Als hij wil blijven, dan zou dat prachtig zijn. Ik "wil" 'm alleen weg omdat 'ie meer verdient dan de bank. Maar wat heeft 'ie vanavond fantastische momenten gehad. Die actie voor de goal van Babel, en dan bij de 4-1. Prachtig, ik wist niet dat 'ie zo goed en slim kon voetballen.quote:
Nee.. Tuurlijk niet.. Laat PSV maar WEER landskampioen worden.. Want dat vinden ze in 020 toch niet belangrijk he?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef the_hunter het volgende:
Laat guusje lekker naar Rusland gaan. Ik zit absoluut niet op hem te wachten.
Inderdaad, hem gun je geen bank. Jammer dat Klaas-Jan zo goed is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij wil blijven, dan zou dat prachtig zijn. Ik "wil" 'm alleen weg omdat 'ie meer verdient dan de bank. Maar wat heeft 'ie vanavond fantastische momenten gehad. Die actie voor de goal van Babel, en dan bij de 4-1. Prachtig, ik wist niet dat 'ie zo goed en slim kon voetballen.
Dat is dan ook het enige pluspunt van de tweede wedstrijd...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef twi het volgende:
Maar ik zat bij 93:49 al te dagdromen over de persberichten rond het ontslag van Danny Blind.
Maar hij zit er nog!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dieptriest natuurlijk de eerste 90 minuten. Babel leest blijkbaar mee hier![]()
Maar goed, ik had hetzelfde als Twi. Blind was 1 seconde weg van ontslag.
.....was moeilijk te zien, maar goed spelen deed ie nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Zal Juanfrán zin hebben?
Hij heeft nog nooit in z'n leven tegen PSV gescoordquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang we Huntelaar hebben is dat niet erg natuurlijk![]()
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit in z'n leven tegen PSV gescoord.
Dat is Aggelos nooit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef Adidah het volgende:
Harrie was trouwens niet gierig vanavond.
Ik vraag me af hoe hij zich bij Celta en Valencia staande heeft weten te houden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
.....was moeilijk te zien, maar goed spelen deed ie niet![]()
Met een rollator vermoed ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij zich bij Celta en Valencia staande heeft weten te houden.
Heel ander systeem, de gevaarlijkste momenten van hem bij Ajax tegen Chelsea waren meer dat 'ie diagonaal richting strafschopgebied stak. Hij heeft bij Ajax een rol die hem gewoon totaal niet ligt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij zich bij Celta en Valencia staande heeft weten te houden.
4 rijen precies achter jequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:36 schreef devv05 het volgende:
Gekkenhuissssssssssssssssssssssss Jasza waar was je???
Zuid ook btw, qua sfeer de beste wedstrijd van het seizoen. (Dan heb ik het voornamelijk over de verlengingquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:30 schreef Jasza het volgende:
Jezus 410 was helemaal gek vandaag zeg, me stem is helemaal naar de tering
Daarom is voor het team Harrie beter dan Babel. Die 2de goal van hem (3-1) ging er met geluk in, maar hij had hem naar 4 (!!!) mensen kunnen afleggen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:32 schreef Tvduijn het volgende:
Zelfs de lange zijde was gekkenhuis na de 1-1
Maar ik vond het heel sterk van Charisteas dat hij die bal aflegde, hij heeft het zo moeilijk bij ajax en dan wil elke spits scoren maar hij gaf em gewoon weg. Echt super!!
quote:
Pfff. Heb je hem weer hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, nogmaals wat een mazzel zeg... 94 min kut spelen en dan nog met 4-1 winnen...
Dat is zeker zo natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef VoreG het volgende:
De ontlading van zo'n mooie omhaal is gewoon groter in de 94e minuut met een achterstand dan in de 30e minuut met een 1-0 voorsprong. Goed getimed van Klaas
Ik heb het draaiboek gezien net, en het is tot in de details goed uitgevoerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:26 schreef Eilanden het volgende:
Ooooooh nu snap ik hetBlind strooide Roda JC gewoon 94 minuten lang zand in de ogen door die Limbrugers het idee te geven dat ze konden winnen en dan gewoon op het juiste moment pieken
We moeten het PSV toch een beetje lastig maken dit seizoen. Ze pakken het lampioenschap (ja, was een tikfout, maar vond hem wel grappig) maar dus niet de JC schaal, en de beker ook nietquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
Lachen, man! Supportershome weer open, meteen aardig onder invloed het stadion in en ik lees zojuist de sms-jes die ik tijdens de wedstrijd kreeg, maar absoluut niet heb meegekregen. Hoorde op de terugweg ook pas dat KJH en Ryan Babel beide tweemaal gescoord hadden, leuke avond dus.
Over 90 min was het zeker niet verdiend nee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:13 schreef S-Two het volgende:
Was weer een wanprestatie wat ik er van gezien heb. Mooi dat Huntelaar die prachtige goal maakt en we daardoor winnen, maar ik vond het niet verdiend. Maar goed, de finale mooi maar wel ff van PSV winnen.
Ze zat je zeker te jennen dat Ajax aan het verliezen was of is ze niet zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:12 schreef BoNi het volgende:
Ga ik verd*mme één keer niet vanwege mijn verhuizing wordt het zo'n wedstrijd, met zo'n ontknoping!!![]()
Voetbal kijken met je vriendin is trouwens echt geen aanrader is maar weer eens gebleken
Ja, dat flikken ze altijd, het boeit ze geen fuck maar ze zijn wel voor de anderquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze zat je zeker te jennen dat Ajax aan het verliezen was of is ze niet zo?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je lag dus wel te slapenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iemand een filmpje van de omhaal van KJH?
Heb hem niet gezien, keek pas toen iedereen begon te juichen en de bal er al in lag.
Nou dat niet, maar aangezien we in een verhuizing zitten was ze met van alles bezig en bleef maar aan mijn hoofd zeuren over (op dat moment) compleet onzinnige dingen...!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat flikken ze altijd, het boeit ze geen fuck maar ze zijn wel voor de ander.
Moet je eens flikken bij iets als America's next top model, dan ben je gewoon voor de lekkerste.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar aangezien we in een verhuizing zitten was ze met van alles bezig en bleef maar aan mijn hoofd zeuren over (op dat moment) compleet onzinnige dingen...!
Nog zo'n voorbeeld: Na Ajax - ADO belde ze me op, ik, zo lief als ik ben, ziedend kwaad vertellen hoe de wedstrijd verlopen was. Zegt ze: Oooh, gelukkig hebben jullie niet verloren..!![]()
![]()
![]()
Hier ook al. Ik dacht, ik ga eens gezellig bij mijn vriendin + schoonouders kijken. Ik had dan ook een makkelijke overwinning van Ajax verwacht. Krijg je opmerkingen als "waarom geef jij de scheidsrechter de schuld terwijl de Ajax-spelers zelf zo slecht zijn?" en "roda is veel beter, ik hoop dat hun winnen, dan hoef jij tenminste ook niet naar rotterdam."quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze zijn ook een keer op tv ergens geweest, lijken indd ernstig op elkaar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
Huntelaar
Babel
Charisteas
Juanfran
heb een broertje van Huntelaar zien rondlopen in het spelershome, tering wat lijken die op elkaareng gewoon.
Heb je daar ook beelden van?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef pfaf het volgende:
http://ajax.hyves.nl/index.php?l3=pi&l4=showpic&mediainalbum_id=26625322&mediainalbum_secret=FSfq
Toch blijf ik de goal van Babel mooier vinden.
Niet geslapen, maar érg weinig meegekregen. Angelos Harry Charisteas schijnt ook ingevallen te zijn?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je daar ook beelden van?
[..]
Niet geslapen, maar érg weinig meegekregen. Angelos Harry Charisteas schijnt ook ingevallen te zijn?
en goed ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Niet geslapen, maar érg weinig meegekregen. Angelos Harry Charisteas schijnt ook ingevallen te zijn?
minstens net zo mooi, maar het was wel een prachtige omhaalquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef pfaf het volgende:
http://ajax.hyves.nl/index.php?l3=pi&l4=showpic&mediainalbum_id=26625322&mediainalbum_secret=FSfq
Toch blijf ik de goal van Babel mooier vinden.
Yyp, vanochtend lieten ze de doelpunten ook wel zien.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef S-Two het volgende:
Meestal laten ze in het journaal ook nog wel beelden zien. In het journaal van zo straks niet, maar ik heb goede hoop op het journaal van 12.00.
Verdomme, weer nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yyp, vanochtend lieten ze de doelpunten ook wel zien.
ThanQ.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als het goed is ben ik hem nu ergens aan het uploaden.
Daar istie dan: Samenvatting
Héél herkenbaar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hier ook al. Ik dacht, ik ga eens gezellig bij mijn vriendin + schoonouders kijken. Ik had dan ook een makkelijke overwinning van Ajax verwacht. Krijg je opmerkingen als "waarom geef jij de scheidsrechter de schuld terwijl de Ajax-spelers zelf zo slecht zijn?" en "roda is veel beter, ik hoop dat hun winnen, dan hoef jij tenminste ook niet naar rotterdam."
Volgende keer dus toch maar weer naar het stadion![]()
Ach, mijn vriendin is wel voor Ajax en ze hoopt voor mij dat ze winnen. Alleen ziet ze me niet zo graag naar rdam gaan. En tja, die domme opmerkingen neem ik dan maar voor lief.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Héél herkenbaar.![]()
Mijn vriendin hoopt ook altijd dat Ajax uitgeschakeld wordt en mijn schoonouders gaan haar dan zitten voeren met opmerkingen als: "Volgens mij vindt hij Ajax belangrijker dan jou."
quote:'Bekerfinale Ajax opent deuren voor extra club'
23/3/2006 12:40
Ajax maakt met het bereiken van de bekerfinale waarschijnlijk één extra club blij. Alleen in zeer uitzonderlijke gevallen, waarvoor hogere wiskunde en diverse tabellen nodig zijn om die uit te leggen, is dat niet het geval. Voor het gemak gaan we er vanuit dat PSV kampioen wordt.
Scenario 1: Ajax bij de eerste vijf
Eindigt Ajax bij de nummers 2 tot en met 5, dan zijn al die clubs sowieso verzekerd van Europees voetbal. Bovendien heeft de winnaar van de play-offs tussen de nummers 6 tot en met 9 direct een UEFA Cupticket te pakken. De verliezer van de 6 tot en met 9-finale strijdt met de winnaar van 10 tot en met 13 om een Intertoto-plek en niet om de geldprijs van 400.000 euro.
Scenario 2: Ajax bij de nummers zes tot en met negen
Eindigt Ajax bij de nummers 6 tot en met 9, dan speelt het geen play-offs omdat het al verzekerd is van een UEFA Cupplaats. De nummer 10 van de Eredivisie schuift dan een play-off omhoog en kan nog een UEFA Cupticket verdienen. De nummer veertien schuift door naar de play-offs om de geldbonus.
Voor alle liefhebbers die het exacte schema willen uitdokteren, verwijzen we door naar de reglementen van de KNVB. Klik hier voor de uitleg van de Nederlandse voetbalbond over alle mogelijke scenario's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |