Zeg iamredleader...sinds wanneer zijn wij HALF amerikaans...ik geloof dat je dan gewoon Amerikaans bent hoor als je een amerikaans paspoort hebt, ondanks dat we ook een nederlands paspoort hebben betekent niet dat we half amerikaans en half nederlands zijn toch??quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
M'n pap is oorspronkelijk uit Virginia, Amerika. Vandaar het accent, en een ander gevolg is dat m'n beide broers en ik half Amerikaans zijnheeft zo z'n voordelen
![]()
Zo bedoelde ik het niet, maar In het begin zei Samuel dat Als een Jood Homo was dat je dat voor je moest houden. zeg maar.......quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, maar m'n broer en ik hadden het meteen door op donderdag. Hij zei dat Samuel's vrienden heel anders waren dan die van hem, want Samuel heeft "stoere" vrienden en Melven heeft "knuffelvrienden". Dus bij mij ging toen wel het lichtje branden... maar zoals al eerder vermeldt, het boeide niet. Leuk voor 'm.
als je moeder niet Amerikaans is ben je wel half-Amerikaans, ook al heb je een Amerikaans paspoort, je bent alleen helemaal Amerikaans als beide ouders het zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:54 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zeg iamredleader...sinds wanneer zijn wij HALF amerikaans...ik geloof dat je dan gewoon Amerikaans bent hoor als je een amerikaans paspoort hebt, ondanks dat we ook een nederlands paspoort hebben betekent niet dat we half amerikaans en half nederlands zijn toch??![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:54 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zeg iamredleader...sinds wanneer zijn wij HALF amerikaans...ik geloof dat je dan gewoon Amerikaans bent hoor als je een amerikaans paspoort hebt, ondanks dat we ook een nederlands paspoort hebben betekent niet dat we half amerikaans en half nederlands zijn toch??![]()
Het was wel een gave uitzendingquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
viespeuk.
Ja, da's mijn familie. Die gozer met de jodenneusdat ben ik.
leuk dat zoveel mensen keken!
Nou, wat let je naar Amerika te emigrerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Sam!
We zijn 100% Amerikaan EN 100% Nederlander. We hebben beide nationaliteiten, dus om het makkelijk te houden: we zijn half Amerikaan en half Nederlander.
50% Amerikaans en 50% Nederlands = 100%quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Sam!
We zijn 100% Amerikaan EN 100% Nederlander.
quote:Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
50% Amerikaans en 50% Nederlands = 100%
en niet 100% Amerikaans en 100% Nederlands = 200%
Snapt gij dat??
True.quote:Op maandag 24 april 2006 19:00 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit nu die aflevering van Robin en Miranda terug te kijken, en ik heb behoorlijk medelijden met Robin. Ze heeft heel die aflevering maar gehangen met Miranda's 'vrienden', zonder hobby etc. Haar vader heeft tenminste een nuchtere kijk op de zaak, ik denk dat ik wel met die man zou kunnen praten.
Haar broer zit op fokquote:Op donderdag 27 april 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Die Miranda heeft een doelloos bestaan
Idd en dat na die opmerking van die Esmee zelf(sletjes en wannabees)quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:20 schreef jmac het volgende:
Wat een breezah: " ff n flugel naar achter tikken... je weet toch"..
Iddquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd en dat na die opmerking van die Esmee zelf(sletjes en wannabees)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |