Kellyquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:37 schreef SHE het volgende:
whehe, gekke meiden.
Ik vind ze leuk ! Hoop dat ze winnen
Vind Kelly het leukst..ze is helemaal niet knap...maar wat een dijk van een uitstraling..die spat van het scherm. Heel bijzonder
DAT mijn snuitjes..noemen ze nou de X-factor
Fok! weet er twee fora én een subsite mee te vullenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef MrBean het volgende:
En aandachtsgeile meisjes die steeds foto's vanzichzelf maken zijn ... leuk?
In kort: Ik zou d'r doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:37 schreef SHE het volgende:
whehe, gekke meiden.
Ik vind ze leuk ! Hoop dat ze winnen
Vind Kelly het leukst..ze is helemaal niet knap...maar wat een dijk van een uitstraling..die spat van het scherm. Heel bijzonder
DAT mijn snuitjes..noemen ze nou de X-factor
Wat bolle zegt.quote:
gek genoeg ben ik het hier best mee eens, qua platopdegrondvanhetlachenlig factor find ik die jappen/chinamannetjes leuker :>quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef Canisfire het volgende:
2 China boys zijn leuker ^^
haha kastanova ftw!quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:33 schreef kastanova het volgende:
Kelly is toch die blonde hé?
Nah, weet niet waarom, maar voor haar zal ik mijn niet-onder-de-22 principe breken en hem er gewoon inhangen.
Oh dat zou t voor mij ook verklaren ja!quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:38 schreef kastanova het volgende:
Oh, ze lijkt trouwens op dat mokkel van Scrubs.
Dat zou wel direct verklaren waarom ik haar zo tof vind.
Moet je vooral deze thread aanklikken, lowbrain..quote:Op donderdag 23 maart 2006 04:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat zíen jullie toch in die twee meiden?![]()
En hoelang gaat deze rage nog door?
Ik krijg nu al een geirriteerd gevoel van die 'vele' tuthola-avatars, en er komen er alleen maar méér bij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |