Dat optillen was indd ook leuk ja.. Vraag me toch af waarom ze dat soort dingen bij BF2 er weer uit hebben gelaten. Zou een heel stuk aan het spel toevoegen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:16 schreef Razorback het volgende:
[..]
Die muziek was idd geweldig en paste ook echt bij BFV.
Lekker in auto'tje zitten en rond scheuren gewoon
Wat ik ook mis uit BFV is dat je niks kan optillen met een helicopter
Was altijd wel leuk om in een tank te gaan zitten en je daarna te laten optillen
Zoals ik hier ook al zeiquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En zo denk ik ook... maar als iedereen zo denkt van de Boffers komt de server nooit vol, want niemand zal dan als 'eerste' gaan.
Wat ook een probleem is.... iedere keer als de server leeg is geweest moet hij gereset worden?????
Ik ging net even voor de gein op de server maar liggen en opstaan ho maar, ook rennen en granaten gooien lukt weer niet.. zucht
Iemand die de server dus even kan resetten voordat er vanavond een aantal gasten op zitten en weer gaan omdat op dat moment de server gereset word
Hmm, ik heb net ff het stekkertje eruit gestrokken van het fannetje maar de temperatuur liep van 47 graden gelijk op naar 65, toen hem ik het stekkertje er maar weer in gedaan. Iemand dan tips hoe hij minder lawaai kan makenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een hardware vraagje!!
De laatste tijd hoor ik een zoemend geluid in me pc-kast. Althans... het is niet echt zoemend maar het lijkst alsof 3 straten verderop de buurman staat te schuren met een schuurmachine of iets dergelijks. Behoorlijk irritant. Ik heb al me fans stopgezet op een na blijkbaar want het fannetje van me moederbord is de boosdoener.
iemand enig idee hoe ik die minder lawaaierig kan maken, oftewel minder hard kan laten draaien?? Ik weet wel dat op mijn vorige moederbord het fannetje ervan kapot was... is het verstandig om deze gewoon stop te zetten ?? Of is dit een domme vraag omdat hij er niet voor niets op zit![]()
Tips??????? Het maakt zo'n herrie
Heb je 'm al eens schoon geblazen ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm, ik heb net ff het stekkertje eruit gestrokken van het fannetje maar de temperatuur liep van 47 graden gelijk op naar 65, toen hem ik het stekkertje er maar weer in gedaan. Iemand dan tips hoe hij minder lawaai kan maken![]()
en nuquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:38 schreef staticdata het volgende:
server nog steeds niet gereset...
resetquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:38 schreef staticdata het volgende:
server nog steeds niet gereset...
Ja gedaan, hij maakt nu wel wat minder herrie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Heb je 'm al eens schoon geblazen ?
Helpt dat niet dan heeft een beetje computershop wel zo'n fannetje op voorraad liggen...
ja Di3ki3.. die SLI draait top hier.!!! Ik heb ze al vet overcocked tot 650 mhz.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef Suikermais het volgende:
@ Sickert
heb je je nieuwe videokaartje al ?
Ja schijnt ook te helpen, is een ander fannetje niet gewoon DE oplossing??quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef Incolumis het volgende:
beetje olie in druppen
sinds wanneer heet jij sickert?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja Di3ki3.. die SLI draait top hier.!!! Ik heb ze al vet overcocked tot 650 mhz.![]()
Daar moet je even wat achtergrond info over hebben..Ik heb mijn kaart verkocht aan ziekert en levering zou geschieden wanneer ik een week of 2 mijn nwe SLI heb getest.quote:
Ach ja elke gek zijn gebrek...eigenlijk had ik GTX in de planning maar dat werd wat gortig en deze combi presteert per euro gesproken gewoon het best op het moment. Wie aan het eind van het jaar leeft wie dan zorgt. Kan ook wachten tot de 128 bit cpu uit is dus tja..quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Poehee... 2 x 7900GTX in SLI? Waarom? 1'tje is zat toch?
8-serie komt later dit jaar.. dx10 en sm4.0 ondersteuning... dan is 2x 7900GTX toch kapitaal vernietiging?
Ik raad het niet af hoor, maar vind het, zeker op dit moment (ivm prijs) echt zonde.
En op wat voor voeding gaat dit grafische geweld plaats vinden?
Dat vond ik zoooooooooo vet in BF1942... beetje met die carrier rondstomen en op de kust bonken met dat geschut van die fregatten..quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef JK het volgende:
Kon dat maar met die USS schepen Jedi.. maar nee, in BF1942 kon je ze nog laten zinken..
ik weet niet. bf2 is eigenlijk ook erg leuk, als de server vol zit... maar dat vliegen in BF1942, dát was pas leukquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef Suikermais het volgende:
Verdomme....laten we voor de gein eens een keer BF1942 met z'n allen doen. Das nou een spel waar ik nú met weemoed aan terug denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |