Welkom terugquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:16 schreef Komakie het volgende:
heey jongens.
Ik ben weer terug in nederland.
Mooi seizoen gehad en eigenlijk is het wel een beetje balen dat ik weer terug ben. aan de andere kant heeft het ook wel zijn voordelen
ik zal nog de nodige foto's posten als ik iets meer tijd heb
een diploma is in principe wel verplicht als je aan werk wil komen, maar in de praktijk valt het wel mee heb ik gehoordquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:36 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een niet zo bijster slimme vraag stellen, maargoed
Ik was dus rond aan het kijken wat de mogelijkheden zijn als je snowboard-instructeur wilt worden, en ik kwam uit bij de Snowsports Academy. Hier kan je verschillende cursussen volgen, waar best pittige prijskaartjes aanhangen. Iemand een idee of er nog andere mogelijkheden zijn? En of zo een diploma altijd verplicht is...
je ziektekostenverzekering??? wat heeft die daar mee te maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:53 schreef XL het volgende:
De ziektekostenverzekering deelt zojuist mee dat ik inderdaad een nieuwe plank mag kopen. Mijn no-claim blijft netjes overeind en voor 1 april krijg ik een vermogen van ze.
Ik heb nog wel wat ideetjes behalve die WWW...
Als je nooit iets declareert keren die mensen een vermogen uit.quote:Op zondag 2 april 2006 01:59 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je ziektekostenverzekering??? wat heeft die daar mee te maken.
Mooi verhaal Genisiz. Gruwelijk veel foto's moeten jullie genomen hebben, meer dan 3 gbquote:Op zondag 2 april 2006 01:37 schreef GenesiZ het volgende:
Locals hadden het er over dat bij deze wedstrijd +/- 2000 (!!!!) mensen tegelijk afdalen. Wat een chaos moet dat zijn (en ga er maar vanuit dat er dan geen centimeter onbereden poeder te vinden zal zijnquote:Start at ‘Dôme de la Lauze’ at 3 550 metres to reach the finish line as fast as possible on skis, snowboard, monoski, telemarks or any other controllable snow going device (like snowscooter, snowskates, sledges…).
No gates, no groomed slopes, no restrictions except for a few too dangerous lines down the wild terrain of La Grave. With about 2 150 vertical metres of vertical drop in the wilderness of the Meije mountain range, this race is truly unforgettable.
Correctie: Niet 2000 tegelijk, maar 10 per minuut. 2000 deelnemers.quote:Op zondag 2 april 2006 12:14 schreef 360sjors het volgende:
Locals hadden het er over dat bij deze wedstrijd +/- 2000 (!!!!) mensen tegelijk afdalen. Wat een chaos moet dat zijn (en ga er maar vanuit dat er dan geen centimeter onbereden poeder te vinden zal zijn).
Ik ben ze nu aan het uitzoeken. Het zijn er 1304quote:Op zondag 2 april 2006 12:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Mooi verhaal Genisiz. Gruwelijk veel foto's moeten jullie genomen hebben, meer dan 3 gb![]()
Jij mag first track rijden, maar dan moet je ook foto's van ons maken.quote:Op zondag 2 april 2006 20:50 schreef 360sjors het volgende:
Prachtige foto's ThomasWie was er zo gek om ze te nemen, onder zulke heerlijke omstandigheden???
quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij mag first track rijden, maar dan moet je ook foto's van ons maken.
Misschien is dat een manier?.
wat voor een cam heb je dan?quote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef Steven184 het volgende:
Daar zou ik het wel voor doen ja. Al maakl ik sowieso altijd wel veel foto's, ben namelijk altijd wel degenen die foto's maakt tijdens het snowboarden. Heb je toch beetje een aandenken aan die geweldige runs he;)
maar daar kun je vast wel een mooi fotootje van je nieuwe board van makenquote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor een cam heb je dan?
ik heb zelf een Kodak DX6490 alleen zie ik me niet hiermee de piste afgaan
http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000E5SPL.03.LZZZZZZZ.jpg
quote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar daar kun je vast wel een mooi fotootje van je nieuwe board van maken
coole pics. In welk gebied zat je?quote:Op zondag 2 april 2006 17:20 schreef Komakie het volgende:
Hier zijn wat mooie poederfotootjes...
Voor snowboarden heb ik de Canon A510, relatief klein en relatief gezien veel opties. Zitten wel beperkingen op, maar dat heb je gewoonweg als je foto's wilt maken tijdens het boardenb he.quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor een cam heb je dan?
ik heb zelf een Kodak DX6490 alleen zie ik me niet hiermee de piste afgaan
http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000E5SPL.03.LZZZZZZZ.jpg
ja idd... mijn vriendin heeft een kleinere samsung digicam ding. denk dat we volgend jaar die maar meenemen.quote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor snowboarden heb ik de Canon A510, relatief klein en relatief gezien veel opties. Zitten wel beperkingen op, maar dat heb je gewoonweg als je foto's wilt maken tijdens het boardenb he.
Gerlos, Oostenrijk.quote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
coole pics. In welk gebied zat je?
Ik ga naar L2Aquote:Op maandag 3 april 2006 13:20 schreef mad_dog123 het volgende:
Zijn er veel mensen die in de zomer richting de sneeuw vertrekken eigenlijk? Zit er sterk aan te denken omdat dit jaar eens te proberen
hmmm waarschijnlijk heb je dan nog wel wat bekenden van mij gezienquote:Op maandag 3 april 2006 19:47 schreef Basje_B het volgende:
Gisteren nacht terug gekomen van weekendje Mayrhofen. Super heet maar wel leuk. Jas helemaal open. Gehaakte muts gemaakt door moeders op en geen hete kop.
Oneill renegade broek is ideaal. Goed waterdicht en zit perfect en neit heet.
Ochtends carven en middags het park in. Echt gigantisch groot en wat sommige gasten springen is niet normaal. Zal morgen ff proberen foto's te plaatsen.
Net boardje in de wax gezet voor de zomer. Kwam een partij rotzooi uit de base. Nu weer mooi schoon.
Ja ik zit er dus ook sterk aan te denken... Alleen dan moet je dus wel een park liefhebber zijn, want zoveel afdalingen zijn er niet in de zomer.... Kortom ideaal om mijn parkskills van 0 iets omhoog te krijgen....quote:
Vorig jaar eind juli hadden we poeder in L2A. Maar normaal heb je twee pistes en 1 park. die pistes daar hoef je niet voor te gaan maar het park is echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:50 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
Ja ik zit er dus ook sterk aan te denken... Alleen dan moet je dus wel een park liefhebber zijn, want zoveel afdalingen zijn er niet in de zomer.... Kortom ideaal om mijn parkskills van 0 iets omhoog te krijgen....
Waar kan je eigenlijk poederrijden in de zomer? antartica ofzo
Ik denk dat Alaska een redelijk droog klimaat heeft en vanaf juni/juli weinig sneeuwval. Daarbij ligt Valdez niet zo noordelijk als het klinkt. Riksgransen (Zweden) ligt veel noordelijker en daar loopt het seizoen tot juni. Naast Australie natuurlijk ook andere landen op het zuidelijk halfrond, Chili en Argentinie. Nieuw Zeeland.quote:
Geen id. Ik heb em daarna niet meer gezienquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:08 schreef mixed-up het volgende:
en heeft tie ook gedaan ? ?
Australie moet je heel veel mazzel hebben wil je daar poeder hebben. In Oostenrijk had ik een collega die Australier is en die zei dat het er voornamelijk regent en dat er kunstsneeuw ligt. Het schijnt wel dat de funparken in Australie een stuk beter zijn dan het gemiddelde funpark in Europa. Vergelijkbaar met Mayrhofenquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:54 schreef GenesiZ het volgende:
Australië.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:38 schreef mad_dog123 het volgende:
groepsvakantie in de zomer dan, een maand naar de beste powder van dat moment, ik ben dr bij!
Als mijn scriptie, a.k.a. 'het verhaal zonder einde', tegen juni daadwerkelijk af is en er is daadwerkelijk animo. Dan lijkt het me cool om met goede boarders uit dit topic op zo'n avontuur te gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben voor
Als we gaan poederrijden kan ik gelijk me Malolo wat meer gebruiken dan dat ik aan het einde van dit seizoen gedaan heb
Ga dan eens doorstuderen en brei dr een einde aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:47 schreef XL het volgende:
[..]
Als mijn scriptie, a.k.a. 'het verhaal zonder einde', tegen juni daadwerkelijk af is en er is daadwerkelijk animo. Dan lijkt het me cool om met goede boarders uit dit topic op zo'n avontuur te gaan.
Of achter een vliegerquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:52 schreef Bramvanlith het volgende:
Goede plannen, maar wel duur...Beter pak je, je andere plank en ga je achter de boot hangen
![]()
Oh ja, het is weer bijna lekker weer om te gaan vliegeren met de skelter van Genesizquote:
32 afdalingen en offpiste met de lift beschikbaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:00 schreef mad_dog123 het volgende:
Een 8persoonskamer kan voor 200euro p.p.
maar dat gebied is volgens mij niet heel groot met liften. Je zult dan moeten gaan heli-skieen, wat de prijs behoorlijk omhoog gooit
hoe erg zou offpiste offpiste blijven op het moment dat er geen sneeuw bij valt en iedereen daar week na week offpiste rijdt....quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:03 schreef XL het volgende:
[..]
32 afdalingen en offpiste met de lift beschikbaar.
Heliskien is voor een dagje (of 3) wel aardig.
mwoah, met poeder moet je altijd geluk hebben. Offpiste kan ook gewoon hard zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:29 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
hoe erg zou offpiste offpiste blijven op het moment dat er geen sneeuw bij valt en iedereen daar week na week offpiste rijdt....
Mocht dat meevallen ga ik toch wel ernstig overwegen om zoiets op poten te zetten![]()
ff geduld en ik win zoals jullie weten de 15 miljoen in de staatsloterij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef Steven184 het volgende:
heeft er niet iemand een rijk pappie die een klein skigebied in de buurt van riksgransen wil kopenKoop er twee snowcats bij en gaan
![]()
Wat is dromen toch leuk af en toe![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef XL het volgende:
[..]
30 tot 60 cm sneeuw (3 weken geleden gevallen). Geen vetpot dus.
www.photobucket.com again.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef Basje_B het volgende:
Moet nog wel wat geld hebben om er heen te gaan en nieuwe gear to kopen natuurlijk.
gaeld maakt geld dus anders moeten we ff jaartje wachten
waar kan ik goed foto's uploaden?
ja weer die vraag
Mhaw, skeltertje van 1300 eurquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:00 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer bijna lekker weer om te gaan vliegeren met de skelter van Genesiz![]()
Ik heb een nog duurdere skelterquote:
daar twijfel ik nog even over. Ik heb een dakraam!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:50 schreef GenesiZ het volgende:
Maar daarmee kun je niet je en je vlieger vasthouden in de lucht en over het strand/duinen scheuren
Ziet er vet uit ja. Maar denk ik iets boven het budget van 90% van de bezoekers van dit topicquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef mad_dog123 het volgende:
totdat iemand aangeeft dat hij of zij een gebied gaat kopen, zoek ik even verder
Chili - Portillo
http://www.skiportillo.com/
vliegticket 1000euro, voor de rest een topgebied volgens mij
Ik niet, ik heb een dakkapel (maar das weer in mijn huisquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef XL het volgende:
[..]
daar twijfel ik nog even over. Ik heb een dakraam!
wow, a suicide boarder. Better watch out!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:34 schreef Kentaro het volgende:
Ik ga mee poeder boarden. snowboarden is vet cool, het liefst ga ik buiten de piste!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:34 schreef Kentaro het volgende:
Ik ga mee poeder boarden. snowboarden is vet cool, het liefst ga ik buiten de piste!
[afbeelding]
Ik ga toch met name voor de broek an sich, de broek in de boots. De overhemd tot boven dicht en dat ranzige snorretje. En z'n scheiding, z'n fototas ook natuurlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef mad_dog123 het volgende:
( Die bindings vind ik ook altijd zo fantastisch)
heerlijk, die gasten heb ik ook wel ns in een les gehad..... OF ze zijn vet goed of ze hebben echt anti-talentquote:Op woensdag 5 april 2006 00:34 schreef Kentaro het volgende:
[afbeelding]
Dude, hij is vetquote:Op woensdag 5 april 2006 00:34 schreef Kentaro het volgende:
[afbeelding]
1. een benz heeft geen stijl.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:15 schreef djv het volgende:
die kerel moet gewoon naar een vergadering toe en ipv de benz board hij er naar toe, dus hij heeft wel stijl... alleen is het ver te zoeken
1. een benz is wel stijl. Iig meer dan een BMW (wat ik gewoon een pooierbak vindquote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
1. een benz heeft geen stijl.
2. met zo'n board/bindingen\schoenen heb je nooit stijl, ook niet op vergaderingen.
BMW heeft inderdaad ook geen stijl.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
1. een benz is wel stijl. Iig meer dan een BMW (wat ik gewoon een pooierbak vind)
2. je hebt helemaal gelijk
Alfa Romeo's zijn pas stijlquote:Op woensdag 5 april 2006 18:09 schreef Steven184 het volgende:
Suzuki Swift met 107pk, die heeft stijl
Feitelijk is het inderdaad dat een auto pas stijl heeft als hij elke 10.000 km een keer kapot gaat. Met uitzondering van Volvo, die hebben ondanks dat ze nooit stuk gaan stijl.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Alfa Romeo's zijn pas stijl
En dan met name de Brera.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef XL het volgende:
Volgens mij had ik de link al eens eerder gepost, maar dit topic is toch vrij aardig:
De Gletsjer!
Ik zie dat je 's avonds na een lange dag en mogelijk wat wijntjes de knoopjes bovenin wel wat losser doet.quote:
Wat wil je ook, met zo'n hoogteverschil?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie dat je 's avonds na een lange dag en mogelijk wat wijntjes de knoopjes bovenin wel wat losser doet.
[afbeelding]
Leuke keuken ook!
Trek een lawine-artikel uit Wikipedia.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Heeft iemand hier nog een zwaar interessant (engelstalig) artikel over snowboarden liggen? Morgen mondeling en moeten een artikel meenemen, en taste doet helaas alleen nederlands dus lastig.
He wat, ging het over Alfa?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:41 schreef Kentaro het volgende:
Ik voel een post van Thermo aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |