ik heb wel toevallig zo'n trapquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Minisuisse het volgende:
Wat een klotetrap op dat plaatje zegAls je niet oppast lazer je er zo af aan de zijkant
het is een klote trapquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een klote trap is!
ik weet het maar ik kon geen beter plaatje vindenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Minisuisse het volgende:
Wat een klotetrap op dat plaatje zegAls je niet oppast lazer je er zo af aan de zijkant
misschien dat dit wat voor je isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:26 schreef zhe-devilll het volgende:
gewoon ik loop naar boven
STAMP STAMP STAMP
kijk vroegah toen ik nog 4 jaar oud was danste ik de trappen op en af, aangezien ik nogal behoorlijk vaak van de trap flikkerde toen, heb ik me vanaf mijn 5e voorgenomen om nooit meer de trappen op te rennen
![]()
nee not yet dudequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
misschien dat dit wat voor je is [afbeelding] ?
Nietquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik woon bij maikuuul in de woonwagen dus wij hebben geen trap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te lui om zijn avatar te veranderen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:22 schreef PatjeDoN het volgende:
ik kan in een spring beneden zijn
Doe ik ook als sport...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Dat is waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef faberic het volgende:
Ik doe altijd een soort ritme
tadada - tadada- tadada
ik hoor altijd wie er de trap op komt, dat is uniek voor elke persoon.
Ik laat me uiteraard dragen ik ga toch niet lopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
NietHoe wil je dan naar boven komen? Lift, roltrap? Of laat je je dragen
Je bent gewoon te dik om zelf nog de trap op te komen, ze tillen jou met een chinook naar bovenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef bommetje88 het volgende:
[..]
Ik laat me uiteraard dragen ik ga toch niet lopen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:22 schreef PatjeDoN het volgende:
ik kan in een spring beneden zijn
Dat is met die spoiler zelfs nog veel makkelijker onder controle te houden dan zonder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
Een klare lamlul ben jequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Soms ben ik ook zo lam he, dat ik dan de harrier naar boven vlieg. Jeweettoch
ook als ze die niet hebben? Erg knap van jequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:23 schreef sararaats het volgende:
in openbare gebouwen neem ik de roltrap
dan neem ik de gewone trapquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ook als ze die niet hebben? Erg knap van je![]()
je bent vast een keer met je kop tussen de deuren gekomen ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan neem ik de gewone trap
ik ging vroeger altijd met de trap, had een fobie voor liften. ik werd gewoon hysterisch
nee hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
je bent vast een keer met je kop tussen de deuren gekomen ofzo
ik loop van die trappen tot ik erbij neer valquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:35 schreef LennyKravitz het volgende:
Voor degenen die het kennen:
Hoe lopen jullie de trappen van de koopgoot in Rotterdam op en af..?
Ik vind ze echt lastig lopen... en neem vaak zelfs de schuine baan aan de zijkant..
Dus jij slipt niet eens hendig sjiek de trap opquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
In principe doe ik dit meestal met me voeten, soms sla ik 1 trap over als ik ondeugend ben
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
In principe doe ik dit meestal met me voeten, soms sla ik 1 trap over als ik ondeugend ben
Dus aan je post te zien zul je nu wel een paar treden overslaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef DiabloSam het volgende:
Mensen mensen mensen, wat een gezellig topic toch weer, uiterst origineel daar niet van...nou jah vooruit laat ik maar antwoord geven:
Meestal probeer ik alle treden heel snel te doen, dus met hele klein stapjes zo snel mogelijk naar boven en naar beneden. Als ik een kuthumeur ben sla ik altijd een of twee treden over...![]()
Zo doe ik het meestal ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef Herkauwer het volgende:
Ik sla altijd één trede over. Maar goed, dat heeft te maken met mijn lengteTrap af pak ik vaak wel alle treden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |