Als dat kan altijd doen, nu draait het sowieso niet dus je hebt niets te verliezen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:46 schreef staticdata het volgende:
ja daar hebben we het gisteren even over gehad. maar ik zit niet in de clan vanwege de server. mocht hij plat gaan dan blijft TS hopelijk wel open zodat we altijd zo kunnen gamen.
Maar is het geen idee om de naam van de server te veranderen? veel mensen waaronder ik zoeken naar mappen zoals 24/7 in de titel. als we hem 24/7 urban gaan noemen met alleen de stedelijke mappen misschien dat het dan binnenloopt.
je creert dan geen verwachtingen. degene die gaan spelen weten wat voor mappen ze kunnen verwachten. nu is het vaak gissen.
We hadden ook niet weg moeten gaan, nogmaals ik had geen problemen met I3D... En de volledige top-10 nederlandse servers is van I3D... Maar gedaan is gedaan... En ik ben nog steeds voor een SF/EF night... Er zijn altijd minder servers die deze packs draaien, en als we nu een vaste dag hebben krijgen we misschien een standaard crowd...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Verder moesten we bij i3d nooit weggaan want de laatste 2 avonden draaide de server vlekkeloos en die was altijd snel gevuld. Maar dat is natuurlijk achteraf gepraat.
Mijn idee, alleen wachten op de reactie van Ferdiquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als dat kan altijd doen, nu draait het sowieso niet dus je hebt niets te verliezen.
Dan noem je het iets als: 24/7 Urban Band of Fokkers Dutch... noem maar iets hoor..
Verder moesten we bij i3d nooit weggaan want de laatste 2 avonden draaide de server vlekkeloos en die was altijd snel gevuld. Maar dat is natuurlijk achteraf gepraat.
Ik vind deze foto wel leuk, met je G-Star shirtje/vest whateverquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef BattleLies het volgende:
Weten jullie nog dat we op Netgamez waren?!Ik heb nu al de foto's
LOL!
Alleen die van Sickert is leuk:
[afbeelding]
De foto van Nehox is om te lachen:
[afbeelding]
En deze foto .. ach ... de foto's in mijn fok-fotoboek zijn net wat beter gelukt(ik zit weer eens te praten
):
[afbeelding]
In die periode dat het klote was wel ja...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:23 schreef staticdata het volgende:
niet wachten gewoon doen
maar of we op id3 zitten of op pubilic maakt toch neit uit? spelers liepen evenhard weg van de id3 omdat het klote was.
hier ben ik het wel mee eens. niet alleen maar city maps (wake) en geen mashtuur, want mashtuur raakt ook bijna nooit vol. als sharqui/karkand/wake draait lijkt het wel veel sneller te gaan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef staticdata het volgende:
24/7 karkand/sharqi/wake - band of fokkers
en dit moet dan ook tijdens het laden komen in die server message.
dan hebben we duidelijkheid. hoe kan het anders dat andere servers wel zonder clanleden draaien? omdat spelers weten welke mappen ze krijgen. de mensen gaan ook naar PE / team 2r omdat dat karkand only fservers zijn.
denk dat we dit vanaf vanavond gewoon moeten proberen.
gamespy id is gewoon je bef2 account naamquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef ViPeRII het volgende:
Heej Guyz,
Hoe kom je ookalweer achter je gamespy id?
Was dat nu gelijk aan bf-id? (Ik denk dat dat: 16864096 moet zijn?)
Dit voor de aanschaf van euro forces!
Zijn al zat Karkand only servers, het lijkt wel of BF2 enkel uit Karkand bestaat...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:09 schreef domolanglekker het volgende:
Gewoon de komende week alleen maar karkand draaien !![]()
Ik speel wel eens T3.se (ennogwat), altijd volk (64p karkand) maar vorige week deden ze steeds een rondje wake ertussen en dan ging er gewoon 40 man weg en pas na 2a3 rondjes karkand liep het weer vol.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:04 schreef escape_nl het volgende:
Heb alweer een tijdje een andere favo server in het lijstje, Team 2R.
Nooit gezeik daar, geen onnodige TK's, grote map en tenminste mensen die samen willen werken, altijd wel mensen op te vinden
[afbeelding]
maar het gaat om de gehele BoF-clan, iedereen kan toch gewoon zijn zegje doen... we kunnen als admins best wat ideen hier neergooien vind ik.. zodat de boffers ook een zegje erover kunnen doen... maar goed we gaan wel verder op het BoF-forumquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:41 schreef jpjedi het volgende:
mag ik hier even aan de teugels trekken? ik verzoek de admins dit te bespreken in de admin sectie. we moeten hier niet doomscenarios gaan uiteenzetten en sfeer te maken. ik wil zeker niet dat admins hier zelf de boel gaan ondermijnen terwijl zi
verantwoordelijk zijn voor de algemene sfeer en staat van de clan, daar is niemand bij gebaat. We gaan een aantal varianten uitwerken en presenteren welke dan weloverwogen zijn.
Je vergeet "Amen" erachter te zeggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:41 schreef jpjedi het volgende:
mag ik hier even aan de teugels trekken? ik verzoek de admins dit te bespreken in de admin sectie. we moeten hier niet doomscenarios gaan uiteenzetten en sfeer te maken. ik wil zeker niet dat admins hier zelf de boel gaan ondermijnen terwijl zi
verantwoordelijk zijn voor de algemene sfeer en staat van de clan, daar is niemand bij gebaat. We gaan een aantal varianten uitwerken en presenteren welke dan weloverwogen zijn.
achterkamertjespolitiekquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:41 schreef jpjedi het volgende:
mag ik hier even aan de teugels trekken? ik verzoek de admins dit te bespreken in de admin sectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |