hoeveel kinderen heb je wel niet als je je eigen zoon niet herkentquote:
Dag kindquote:
En dat lukt bij julliequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
Ik belde mijn papa net en die zei "Haal de computer maar vast van der kamer" nou dan is het meestal wel ernstig.
Of ze heeft 'm toch niet meer nodig...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
Ik belde mijn papa net en die zei "Haal de computer maar vast van der kamer" nou dan is het meestal wel ernstig.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef tonks het volgende:
Kort houden, Yvonne. Heeeeel kortquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat lukt bij jullie
Hoe doen jullie dat?
ik ken iemand en die word zo genoemdquote:
Snoertjes losmaken, optillen, wegdragen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat lukt bij jullie
Hoe doen jullie dat?
dat heet werken, en dat is te vermoeiendquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
Snoertjes losmaken, optillen, wegdragen!
Mag je hier komen proberen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
Snoertjes losmaken, optillen, wegdragen!
Je mag 'r een week je hebben, opvoeden dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kort houden, Yvonne. Heeeeel kort![]()
Of is het daar te laat voor![]()
dan draai je de zekering uit de groepenkastquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag je hier komen proberen!
Succes!
En nee, je krijgt geen gevarengeld
Ik heb meer kinderenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan draai je de zekering uit de groepenkast
Ik stal 'r een weekje bij m'n ouders. Compleet heropgevoed in 7 dagen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag je hier komen proberen!
Succes!
En nee, je krijgt geen gevarengeld
Naam, adres, foonnummerquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik stal 'r een weekje bij m'n ouders. Compleet heropgevoed in 7 dagen!
verkeerde vriendenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Naam, adres, foonnummer
Hoe ben jij dan zo'n ellendig rotzakje geworden?
kast op slot, en sleutel bij je dragen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb meer kinderen
En ze weet de stoppenkast te vinden
Moes je er daarom zo duidelijk opvoeden bij zettenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag 'r een week je hebben, opvoeden dus
Viespeukjes hier.
Dochters zijn tegenwoordig net konijnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, dat zijn dochters, die zijn zo vervelend![]()
Komt dat er nog wel vanavond?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |