dat bedoel ik ook met m'n 2e zin.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt fan, maar als je dit ziet tegenwoordig...
Beetje domme reactie. Het gaat hier om een vergelijking tussen een speler die als rechtsbuiten is gekocht en een rendement van 4 goals heeft dit seizoen, ten opzichte van een speler die noodgedwongen als rechtsbuiten heeft gespeeld en al tot een rendement van 7 goals komt in 10 duels minder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking, Steven Pienaar is dé opvolger van Diego Armando Maradona, zó briljant en het is dan ook belachelijk dat hij naar BVB verkast. Barça, Real Madrid, AC Milan, Juventus of Chelsea hebben niet goed opgelet, Steven Pienaar zal later in één adem worden genoemd met Pelé, Johan Cruijf en Diego Armando Maradona. Dat weet jij ook.
Rosales heeft heel lang vrij oneerlijk inderdaad de kans gehad. Maar het zou dus helemaal tot onrust leiden, nu hij eindelijk een beetje opkrabbelt, om hem nu eruit te zetten voor iemand die in zijn invalbeurten werkelijk niks presteert. Dat Blind voor de winterstop alles binnen de groep heeft verkloot door zijn oneerlijke en onbegrijpelijke keuzes is tot daar aan toe, maar als het aan mij ligt slaat hij nu een andere weg in. En dus zou hij Rosales moeten laten staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Geen basis, maar wel meer eerlijke kansen dan onder Danny.
heerlijk, zoveel sarcasme.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking, Steven Pienaar is dé opvolger van Diego Armando Maradona, zó briljant en het is dan ook belachelijk dat hij naar BVB verkast. Barça, Real Madrid, AC Milan, Juventus of Chelsea hebben niet goed opgelet, Steven Pienaar zal later in één adem worden genoemd met Pelé, Johan Cruijf en Diego Armando Maradona. Dat weet jij ook.
Blind is toch een aflopende zaak, maar goed, voor de groepssfeer wellicht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Rosales heeft heel lang vrij oneerlijk inderdaad de kans gehad. Maar het zou dus helemaal tot onrust leiden, nu hij eindelijk een beetje opkrabbelt, om hem nu eruit te zetten voor iemand die in zijn invalbeurten werkelijk niks presteert. Dat Blind voor de winterstop alles binnen de groep heeft verkloot door zijn oneerlijke en onbegrijpelijke keuzes is tot daar aan toe, maar als het aan mij ligt slaat hij nu een andere weg in. En dus zou hij Rosales moeten laten staan.
mwoah, Stekelenburg die vertrouw ik nog steeds niet helemaal...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef -Wolf- het volgende:
ik blijf Babel steunen net zoals ik Stekelenburg en Heitinga onvoorwaardelijk steun.
Laatste tijd scoort ie ook niet meer zo van links hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef vdHoek het volgende:
Rosenberg wil nog wel eens een leuke voorzet geven vanaf rechts. Het is alleen de vraag of hij op die positie nog even doeltreffend blijft.
Helemaal mee eens. Vanavond wordt het trouwens 3-0. Twee keer Klaas en 1 keer Markusquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Black-Death het volgende:
Ben erg benieuwd hoe de aanval gaat worden als Mitea weer wedstrijdfit is.. ik hoop: Mitea - Huntelaar - Rosenberg.
Die signature!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Want Babel heeft meer laten zien dan Rosales?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |