Foto's van vriendinnen kun je hier alleen onherkenbaar posten, want Kentaro is nogal een Casanova.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:22 schreef Basje_B het volgende:
[..]
FOTO'S van je vriendin dan![]()
Wil je boven of onder schat? Slapen dan he![]()
Pistekrauwer!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef XL het volgende:
Had inderdaad overal gemaakt kunnen zijn, maar zoals gezegd. Het is Les Deux.
[afbeelding]
quote:
Toen wij die dag terug kwamen uit La Grave waren we iets te laat. De laatste sleepliften aan de La Grave kant waren uit, maar de liftbediende heeft ons op zijn sneeuwscooter omhoog gebrachtquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef XL het volgende:
Had inderdaad overal gemaakt kunnen zijn, maar zoals gezegd. Het is Les Deux.
[afbeelding]
Post maar foto's dat je beter staat, ouwe.quote:
Alsjeblieftquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:22 schreef Basje_B het volgende:
[..]
FOTO'S van je vriendin dan![]()
Wil je boven of onder schat? Slapen dan he![]()
ik had ook al zoiets van.. wat is er mis met die houding? ....quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:01 schreef XL het volgende:
[..]
Post maar foto's dat je beter staat, ouwe.
Dat is zeker wel goedkoop te noemen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:36 schreef 360sjors het volgende:
Voor de liefhebbers van goedkope vakanties...
Jean d' Arves
La Fontaine d'Husk
10 daagse busreis, 24-03-2006
incl. busreis & skipas ¤ 89,-
La Joue du Loup
Les Monts du Soleil
8 daagse reis, 25-03-2006
incl. skipas ¤ 59,-
Pra Loup
Résidences Pra Loup 1.600
incl. skipas ¤ 69,-
Serre Chevalier
Le Signal du Prorel (Briançon)
incl. skipas ¤ 79,-
Ze zijn er dus welMijn excuses voor de sluipreclame
![]()
Dat zijn gewoon die hokken van Sportura, Husk, Snowtrex etc etc.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef Flippe het volgende:
[..]
Dat is zeker wel goedkoop te noemen!
Maar zoals al eerder gezegd is, kun je ergens in een kelder slapen ofzo![]()
Ik geloof dat jij hem al helemaal niet begrijpt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik had ook al zoiets van.. wat is er mis met die houding? ....
alleen jammer van die bindingen![]()
wat valt eraan te begrijpen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij hem al helemaal niet begrijpt.
Dat logo lijkt wel veel op het logo van Mini.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Jeeeeeej ik heb gister 2de hands sims boardje op de kop getikt plus bindingen
[afbeelding]
sims heeft een flinke voorgeschiedenis jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:58 schreef Basje_B het volgende:
Was meneer Sims niet een van de eerste boarders uit westen of oosten van amerika. Hij heeft de half-pipe uti het skaten geintroceerd bij het snowboarden
Wat ik ergens een keer gelezen heb is dat Burton kant meer aan free-ride deed en de sims meer uit skaten kwam en de half-pipe introduceerde. Burton niet mee eens wat freestyle was voor skaten. Zoiets was de strekking maar pin me der niet op vastquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
sims heeft een flinke voorgeschiedenis ja
maar dat halfpipe gedoe was toch niet alleen van sims? .....
nja, sims is iig niet slecht
t zou zomaar kunnen.. in first descent wordt t uitgelegd.. ff kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Wat ik ergens een keer gelezen heb is dat Burton kant meer aan free-ride deed en de sims meer uit skaten kwam en de half-pipe introduceerde. Burton niet mee eens wat freestyle was voor skaten. Zoiets was de strekking maar pin me der niet op vast
idd ik herkende het merk ook uit 1st decent. was verder een hele mooie prijs. geloof iets van 150 incl bindingen. die gozer was er te dik voor geworden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
t zou zomaar kunnen.. in first descent wordt t uitgelegd.. ff kijken
edit: ze leggen niet uit wie ermee begon, behalve dan dat t in amerika vooral ontstond, t halfpipe rijden.. en in europa was t nog vooral alpine en freeride...
zat wel in de buurt toch.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
t zou zomaar kunnen.. in first descent wordt t uitgelegd.. ff kijken
edit: ze leggen niet uit wie ermee begon, behalve dan dat t in amerika vooral ontstond, t halfpipe rijden.. en in europa was t nog vooral alpine en freeride...
Ik heb het wel in gedachte. Laat het in gedachten nog even rusten, omdat de planning aanvankelijk anders was. Wil ook nog wat reviews opzoeken over het ding maar ben, al doet dit topic anders vermoeden, vrij druk op het moment. In het weekend ga ik denk ik mijn mening vormen over de plank. Je moet niet vergeten dat K2 een ski-merk isquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:52 schreef Steven184 het volgende:
trouwens XL, ga je de gok met de k2 www nog wagen? aangezien je gok met de Malolo erg goed uitpakte. Mocht je hem kopen ben ik wel zeer geinteresseerd naar je ervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |