Dat hadden wat mij betreft wel 6 duels mogen zijn, een bijzonder smerige overtreding die helemaal niets met voetbal te maken heeft..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef borisz het volgende:
Polak en Buijs vrijuit, Petö drie duels
Tamas Petö gaat vooralsnog niet vrijuit. De Hongaarse middenvelder van NAC Breda deelde tegen Vitesse een kopstoot uit aan Mads Junker en heeft een schikkingsvoorstel van drie duels schorsing, plus één voorwaardelijk, gekregen.
Een Prettig Pasen?quote:Op maandag 3 april 2006 17:56 schreef twi het volgende:
Wat een teringhonden (teringhonden ja, ik zeg zulke dingen niet vaak). voor Buijs helemaal niks geven, en voor die halve gele kaart van Juanfran 4 duels eisen. Die lui verdienen hetzelfde als wat ik Luinge van de week heb toegewenst.
Lees je wel wat Vaduz schrijft?quote:Op zondag 9 april 2006 22:41 schreef borisz het volgende:
ik hoop het die krijgt 4 wedstrijden voor het nieuwe seizoen
Voetbal is toch niet zo simpel, dat als je al geel ontvangen hebt in een wedstrijd, je achteraf ook geen rood erbij kunt krijgen. Het was niet in één en dezelfde actie. En de tweede overtreding is geen tweede geel waard (die je niet achteraf kunt geven), maar rood. Of ben ik nu achterlijk. Als Van Sichem maar niet opschrijft dat hij Voigt voor die tweede overtreding niks wilde geven, of juist daar geel voor gaf, dan is Voigt gewoon de klos. Een scheids mag dat in zo'n kluwen spelers best missen.quote:
Het tuchtrecht in het voetbal is nogal krom. Als de scheids aangeeft dat hij de overtreding gezien heeft, en dus niet bestraft, of slechts met geel, kan de aanklager niets doen... Pas als de scheids zegt niks gezien te hebben pakt men de videobeelden erbij en kunnen schorsingen worden uitgedeeld.quote:Op maandag 10 april 2006 01:43 schreef okee6 het volgende:
Als Van Sichem maar niet opschrijft dat hij Voigt voor die tweede overtreding niks wilde geven, of juist daar geel voor gaf, dan is Voigt gewoon de klos. Een scheids mag dat in zo'n kluwen spelers best missen.
Ze hoeven het niet te doen natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 14:42 schreef MaxPower het volgende:
Wel 2 hele wedstrijden.
Kan ie met de playoffs mooi weer meedoen. Roda klasse! Wat een signaal!![]()
Dat mag ik wel hopen ja, belachelijke actie.quote:Op zondag 9 april 2006 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Leonardo is denk ik wel de klos,
Twee grote fouten van Haverkort gezien (strafschop, buitenspeldoelpunt) en dan dit er overheen. Wel fout, maar niet straffen. Geen wonder dat de jeugd van zich af gaat trappen en over de scheidsrechter heenloopt. Bij de profs mag het immers ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:03 schreef borisz het volgende:
Scheidsrechter Haverkort stuurde Boukhari en Buijs van het veld voor hun aandeel in een opstootje in de slotfase van het play-offduel in De Euroborg. De tuchtcommissie plaatste na de dubbele vrijspraak wel de kanttekening dat beiden zich schuldig hebben gemaakt aan ongeoorloofd gedrag dat niet thuishoort op het voetbalveld.
zal wel de vakantie tussen zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:03 schreef MaxPower het volgende:
langste onderzoek ooit ofzo?
en van Dijk die balletjes aan het kneden was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, hij kan aan de slag met Hadouir, Van Hooijdonk en die kerel die spuugde naar VoH.
Olsson was dat. Was me trouwens in de wedstrijd niet opgevallen, terwijl ik achter die goal zitquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, hij kan aan de slag met Hadouir, Van Hooijdonk en die kerel die spuugde naar VoH.
quote:Vooronderzoek Van Hooijdonk
Van onze Telesportredactie
TILBURG, dinsdag
De aanklager betaald voetbal heeft een vooronderzoek ingesteld naar Pierre van Hooijdonk. De aanvaller van Feyenoord deelde in het duel met FC Groningen een vermeende elleboogstoot uit aan zijn tegenstander Arnold Kruiswijk. Het voorval ontging scheidsrechter René Temmink, die het luchtduel wel had bekeken, maar de mogelijke klap had gemist.
„Dat zie je ook op de tv-beelden”, aldus de arbiter. „Ik sta schuin achter de spelers en kan nooit waarnemen dat Van Hooijdonk met zijn elleboog Kruiswijk in het gezicht raakt.” Indien hij het incident op het veld had gezien, had Temmink rood getrokken. „Hier staat normaal gesproken slechts één straf voor”, aldus Temmink. „De KNVB moet maar bekijken wat hiermee wordt gedaan.”
Ook Willem II-speler Anouar Hadouir moet vrezen voor een straf op basis van de tv-beelden. De aanvaller ging in het duel met FC Utrecht op de buik van Hans Somers staan, maar werd door scheidsrechter Dick van Egmond niet bestraft met een rode kaart. Hadouir en Van Hooijdonk hebben tot maandag de tijd om zich te verdedigen en kunnen komend weekeinde zodoende gewoon in actie komen tegen respectievelijk Heerenveen (Hadouir) en Heracles Almelo (Van Hooijdonk).
Gregoor antwoordde gisteren op de vraag : ‘’dat had je rood op kunnen leveren of niet ?’’ met ‘’nee joh, hoe kom je daarbij, rood ? nee voor zoiets ? nee…’’quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en van Dijk die balletjes aan het kneden was.
Dat lachje ook van hem...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gregoor antwoordde gisteren op de vraag : ‘’dat had je rood op kunnen leveren of niet ?’’ met ‘’nee joh, hoe kom je daarbij, rood ? nee voor zoiets ? nee…’’
Wordt de nieuwe cult-held in Utrecht.
Ik weet het niet, ik vind het in ieder geval niet erg dat hij Roda verlaten heeft, hij heeft het hier toch niet echt kunnen brengen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat lachje ook van hem...
Echt een gemeen ventje is het![]()
Hij deed ook niks hè?quote:
Viel best mee ik stond er met de neus opquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Eilanden het volgende:
De aanklager heeft het inderdaad druk na dit weekend. De namen hierboven kloppen wat mij betreft en tijdens Excelsior - Roda JC schijnt Cissé ook nog een kopstoot gegeven te hebben.
Kopstoot? Laat me niet lachen! Het is inderdaad wat MaxPower zei.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:34 schreef MaxPower het volgende:
Die kopstoot stelde niks voor. Hele matige Zidane imitatie.
Zowel Excelsior alsook Bandjar en Roda JC distancieren zich van het artikel in het AD. Verder geven zowel Excelsior alsook Roda JC aan dat er niks aan de hand was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Sigourney Bandjar noemde Cissé in het AD anders een "hele rare jongen". Eerst wilde hij hem neerslaan en toen dus dat kopstootje. Doe maar 3 duels weg, is een recidivist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |