Volgens mij is het inderdaad een regel dat een postbode post bij de persoon die de post behoort te krijgen af dient te leveren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:25 schreef _The_General_ het volgende:
Vroeg de postbode gisteren aan mijn buurman die toevallig op mijn oprit stond.![]()
Mag dit wel? Ik dacht dat een postbode altijd gewone post in een brievenbus moet stoppen ?
Mijn buurman weigerde gelukkig maar mijn post had ook weg kunnen zijn. Ik krijg bijna iedere dag post van over de hele wereld met vaak inhoud van een redelijke waarde en daar moet me niemand aankomen![]()
Misschien dacht de postbode wel dat de buurman TS was.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:29 schreef Mobster273 het volgende:
wat een lamstraal die postbode, maar wat deed je buurman daar op de oprit dat de postbode dacht dat het zijn post was?
dat lijkt me niet opschieten, om post bij de afzender af te leveren....quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad een regel dat een postbode post bij de persoon die de afzender is af dient te leveren.![]()
dat snap ik, vandaar mijn vraag, wat de buurman in zo'n positie deed, aangezien hij dus op de oprit van TS moet hebben gestaan....quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Misschien dacht de postbode wel dat de buurman TS was.![]()
ja gebeurt wel eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zelfde met pakketjes... kunnen ook bij de buren afgegeven worden...
Lekkere buuv heb je danquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:34 schreef MLF het volgende:
[..]
ja gebeurt wel eens
zo ook van de boekenclub als je niks hebt besteld, krijg je een kwartaalboek die je niet wilt
denkt de buuv: hey leuk
krijg ik een rekening voor een boek die ik nooit heb gekregen
liggen ze allemaal bij de buuv
Aanklagen die gast!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:38 schreef FredvZ het volgende:
brief post moet in de brievenbus.
pakketpost kan bij de buren worden afgegeven, máár dan moet de postbode wel een briefje achterlaten in de brievenbus.
De postbode zit dus fout.
was een k u t wijfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |