quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef SiemeN het volgende:
Die Pomme vind ik maar een lompe zeekoe, Kelly zou ik indien nodig nog wel in de bek kunnen pompen.
Niet?quote:
ze maakt nog geen eitjes aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zou kelly een Eccky baby met mij willen maken?
En zeekoe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef MrBean het volgende:
Jongens ... het kind is 15 ...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef MrBean het volgende:
Jongens ... het kind is al 15 ...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Het vervelende is dat al die hypes in het begin best leuk zijn, maar dat sommige mensen er zo mee doordraven dat het op een bepaald moment echt je strot uit komt...
Tegenwoordig hebben ze dan allang geen vliesje meer hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef MrBean het volgende:
Jongens ... het kind is 15 ...
Je was vast de eerste niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef BrauN het volgende:
Ik heb me net serieus zitten trekken op Kelly. Mên, wat een lekker wijf. Heeft iemand haar MSN? Ik zou graag eens een diepzinnig gesprek met haar voeren.
pommekelly@hotmail.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef BrauN het volgende:
Ik heb me net serieus zitten trekken op Kelly. Mên, wat een lekker wijf. Heeft iemand haar MSN? Ik zou graag eens een diepzinnig gesprek met haar voeren.
ik wil een duet met hunquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef BrauN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |