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:25 schreef wijsneus het volgende:
WTF is CVK?
Gelukkig heb ik geen negers in de klas.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef l3laster het volgende:
CKV heeft alleen maar domme onnozele docten die je onnozole dingen leren... gewoon van die lompe huisvrouwen die ook ff willen laten zien dat ze een zogenaamd vak hebben geleerd...
Ze trekken al die allochtonen altijd voor omdat die wel UBER-blij doen met een rap tekst verzinnen of mee doen aan onnozele dans acts...
ik ben een NL-er en ik HAAT rap en ik HAAT breakdance of heet die neger shjt
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:27 schreef Platina het volgende:
Als eigen baas hoef ik me niet aan de regels te houden.
lol, ooeeee .. braaf hoorquote:
Sneue sukkel. Wees blij dat die mensen energie in je proberen te steken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Platina het volgende:
Nablijven haha kan die snol moeilijk doen want ik amg niet nog langer op school blijven
@droogkloot, dat is een goede die meot ik onthouden voor als ik weer de les in mag
Dan ga je toch VMBO doen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef DiabloSam het volgende:
Ckv is net zo'n vak als ANW, afschaffen die handel...en als het gelijk even kan moeten ze biologie, natuurkunde, scheikunde, wiskunde, frans, duits, engels, nederlands, literatuur en informatica afschaffen...of makkelijker gezegd, ik wil op een school waar ik alleen gymnastiek en muziekles heb![]()
![]()
Maar het is wel zo. Waarom zijn die paar strepen van een beroemd kunstenaar miljoenen waard, terwijl een 3 jarig meisje exact hetzelfde kan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Meiske78 het volgende:
Als jij ooit nog eens een promotie misloopt omdat je het peperdure, wereldberoemde schilderij aan de muur van je baas niet op waarde wist te schatten ("Die paar strepen? Dat kan mijn dochter ook."), denk je nog wel terug aan die lieve juf die zo haar best deed je iets bij te brengen op het gebied van kunst
.
Kom eens langs in TTK en open er een topic over zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar het is wel zo. Waarom zijn die paar strepen van een beroemd kunstenaar miljoenen waard, terwijl een 3 jarig meisje exact hetzelfde kan...
Mee eensch. Je zag dat de lerares in gesprek was, probeert er door heen te praten en als ze uitgepraat is, geef je haar nog een grote bek ook! Het is niet voor niets een "docent" m.a.w: iemand die niet alleen een aantal jaar ouder is als jou, maar ook gestudeerd heeft en al werkt..... verdient wel enig respect dus..... dat moet jij eerst nog maar eens zien te bereikenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je kan wel klagen over je lerares ,maar jij hebt wel een erg grote bek.
Als ik jouw lerares was had ik je de hele week laten nablijven.
En als extraatje een flinke portie strafwerk mee naar huis laten nemen..
Ik hoop dat zij die brutale mond van jou zal snoeren.![]()
Sneue kneus, je lerares is de baas, niet jij. Veel plezier met putjes scheppen later. Dat is namelijk wat de toekomst brengt voor eigenwijze kutjochies die niet willen luisteren naar de mensen die hen wat proberen bij te brengen .quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef Platina het volgende:
Ik wil haar dus vragen waarom het fout was maar ze reageert niet want ze is al in gesprek. Oke dan, dan ga ik wel in gesprek met een medeleerling dus ik zo praten, gaat die snol er opeens tussendoor praten. Zeg ik zo: Wilt uw zich er even neit mee bemoeien, ik ben met <klasgenoot> in gesprek.
Ik vind ook dat Platina te ver is gegaan, morgen een bloemetje kopen en het is je vergeven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Locusta het volgende:
[..]
Mee eensch. Je zag dat de lerares in gesprek was, probeert er door heen te praten en als ze uitgepraat is, geef je haar nog een grote bek ook! Het is niet voor niets een "docent" m.a.w: iemand die niet alleen een aantal jaar ouder is als jou, maar ook gestudeerd heeft en al werkt..... verdient wel enig respect dus..... dat moet jij eerst nog maar eens zien te bereiken![]()
Ik wil verder niet zeggen dat haar reactie helemaal perfect is, maar ik weet wel dat een beetje respect voor elkaar geen kwaad kan![]()
LOL, .. was het maar zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef LSS het volgende:
[..]
Sneue kneus, je lerares is de baas, niet jij. Veel plezier met putjes scheppen later. Dat is namelijk wat de toekomst brengt voor eigenwijze kutjochies die niet willen luisteren naar de mensen die hen wat proberen bij te brengen .![]()
Ze was nog steeds in gesprek maar vond het kennelijk belangrijker er tussen door te praten en dan verder te praten met de leerling met wie ze in gesprek was.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Locusta het volgende:
[..]
Mee eensch. Je zag dat de lerares in gesprek was, probeert er door heen te praten en als ze uitgepraat is, geef je haar nog een grote bek ook! Het is niet voor niets een "docent" m.a.w: iemand die niet alleen een aantal jaar ouder is als jou, maar ook gestudeerd heeft en al werkt..... verdient wel enig respect dus..... dat moet jij eerst nog maar eens zien te bereiken![]()
Ik wil verder niet zeggen dat haar reactie helemaal perfect is, maar ik weet wel dat een beetje respect voor elkaar geen kwaad kan![]()
Ja, zij had idd ook wel even kunnen wachten, maar er bestaat altijd nog zoiets als respect voor een meerdere/baas/leraar/ouderen, etc.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:47 schreef Platina het volgende:
Ze was nog steeds in gesprek maar vond het kennelijk belangrijker er tussen door te praten en dan verder te praten met de leerling met wie ze in gesprek was.
Mên, linkse rakkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
Leraren en leraressen staan bóven jou.
Respect voor ouderen hoor je te tonen door beleefd te zijn en niet onbeschoft. Verpak dat niet in de woorden "door op hetzelfde niveau te communiceren" want wat jij deed was onbeleefd en ontzettend irritant bijdehand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:49 schreef Platina het volgende:
Respect voor ouderen toon ik dus door op hetzelfde niveau te communiceren, niet door me onderdanig op te stellen. Ik ben hun slaafje niet men.
Het is niet aan jou om commentaar te geven op de manier van lesgeven van docenten. Niets is tegenwoordig irritanter dan van die bijdehante leerlingen die denken dat ze overal commentaar op kunnen geven. Het enige wat jij moet doen is gewoon in de klas zitten en rustig aan het werk gaan. Klaar.quote:Ik zei nadat ze me eruitstuurde dat ze les moest leren geven, want ze kan sowieso al geen orde in de klas houden.
Kijk, daar ga je al de fout in: nooit voor iemand anders gaan denkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:07 schreef Platina het volgende:
Ik kan toch niet anders antwoorden als zei mijn gesprek probeert te onderbreken? moet ik gewoon negeren ofzo? wat moet ik dan dan zeggen :S. Daar is niks bijdehand aan, dat komt zo over op die lerares omdat ze zich 'beter' voelt.
De naam alleen al...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:27 schreef Platina het volgende:
[..]
CKV is culturele kunstzinnige vorming, over onnozele schilderijen lullen dus.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet haar gezag respecteren!
Goed zo, vooral zo blijven denken, jij komt er wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
LOL, .. was het maar zoDat idee alleen al van .. goh je komt niet op school of je gaat niet naar de les, of je hebt een grote bek .. je wordt putjeschepper. Wat een lacher
. Men moet eens van dat idee af dat lessen werkelijk zinvol zijn. We deden haast nooit wat tijdens de middelbare school.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |