Hehe dat is eigelijk best een leuke grapquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:20 schreef Candera het volgende:
Heb je gekeken waar ze met haar andere hand zat?
Uh ja, nou en enzo eh ja?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:18 schreef Thrilled het volgende:
"Ja ik zeg zodra hij uh ja en als hij eh ja thuiskomt dan eh ja dan vertel ik hem gelijk dat hij u uh ja gelijk terug moet bellen"
De vriendin van mijn vader net aan de telefoon dus.. Een kort gesprekje met iemand die haar net belde, ik heb het geteld:
23x Ja
15x Uh
Ze is 9 jaar lang niet geaccepteerd en rot over een maandje het huis uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:23 schreef thefunny het volgende:
STEREOTYPE onzekere vriendin van je pa die bang is dat ze niet door je geaccepteerd wordt. En waar ze terecht bang voor is blijkt wel weer.
erg offtopic, maar ik moest lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:20 schreef Candera het volgende:
Heb je gekeken waar ze met haar andere hand zat?
welgeteld topic nummer 3... en dit is niet echt een topic tegen haar, aangezien ze heus niet de enige is die slecht babbelt aan de telefoon...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef Bob-B het volgende:
wat is het met jou en de vriendin van je pa, topic 12974986352374 ofzo, geil je op der?
Net zoals jij nu ongeveer doet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:30 schreef Dungeonmaster het volgende:
Zo heb je ook mensen die dan zeg maar gewoon hetzelfde blijven herhalen maar dan net op een iets andere manier dat ze dat dan herhalen maar niet helemaal hetzelfde als de vorige keer dus dat dan dat het herhaald wordt maar net even iets anders dus niet helemaal hetzelfde bedoel ik zeg maar dus dat dus en dan in een zin. Joh, ik heb zo'n collega. pfffff.
je ontwijkt de vraagquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
welgeteld topic nummer 3... en dit is niet echt een topic tegen haar, aangezien ze heus niet de enige is die slecht babbelt aan de telefoon...
of je leest de andere topic even, dan heb je ook antwoord op je vraag.quote:
Ja, zo ongeveer, maar dan aan de telefoon. Zullen wel zenuwen zijn denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |