HAHA Fancy de shit!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
hij stond pas in de fancy.... had ie de fancy meegenomen naar de snowworld.. zaten als die locals de fancy te lezen...![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:54 schreef Basje_B het volgende:
[..]
HAHA Fancy de shit!!!![]()
Wat voor artikel was het dan? Wie kan ze broek het laagste drage?
Heb echt gelachen toen met die gasten. Hij had een kapot spijkerbroek aan met een thermo broek eronder. Op laatst liep ie in ze thermo broek rond in die discotheek met ze broek op een stoel bij de jassen. Komt die glazen haler en die ziet die broek en pakt hem op en kijkt alsof die water zag branden. Lag slap van lachen.quote:
Waar ging het ongeveer over dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Rnej het volgende:
hij stond in de fancy omdat meiden hem geweldig vinden.. hij schijnt er best leuk uit te zien ofzo... ik ga daar niet over oordelen.. maargoed
tsjah, dat het een lekkere snowboarder was ofzo? weetikveel, kga de fancy niet lezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Waar ging het ongeveer over dan?
Hij had daar wel op eind alle lekkere dames om heen heen.![]()
Gebrek aan je opvoeding jongeman. Je kent het penneverhaal en de bevroren worst anekdote zeker ook niet...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
tsjah, dat het een lekkere snowboarder was ofzo? weetikveel, kga de fancy niet lezenkwas daar om te snowboarden
jaweeel, maar dat is niet omdat ik t zelf gelezen heb.... en k heb heus wel ns een fancy in me handen gehad.. maar als er een dude naar me toe komt: " hey ik sta erin " heb ik niet zoiets van: " LAAT ZIEN!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:24 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Gebrek aan je opvoeding jongeman. Je kent het penneverhaal en de bevroren worst anekdote zeker ook niet...![]()
pfffffff gelukkig ken je de prachtige verhalen uit de fancy. Zou je niet ff lezen en uitlachen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
jaweeel, maar dat is niet omdat ik t zelf gelezen heb.... en k heb heus wel ns een fancy in me handen gehad.. maar als er een dude naar me toe komt: " hey ik sta erin " heb ik niet zoiets van: " LAAT ZIEN!!!!!!11one!!111!! "
spreek uit: laat zien! onequote:
zal hem zo verwisselen voor een stilstaandequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:53 schreef Steven184 het volgende:
trouwens BCC, jij hebt steeds wel leuke avatars he...als ik soms stukjes probeer te lezen draai ik bijna door man vooral bij de vorige:P
Maar Fancy is tof man, alhoewel ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit eentje in me handen heb gehad. Maar Basje is wel lekker weekendje Mayrhofen, is er nog een beetje te boarden? Vast wel toch? En anders lekker in het zonnetje liggen en zwemmen natuurlijk.
Meukplank he, die Custom X?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:14 schreef Kentaro het volgende:
Omdat het seizoen er bijna op zitmoet er natuurlijk weer nieuwe gear komen. Vandaar dat na mijn tripje naar Ischgl over anderhalve week mijn boardje bij een goed bod verkocht gaat worden. Dus als er iemand interesse heeft, doe een goed bod en je heb een zgan Custom X met Cartels
![]()
Je kan het het ook echt niet laten hequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik kan de 2007 CX kopen met Vaporskin en een paar groene CO2's
LOL wat voor valuta zijn die prijzen? japanse yen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef Kentaro het volgende:
Klinkt goed Sjors. La Grave moet je zeker doen![]()
Hier nog een goede link maar de complete line-up van Burton 07
http://up-sports.jp/06-07newmodel/0607_burton/index.html
Een Custom 162 met zwarte CO'2 is ook![]()
zit ik dan met mijn 5weken oude cstm Xquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef Kentaro het volgende:
Klinkt goed Sjors. La Grave moet je zeker doen![]()
Hier nog een goede link maar de complete line-up van Burton 07
http://up-sports.jp/06-07newmodel/0607_burton/index.html
Een Custom 162 met zwarte CO'2 is ook![]()
Ah, zo goed als nieuw dus!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:03 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb met indoor erbij alweer een dag of 70 op dit board gestaan (vergeet deze info, als je hem wil kopen) dus ik vind het wel weer tijd voor iets nieuws. En die Custom van volgend jaar schijnt zo super te zijn. Twin-tip met WFO-base (dat is de onderkant) En dan die CO2's - die gun je gewoon een goed baasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |