een belgisch meisje is gewisseld met een of ander boerse tokkie...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik kijk net pas...wat heb ik gemist?Watskeburt?!!!!
Ja, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:11 schreef Borreke het volgende:
[..]
een belgisch meisje is gewisseld met een of ander boerse tokkie...
oh, ze had verteld dat anke naar een hardcore feest zou gaan met veel drugs en zo, daar was ze wat paniekerig overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel.
Maar watskeburt met die ene moeder? Die moest net janken? Wat was er precies aan de hand met het hele hardcore-verhaal?
belgen hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef jmac het volgende:
Oehhh, zij moeten haar opvoeden, niet wij. Lekkere steek weer van dat verwaande mens.
Ja echt slim van haar om die ouders bang te gaan makenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:15 schreef jmac het volgende:
Shirt mag wel wat verder naar beneden
Die zaandamse deed ook alsof zo'n party alleen maar uit drugs en rellen bestond![]()
Tja, autotechniek enzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef Beach het volgende:
Anke was wel leuk![]()
Die andere beetje manwijf uitstraling![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Leuke spontane grappige meid is 't wel die Vlaamse
En ik denken dat je een Danny kloon wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef BananaGirl het volgende:
Ik zou ook wel een keer mee willen doen!![]()
Maarja ik ben iemand met een nette kant en iemand met een *boerderij* kant (whatever)
manwijf uitstralingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef Beach het volgende:
Anke was wel leuk![]()
Die andere beetje manwijf uitstraling![]()
En dan komt Herald zeker ook langsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef tonks het volgende:
Bananagirl wil jij misschien met mijn zusje ruilen?.
maandagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef Extend het volgende:
Kan je hem nog ergens nakijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |