hoeveel kinderen heb je wel niet als je je eigen zoon niet herkentquote:
Dag kindquote:
En dat lukt bij julliequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
Ik belde mijn papa net en die zei "Haal de computer maar vast van der kamer" nou dan is het meestal wel ernstig.
Of ze heeft 'm toch niet meer nodig...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
Ik belde mijn papa net en die zei "Haal de computer maar vast van der kamer" nou dan is het meestal wel ernstig.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
Kort houden, Yvonne. Heeeeel kortquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat lukt bij jullie
Hoe doen jullie dat?
ik ken iemand en die word zo genoemdquote:
Snoertjes losmaken, optillen, wegdragen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat lukt bij jullie
Hoe doen jullie dat?
dat heet werken, en dat is te vermoeiendquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
Snoertjes losmaken, optillen, wegdragen!
Mag je hier komen proberen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
Snoertjes losmaken, optillen, wegdragen!
Je mag 'r een week je hebben, opvoeden dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kort houden, Yvonne. Heeeeel kort![]()
Of is het daar te laat voor![]()
dan draai je de zekering uit de groepenkastquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag je hier komen proberen!
Succes!
En nee, je krijgt geen gevarengeld
Ik heb meer kinderenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan draai je de zekering uit de groepenkast
Ik stal 'r een weekje bij m'n ouders. Compleet heropgevoed in 7 dagen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag je hier komen proberen!
Succes!
En nee, je krijgt geen gevarengeld
Naam, adres, foonnummerquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik stal 'r een weekje bij m'n ouders. Compleet heropgevoed in 7 dagen!
verkeerde vriendenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Naam, adres, foonnummer
Hoe ben jij dan zo'n ellendig rotzakje geworden?
kast op slot, en sleutel bij je dragen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb meer kinderen
En ze weet de stoppenkast te vinden
Moes je er daarom zo duidelijk opvoeden bij zettenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag 'r een week je hebben, opvoeden dus
Viespeukjes hier.
Dochters zijn tegenwoordig net konijnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, dat zijn dochters, die zijn zo vervelend![]()
Komt dat er nog wel vanavond?quote:
Van een PC ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:14 schreef tonks het volgende:
Diefstal
Details wil ik!quote:
ok niet echt boeiend meer dusquote:
Idd.quote:
Deed mijn pa ook een keer bij mijn zusjequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
En je vader sloeg haar toen niet in een hoek?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:20 schreef nexcro het volgende:
[..]
Deed mijn pa ook een keer bij mijn zusje, alleen die pakte dat ding gewoon weer terug en sloot hem weer aan
![]()
simpel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:20 schreef nexcro het volgende:
[..]
Deed mijn pa ook een keer bij mijn zusje, alleen die pakte dat ding gewoon weer terug en sloot hem weer aan
![]()
ik dacht ook al... wtf is een kelly?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat de neuk?![]()
jouw sig is okquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Als ze een 4.1 megapixel kamera gejat heeft, dan heeft ze die doorverkocht aan de vader van maikuuul.
En zo vielen een hoop fokpuzzelstukjes weer tesamen
Detials willen we, het liefts met foto's geïllustreerd. Een gedetaillerde paint tekening mag ook maar het liefst foto's.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef T3rr0r het volgende:
tvp
TS zit op het politiebureau samen met z'n zusje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:18 schreef tuut84 het volgende:
is er al een nieuwe update
hmmz dat zou jammer zijn. dan krijgen we alsnog geen updatequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef switchboy het volgende:
[..]
TS zit op het politiebureau samen met z'n zusje.
Of z'n zusje heeft wraak genomen voor het weghalen van de computer.![]()
ik wacht nog effen. en dan ga ik maffen. ik ga er vanuit dat er nog een updat komtquote:
ja ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ik wacht nog effen. en dan ga ik maffen. ik ga er vanuit dat er nog een updat komt
ik pak de paling in. daghoorquote:
jajaaaaa, snel je post editen hequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Gevaarlijk topic.
Stelentotally n00b
Heling daarintegen is een stuk minder risicovol
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef Maisnon het volgende:
kijk ondertussen maar eens hier dan www.knettervaag.nl
Wat een kerels, zie ze eens uit hun dak gaan
én hourly updatesquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:22 schreef buzzer het volgende:
Tonks, dit valt wel een beetje tegen, details willen we, details...
Onze tijd, die we verspilden aan dit waardeloze topic.quote:
Post hier ff je msn, dan voegen we je allemaal wel toe.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga je me nou nog toevoegen op msn of hoe zit het
RACIST !!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou haar niet meer met dat volk om laten gaan
gamma?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Er is niet echt een update ik weet wel meer.
Ze heeft mij gezegt dat ze niks gejat heeft maar er wel bij is geweest, toen is ze met een politie auto naar het bureau gebracht en heeft ze 2/3 uur in een cel gezeten. Ze is dit jaar al eens bij halt geweest en nu moet ze naar gama ofzo?
Wtf moet ze bij de Gamma doen ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Ze heeft mij gezegt dat ze niks gejat heeft maar er wel bij is geweest, toen is ze met een politie auto naar het bureau gebracht en heeft ze 2/3 uur in een cel gezeten. Ze is dit jaar al eens bij halt geweest en nu moet ze naar gama ofzo?
ik werk bij de gamma, nu worden die foto's nog belangrijker!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef tonks het volgende:
Je hebt neem ik aan wel geëist dat ze in eigen persoon naar je toe kwam om het bij jou ter plekke persoonlijk goed te komen maken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:40 schreef Fwuffy het volgende:
M'n zusje vond het leuk om me vanmorgen om 5 uur wakker te bellen met als verklaring
"ja ik dacht dat je nog wel wakker zou zijn"
Hoe kut is dat?
![]()
wtf doe jij hierquote:
Je komt er zelf ook vandaan ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:39 schreef PLAE@ het volgende:
Yvonne voedt die kinderen van je toch eens een beetje beter op. Ze groeien op voor galg en rad.
Vind je het vreemd dat Dordrecht een slechte naam heeft![]()
Yvonne woont hier vlak achter (volgens Brechtje dan)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:39 schreef PLAE@ het volgende:
Yvonne voed die kinderen van je toch eens een beetje beter op. Ze groeien op voor galg en rat.
Vind je het vreemd dat Dodrecht een slechte naam heeft![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Yvonne woont hier vlak achter (volgens Brechtje dan)
en die hangt vervolgens rond tussen de plaatselijke hangjeugd in de wijk
waar ik overigens helemaal geen last van heb![]()
Dordrechtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:39 schreef PLAE@ het volgende:
Yvonne voed die kinderen van je toch eens een beetje beter op. Ze groeien op voor galg en rat.
Vind je het vreemd dat Dodrecht een slechte naam heeft![]()
pallets sorterenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf moet ze bij de Gamma doen ?
Of heeft ze iets daar gestool ?
Moet je in de stad chillen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
ho ho ho!
het is hier best leuk...!
binnen in mn huis
verder is er hier geen hol aan
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Moet je in de stad chillen.
is leuk hoor
en gevaarlijk voor fuckers
Ik las die post en dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan wel geëist dat ze in eigen persoon naar je toe kwam om het bij jou ter plekke persoonlijk goed te komen maken?
nee dank je... ik chill thuis op mn bureau stoelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Moet je in de stad chillen.
is leuk hoor
en gevaarlijk voor fuckers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |