Als hij wil blijven, dan zou dat prachtig zijn. Ik "wil" 'm alleen weg omdat 'ie meer verdient dan de bank. Maar wat heeft 'ie vanavond fantastische momenten gehad. Die actie voor de goal van Babel, en dan bij de 4-1. Prachtig, ik wist niet dat 'ie zo goed en slim kon voetballen.quote:
Nee.. Tuurlijk niet.. Laat PSV maar WEER landskampioen worden.. Want dat vinden ze in 020 toch niet belangrijk he?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef the_hunter het volgende:
Laat guusje lekker naar Rusland gaan. Ik zit absoluut niet op hem te wachten.
Inderdaad, hem gun je geen bank. Jammer dat Klaas-Jan zo goed is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij wil blijven, dan zou dat prachtig zijn. Ik "wil" 'm alleen weg omdat 'ie meer verdient dan de bank. Maar wat heeft 'ie vanavond fantastische momenten gehad. Die actie voor de goal van Babel, en dan bij de 4-1. Prachtig, ik wist niet dat 'ie zo goed en slim kon voetballen.
Dat is dan ook het enige pluspunt van de tweede wedstrijd...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef twi het volgende:
Maar ik zat bij 93:49 al te dagdromen over de persberichten rond het ontslag van Danny Blind.
Maar hij zit er nog!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dieptriest natuurlijk de eerste 90 minuten. Babel leest blijkbaar mee hier![]()
Maar goed, ik had hetzelfde als Twi. Blind was 1 seconde weg van ontslag.
.....was moeilijk te zien, maar goed spelen deed ie nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Zal Juanfrán zin hebben?
Hij heeft nog nooit in z'n leven tegen PSV gescoordquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang we Huntelaar hebben is dat niet erg natuurlijk![]()
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit in z'n leven tegen PSV gescoord.
Dat is Aggelos nooit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef Adidah het volgende:
Harrie was trouwens niet gierig vanavond.
Ik vraag me af hoe hij zich bij Celta en Valencia staande heeft weten te houden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
.....was moeilijk te zien, maar goed spelen deed ie niet![]()
Met een rollator vermoed ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij zich bij Celta en Valencia staande heeft weten te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |