Idd, totdat Wake kwam en Jensen, toen was de keus snel gemaaktquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef BattleLies het volgende:
Zo! dat was een lekker avondje gamen!
Leuk als er zoveel boffers online en aan het gamen zijn
heette jij zo dan??quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef kievit19 het volgende:
ik ben er na dit weekend denk ik ook wel weer even
dit weekend wat leuke bands waar ik op de gastenlijst sta
is al bijna 2 maanden trug volgens mij dat ik degelijk gespeeld heb (system1983)
:S
LOL!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef Sickert het volgende:
morgen lies pesten op de HHB met jedi en nehox
Volgens Rick was t de bekende BF2 bug, er was geen aanwijsbare reden dat t ding down ging.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef jpjedi het volgende:
Server is niet koosjer inderdaad.
Zeker wel maar het is wel erg jammer dat op prime-time de server even uitgaat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:12 schreef RudyCarell het volgende:
was leuk net nog effe de 3 maps van ef doorgelopen met eikel_nl , ging best aardig nog!
ja rick mn reet!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens Rick was t de bekende BF2 bug, er was geen aanwijsbare reden dat t ding down ging.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Begon Jedi toevallig gisteren over Blanke Vla om de volgende foto??
[afbeelding]
Hier kun je een klacht indienen omdat ook de nergerzoenen nu anders heten
http://www.campina.nl/default.asp?selected=camnl.apps.contact.klachten&l=nl
![]()
![]()
ikzeg drop het ook even op geen stijl en maak er op fok! een centraal topic vanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga vanmiddag wel even klagenHet zou geweldig zijn als we de blanke vla uit de schappen krijgen
en wat moet ik dan elke dag gaan eten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
ikzeg drop het ook even op geen stijl en maak er op fok! een centraal topic van
heb je die bagger zo uit de winkel
jodenkoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en wat moet ik dan elke dag gaan eten?
blanke vla
huzaren salade
Frankfurter knakworsten
Chinees
Hollandse nieuwe
Duo penotti
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:19 schreef UnleashMitch het volgende:
We gaan naar Rotterdam toeWe wilden eerste bij de bijenkorf gaan kijken omdat ze daar heel veel verschillende merkpakken hadden maar m'n pa wilde z'n lolletje hebben en sleurt ons o.a. mee naar Armani en dat soort gekkigheid
Als leider moet ik toch een beetje representatief overkomen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:21 schreef Sickert het volgende:
sjiek! doe je m dan 8 april aan? mors ik zo bier op je armani
(zonde van het bier btw)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als leider moet ik toch een beetje representatief overkomen natuurlijkIk kijk nog even of ik de BMW van m'n pa meekrijg
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef Sickert het volgende:
is mn Astra ineens te min voor je
kut student.. geef ze een pak...
dan is ie m nu vast al kwijtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig dus m'n eigen chaffeur![]()
-edit-
wbt JP, mn accu is leeg dus mn telefoon staat uitHij heeft mn nummer gister gekregen
ehm reactie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef editor2 het volgende:
Ben je dan zo jong dat je geeneens eigen spaargeld hebt voor een pak? Trouwens datgeen in de Bijenkorf staat komt van dezelfde groothandel als waar de V&D en bijvoorbeeld Suit-supply hun vandaan haalt is mij ooit vertelt. Kwaliteit is praktisch hetzelfde alleen betaal je als leek alleen meer voor de naam en wordt je voorgehouden dat vanwege het ingestikte Bijenkorf etiket/suit-supply etiket je iets speciaals hebt. Maargoed,tis geld van je Pa en een leek ziet of jij een Armani aanhebt of een Hugo Boss. Of ben jij zo iemand die als het buiten ijskoud is zonder jas buitenloopt om te laten zien wat voor geweldig pak hij heeft![]()
en niet alleen met de claymores volgens mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef Sickert het volgende:
net lekker gespeeld samen met inco en Wallie
240 nogwat puntjes erbij
ging lekker en het laatste rondje brons
al zijn die *^#(@^@^(#(@)^^@% Claymores wel vervelend zeg
ik heb wat gevochten met ene ferretfreak... elke keer was ie claymores aan het neerleggen en kwam ik net aan schoot ik m dood en kon ik me niet meer bewegen omdat ik anders dood zou gaan... had ik 4 x achter elkaar het geluk dat meneer weer aankwam zetten en ik hem dood kon schieten terwijl ik op zn claymore stond
daarna ging ik dood omdat er iemand van ons aan kwam lopen en dus langs die claymore...
Inco en wallie hebben me wel horen schelden denk ik
Homo...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ehm reactie?
hoezo vooroordelen
Fjd is liev
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en niet alleen in wakequote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef jpjedi het volgende:
Server is niet koosjer inderdaad.
Wel matig gespeeld. Wake ging kut en Jumper had me elke keer te pakken!![]()
MAchtig mooi met 15 man op TS en op de server! Topavondje jongens!![]()
dat beest waar ik net mn pkm op geleegd heb?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef editor2 het volgende:
Heb je Karel mijn pappegaai al gezien? Die is ook lievvv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |