quote:
Pfff. Heb je hem weer hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, nogmaals wat een mazzel zeg... 94 min kut spelen en dan nog met 4-1 winnen...
Dat is zeker zo natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef VoreG het volgende:
De ontlading van zo'n mooie omhaal is gewoon groter in de 94e minuut met een achterstand dan in de 30e minuut met een 1-0 voorsprong. Goed getimed van Klaas
Ik heb het draaiboek gezien net, en het is tot in de details goed uitgevoerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:26 schreef Eilanden het volgende:
Ooooooh nu snap ik hetBlind strooide Roda JC gewoon 94 minuten lang zand in de ogen door die Limbrugers het idee te geven dat ze konden winnen en dan gewoon op het juiste moment pieken
We moeten het PSV toch een beetje lastig maken dit seizoen. Ze pakken het lampioenschap (ja, was een tikfout, maar vond hem wel grappig) maar dus niet de JC schaal, en de beker ook nietquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
Lachen, man! Supportershome weer open, meteen aardig onder invloed het stadion in en ik lees zojuist de sms-jes die ik tijdens de wedstrijd kreeg, maar absoluut niet heb meegekregen. Hoorde op de terugweg ook pas dat KJH en Ryan Babel beide tweemaal gescoord hadden, leuke avond dus.
Over 90 min was het zeker niet verdiend nee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:13 schreef S-Two het volgende:
Was weer een wanprestatie wat ik er van gezien heb. Mooi dat Huntelaar die prachtige goal maakt en we daardoor winnen, maar ik vond het niet verdiend. Maar goed, de finale mooi maar wel ff van PSV winnen.
Ze zat je zeker te jennen dat Ajax aan het verliezen was of is ze niet zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:12 schreef BoNi het volgende:
Ga ik verd*mme één keer niet vanwege mijn verhuizing wordt het zo'n wedstrijd, met zo'n ontknoping!!![]()
Voetbal kijken met je vriendin is trouwens echt geen aanrader is maar weer eens gebleken
Ja, dat flikken ze altijd, het boeit ze geen fuck maar ze zijn wel voor de anderquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze zat je zeker te jennen dat Ajax aan het verliezen was of is ze niet zo?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze zat je zeker te jennen dat Ajax aan het verliezen was of is ze niet zo?
Je lag dus wel te slapenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iemand een filmpje van de omhaal van KJH?
Heb hem niet gezien, keek pas toen iedereen begon te juichen en de bal er al in lag.
Nou dat niet, maar aangezien we in een verhuizing zitten was ze met van alles bezig en bleef maar aan mijn hoofd zeuren over (op dat moment) compleet onzinnige dingen...!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat flikken ze altijd, het boeit ze geen fuck maar ze zijn wel voor de ander.
Moet je eens flikken bij iets als America's next top model, dan ben je gewoon voor de lekkerste.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar aangezien we in een verhuizing zitten was ze met van alles bezig en bleef maar aan mijn hoofd zeuren over (op dat moment) compleet onzinnige dingen...!
Nog zo'n voorbeeld: Na Ajax - ADO belde ze me op, ik, zo lief als ik ben, ziedend kwaad vertellen hoe de wedstrijd verlopen was. Zegt ze: Oooh, gelukkig hebben jullie niet verloren..!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |