abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:03:03 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36267481
Cruijff zie ik persoonlijk echt nooit meer een echt functie aanvaarden bij Ajax...

Ik wil het ook wel graag, maar waarom zou hij?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:03:33 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36267494
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:01 schreef methodmich het volgende:
Rosenberg geeft ook zelden echte voorzetten. Dus gewoon Babel op rechts.
Geweldige argumentatie! Markus Rosenberg geeft als linksbuiten nooit voorzetten, dus Ryan Babel kan ook wel als rechtsbuiten opgesteld worden. Dat je Nourdin Boukhari niet noemt als rechtsbuiten! Of is dat net als Steven Pienaar de enige échte tien in de selectie?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:04:27 #78
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36267524
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Cruijff zie ik persoonlijk echt nooit meer een echt functie aanvaarden bij Ajax...

Precies, Cruijff kan alleen maar verliezen. HIj staat al aan de top van de voetbalwereld
Jawel, je keek.
pi_36267532
quote:
Rosenberg geeft ook zelden echte voorzetten.
Nou, ik meen er laatst toch één gezien te hebben! Fijne assist was dat!
pi_36267553
Nourdin moet op linkshalf en kan eventueel op 10 als Blind het prehistorische systeem speelt.

Rosenberg en Babel kunnen tenminste een man voorbij en hebben dreiging. Een klassieke 4-3-3 kan je met dit materiaal toch niet spelen, dan beter de variant die Barcelona en Chelsea ook vaak gebruiken. En dat is lastig met Rosales, die de laatste weken weer slechter wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:05:21 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36267557
Rosenberg nooit echte voorzetten? Heeft er toch al een stuk of 3 a 4 gegeven waaruit is gescoord, de laatste paar wedstrijden. Met als mooiste die afgelopen week tegen Groningen.

Rosales moet je gewoon laten staan. Zelfs als 'ie slecht speelt wil er nog wel eens een bal per ongeluk via hem voor iemand anders z'n voeten komen. Bovendien moet je 'm niet gelijk afstraffen na een mindere wedstrijd, hij zit de laatste twee wedstrijden redelijk in z'n vel.
pi_36267577
Daar zat één bewuste bij, de rest waren volgens mij rammen voor de goal langs. Wel effectief natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:06:21 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36267590
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:

Als speler en trainer/coach heeft JC het hoogste bereikt, maar Ajax blijft zijn club en als JC álles naar wens kan organiseren (mix tussen Barça en Bayern München), is hij ijdel genoeg om voorzitter te worden. Als John Jaakke dat kan, waarom JC dan niet?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36267622
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
Daar zat één bewuste bij, de rest waren volgens mij rammen voor de goal langs. Wel effectief natuurlijk.
*bingo*
pi_36267630
Die voorzet van Rosenberg die Huntelaar goed binnenkopte was anders geniaal. Zo horen voorzetten te zijn, hup Rosenberg.
pi_36267664
quote:
Rosenberg geeft ook zelden echte voorzetten. Dus gewoon Babel op rechts.
Ja, echt zelden
pi_36267667
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

*bingo*
En dat kan Babel ook perfect, hard voor de goal rammen. Hoeft Klaas er maar tegen aan te lopen. Simpele 5-0 dan. Anders wordt het moeizaam 1-1 en dan winst na pingels.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:08:28 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36267687
quote:
Nourdin moet op linkshalf en kan eventueel op 10 als Blind het prehistorische systeem speelt.

Rosenberg en Babel kunnen tenminste een man voorbij en hebben dreiging. Een klassieke 4-3-3 kan je met dit materiaal toch niet spelen, dan beter de variant die Barcelona en Chelsea ook vaak gebruiken. En dat is lastig met Rosales, die de laatste weken weer slechter wordt.
Ryan Babel heeft dreiging? Alleen als hij de bal goed aanneemt, daarna deze onder controle weet te houden en hem daarna niet over de zijlijn loopt. Linksbuiten kan nog net, aangezien hij bij het naar binnentrekken goed kan uithalen, maar als rechtsbuiten zal hij om zijn tegenstander heenmoeten en een voorzet moeten afleveren. Dat kan Ryan Babel simpelweg niet.
pi_36267698
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja, echt zelden
Ah, jij hebt er al veel gezien dit seizoen? Vertel op, interessant gegeven!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:09:03 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36267705
Ach, ik weet eigenlijk totaal niet wat Jaakke nou precies doet als voorzitter. Maar ik weet wel dat Cruijff als voorzitter die job best part-time en meer op uithangbord/adviseurs-basis uit zou kunnen voeren wanneer er bijvoorbeeld nog een extra sterke man wordt aangesteld. Hoewel Keje Molenaar vorig jaar wel erg zuur en kinderachtig reageerde, lijkt het me niet verkeerd om hem er ook bij te betrekken.
pi_36267707
quote:

Ja, Babel kan echt een man voorbij.

Elke rechtsback kent die beweging nu wel van hem en verder is het 10 tikjes, en dan is ie nog niet opgeschoten.
pi_36267724
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ryan Babel heeft dreiging? Alleen als hij de bal goed aanneemt, daarna deze onder controle weet te houden en hem daarna niet over de zijlijn loopt. Linksbuiten kan nog net, aangezien hij bij het naar binnentrekken goed kan uithalen, maar als rechtsbuiten zal hij om zijn tegenstander heenmoeten en een voorzet moeten afleveren. Dat kan Ryan Babel simpelweg niet.
Jij denkt in het prehistorische 4-3-3 waarin een rechtsbuiten buitenom en moet voorgeven. Dat is een waardeloos systeem, waar Ajax echt niet meer in kan spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_36267759
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ah, jij hebt er al veel gezien dit seizoen? Vertel op, interessant gegeven!
Al sowieso tegen Groningen, thuis tegen Inter, uit bij Twente, PSV thuis en Feyenoord uit zaten toch echt wat voorzetten van Rosenberg bij.

Dat er niets mee gedaan wordt is niet zijn schuld.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:10:28 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36267761
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

En dat kan Babel ook perfect, hard voor de goal rammen. Hoeft Klaas er maar tegen aan te lopen. Simpele 5-0 dan. Anders wordt het moeizaam 1-1 en dan winst na pingels.
Als het voetbal zo makkelijk is, zoals jij beweert, was Ajax allang kampioen.

Ryan Babel op rechts werkt gewoon niet, leuk dat jij het opneemt voor die jongen, dat je hem een kans wilt geven, maar als je hem dan als rechtsbuiten opstelt, kan je hem net zo goed niet opstellen.
pi_36267800
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jij denkt in het prehistorische 4-3-3 waarin een rechtsbuiten buitenom en moet voorgeven. Dat is een waardeloos systeem, waar Ajax echt niet meer in kan spelen.
Rosales en Rosenberg gaat het toch best redelijk af. Mitea en Emanuelson kunnen het ook best aardig.

Heel raar zeg.
pi_36267804
Dan zet je hem op links en Rosenberg op rechts, als Rosales maar niet speelt. Babel is een echte Ajax-speler en die moet gewoon krediet krijgen. Al die gasten die zaten te springen voor hem vorig seizoen lopen hem nu af te kraken. Dat vind ik gewoon vreemd, want het is dezelfde voetballer.
www.thuisuiteten.nl
pi_36267860
Rosales niet spelen, dat ben ik uiteraard met methodmich eens!
pi_36267861
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Rosales en Rosenberg gaat het toch best redelijk af. Mitea en Emanuelson kunnen het ook best aardig.

Heel raar zeg.
Rosales??? Kom op Schigt, dat is echt een schande voor het Ajax-shirt. En Mitea is ook absoluut geen topspeler, die is vooralsnog slechts een blinde draver. Urby staat linksback en heeft met 4-3-3 niks te maken. En Rosenberg rendeert alleen maar in een gemaakte positie, maar vult het echt niet zoals pakweg Bryan Roy en Marc Overmars hoor. Is ook meer een 4-4-2 speler.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:14:11 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36267915
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat systeem dat is inderdaad een utopie, tenzij je een Overmars en Van 't Schip hebt lopen, en een goed bijsluitende en vooral fysiek sterke tien. Niet zo'n pisventje (qua postuur) als Sneijder, bijvoorbeeld.

Babel op links en Rosenberg op rechts zie ik op zich nog wel zitten voor een expirimentje, maar waarom dat ten koste zou moeten gaan van Rosales? De invalbeurten van Babel hebben namelijk niets gebracht. Bovendien is Mauro veel beter in het passeren van een mannetje. Bij hem schort het alleen aan het overzicht wanneer hij er is.

Babel moet eerst nog maar in zo'n situatie zien te komen dat 'ie een bal af kan leggen. Voorlopig is 'ie meer bezig geweest met pingelen om tot een schot te komen, waarbij 'ie dikwijls op de rechtervleugel uit kwam omdat er geen ruimte was.

Ik wil Babel graag speeltijd gunnen, omdat hij de potentie heeft om heel erg goed te worden. Maar hij is gewoon niet beter dan de 3 die nu voor 'm staan. Dan gun ik eerder Charisteas eens een kans, die via invalbeurten vaak genoeg gevaarlijk is geworden.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:14:19 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36267924
Rosenberg is met zijn linkerteelbal nog beter aan de flank dan Rosales..

Ik weet dat ik veel te klagen heb vaak, maar over Rosales lijkt het me nu wel duidelijk... die gast komt daar gewoon veels en veels te veel te kort..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')