abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36267931
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dan zet je hem op links en Rosenberg op rechts, als Rosales maar niet speelt. Babel is een echte Ajax-speler en die moet gewoon krediet krijgen. Al die gasten die zaten te springen voor hem vorig seizoen lopen hem nu af te kraken. Dat vind ik gewoon vreemd, want het is dezelfde voetballer.
Als je Babel nu ziet invallen is het alleen maar lopen met de bal, weinig effectiviteit en totaal geen dreiging. Alleen maar uit op eigen succes en laten zien dat ie het kan. Een hakje als derde balcontact als je net bent ingevallen en je niet in vorm bent, dan snap je het niet echt hoor.

Vorig jaar was het inderdaad leuk en aardig, maar hoevaak is ie dit seizoen succesvol naar binnen gekapt en geschoten? Amper, omdat iedereen die beweging kent. Babel moet het maar even een seizoen bij NEC of RKC proberen, zodat ie effectiever en beter wordt.

Dan heb ik het nog niet eens over de grootheidswaanzin dat ie in de basis moet.
pi_36267932
Bryan Roy
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:16:02 #103
82589 S-Two
barba macacu
pi_36267973
JC gaat echt geen functie meer vervullen bij Ajax hoor. Hooguit een rol als adviseur of iets dergelijks.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_36267988
Babel gaat natuurlijk niet naar RKC of NEC, maar naar een club in Italië of Engeland. En terecht, daar past hij ook beter uiteindelijk. Maar het is zo jammer dat Ajax daar dan na een jaar weer achter gaat komen, net als bij Ahmed eerder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36267994
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Rosales??? Kom op Schigt, dat is echt een schande voor het Ajax-shirt. En Mitea is ook absoluut geen topspeler, die is vooralsnog slechts een blinde draver. Urby staat linksback en heeft met 4-3-3 niks te maken. En Rosenberg rendeert alleen maar in een gemaakte positie, maar vult het echt niet zoals pakweg Bryan Roy en Marc Overmars hoor. Is ook meer een 4-4-2 speler.
Rosales doet het de laatste weken verre van slecht. Nog steeds niet optimaal, maar was een van der Meyde dat wel dan? Die zorgde toch ook voor genoeg assists en goals. Rosales heeft nu eindelijk een beetje vertrouwen en krediet. Als je hem nu weer gaat wisselen en eruit halen, dan breek je hem helemaal af. Rosales heeft het best in zich.

Mitea is een linksbuiten ala Gronkjaer. Snel, behendig en met een actie. De voorzet en overzicht even verbeteren en je hebt een goede linksbuiten.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:16:48 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36267997
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dan zet je hem op links en Rosenberg op rechts, als Rosales maar niet speelt. Babel is een echte Ajax-speler en die moet gewoon krediet krijgen. Al die gasten die zaten te springen voor hem vorig seizoen lopen hem nu af te kraken. Dat vind ik gewoon vreemd, want het is dezelfde voetballer.
Ik kraak hem niet af, ik bekijk hem gewoon reëel en beoordeel hem op zijn kwaleiten. Ryan Babel heeft het een periode leuk gedaan als linksbuiten, maar het is geen linksbuiten. Ryan Babel is ook geen rechtsbuiten, geen tien, geen doelman, geen rechtsback, geen linksback etc. Ryan Babel is een spits, dus als je hem een kans geeft, dan maar als spits. Je gaat Kenneth Vermeer toch ook niet opstellen als centrale verdediger, aangezien Maarten Stekelenburg het wel aardig doet en je hem er niet uit wilt halen? Ryan Babel heeft gewoon de pech dat, ondanks zijn aanwezigheid, Angelos Harry Charisteas, Markus Rosenberg en Klaas-Jan Huntelaar zijn aangetrokken, dat is lullig.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:18:19 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36268055
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg is met zijn linkerteelbal nog beter aan de flank dan Rosales..

Ik weet dat ik veel te klagen heb vaak, maar over Rosales lijkt het me nu wel duidelijk... die gast komt daar gewoon veels en veels te veel te kort..
Hij komt te kort, gezien z'n leeftijd heeft 'ie gewoon niet echt meer de potentie om heel veel beter te worden, maar voorlopig is 'ie als rechtsbuiten de enige optie, tenzij je een "Rosenberg"-positie ook op links wilt gaan gebruiken. Het presteren en de professionele houding van Charisteas zouden daar misschien toe kunnen leiden, maar de prestaties van Babel zeker niet.
pi_36268077
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Rosales doet het de laatste weken verre van slecht. Nog steeds niet optimaal, maar was een van der Meyde dat wel dan? Die zorgde toch ook voor genoeg assists en goals. Rosales heeft nu eindelijk een beetje vertrouwen en krediet. Als je hem nu weer gaat wisselen en eruit halen, dan breek je hem helemaal af. Rosales heeft het best in zich.

Mitea is een linksbuiten ala Gronkjaer. Snel, behendig en met een actie. De voorzet en overzicht even verbeteren en je hebt een goede linksbuiten.
Belangrijk verschil: Andy kwam in beide gevallen tot minimaal 10, Rosales heeft nog maar 0 goals gemaakt in 24 optredens in de competitie en komt tot een schamele 4 assists. Ter vergelijk: Pienaar speelde 10 duels minder en heeft 1 assist meer.
www.thuisuiteten.nl
pi_36268098
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Rosales doet het de laatste weken verre van slecht. Nog steeds niet optimaal, maar was een van der Meyde dat wel dan? Die zorgde toch ook voor genoeg assists en goals.
VdM wel ja, Rosales niet.
quote:
Rosales heeft het best in zich.
HOELANG moeten we nog wachten voordat hij loskomt? (ik denk zelf dattie niet beter kan)
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:20:29 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36268120
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Babel gaat natuurlijk niet naar RKC of NEC, maar naar een club in Italië of Engeland. En terecht, daar past hij ook beter uiteindelijk. Maar het is zo jammer dat Ajax daar dan na een jaar weer achter gaat komen, net als bij Ahmed eerder.
Babel is in zijn eigen ogen (en in de jouwe) gewoon verder in zijn ontwikkeling dan dat hij is. Klaar. Vorig jaar was 'ie nog A-jeugd, niet? Normaal zit daar nog een jaar of twee Jong Ajax achter, en dan langzaam invalbeurtjes in het eerste. Hij is gewoon niet goed genoeg. Of denk je nou echt dat hij bij een Italiaanse of Engelse subtopper wekelijks in de basis zal staan? Ze zullen 'm uitlachen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:21:32 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36268156
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

HOELANG moeten we nog wachten voordat hij loskomt? (ik denk zelf dattie niet beter kan)
Andy was wel beter, maar ook niet echt super vaak.

Precies, het duurt te lang, het gaat niet meer komen. En dat weten ze in Argentinie allang .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36268179
Babel is gewoon passé voor Ajax en Rosales binnenkort ook wanneer hij niet beter gaat spelen.
pi_36268199
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

Ik zie op een of andere manier toch wel wat dreiging in hem. Het is in ieder geval een hele verbetering ten opzichte van het begin van het seizoen. Ik ga ook niet lopen brullen dat ie altijd als eerste in de basis moet, maar zoals Twi zegt, een betere oplossing is er niet.

Volgend jaar heb je Perez rondlopen, dan kan je al wat meer.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:22:51 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36268200
Babel moet eens zijn bek houden en presteren. Hij kan het wel. Maar hij is allang TE overtuigd van zijn talenten, en houdt daarom op met werken..
Get woke, go broke!
pi_36268206
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:57 schreef Nashje het volgende:
Ik heb 'm ook niet gekent. Maar ik weet wel dat hij meer Ajax in z'n hart had dan de meesten denken.
Nou en? Als Mohammed B een fanatieke Ajax-fan geweest was, had ik er ook geen respect voor gehad hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_36268227
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:20 schreef twi het volgende:

[..]

Babel is in zijn eigen ogen (en in de jouwe) gewoon verder in zijn ontwikkeling dan dat hij is. Klaar. Vorig jaar was 'ie nog A-jeugd, niet? Normaal zit daar nog een jaar of twee Jong Ajax achter, en dan langzaam invalbeurtjes in het eerste. Hij is gewoon niet goed genoeg. Of denk je nou echt dat hij bij een Italiaanse of Engelse subtopper wekelijks in de basis zal staan? Ze zullen 'm uitlachen.
Geen basis, maar wel meer eerlijke kansen dan onder Danny.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:24:28 #117
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36268260
Mandy was destijds wel m'n minst favoriete AJAX-speler, maar het schittert geen sterren op de rechtervleugel heden ten dage...
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:25:22 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36268286
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:24 schreef -Wolf- het volgende:
Mandy was destijds wel m'n minst favoriete AJAX-speler, maar het schittert geen sterren op de rechtvleugel heden ten dage...
Ik was ook niet echt fan, maar als je dit ziet tegenwoordig...
Get woke, go broke!
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:25:32 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36268295
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Belangrijk verschil: Andy kwam in beide gevallen tot minimaal 10, Rosales heeft nog maar 0 goals gemaakt in 24 optredens in de competitie en komt tot een schamele 4 assists. Ter vergelijk: Pienaar speelde 10 duels minder en heeft 1 assist meer.
Lekkere vergelijking, Steven Pienaar is dé opvolger van Diego Armando Maradona, zó briljant en het is dan ook belachelijk dat hij naar BVB verkast. Barça, Real Madrid, AC Milan, Juventus of Chelsea hebben niet goed opgelet, Steven Pienaar zal later in één adem worden genoemd met Pelé, Johan Cruijf en Diego Armando Maradona. Dat weet jij ook.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:25:39 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36268302
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:22 schreef vdHoek het volgende:
Babel is gewoon passé voor Ajax en Rosales binnenkort ook wanneer hij niet beter gaat spelen.
Integendeel, Babel is gewoon te jong en onervaren, en heeft Huntelaar en Rosenberg boven zich die ook gewoon beter zijn. Babel kan beter worden, het is alleen jammer dat hij zich waarschijnlijk te groot zou vinden om een jaartje bij NEC of Vitesse te gaan spelen, omdat hij immers al in Oranje heeft gezeten.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:26:14 #121
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36268326
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik was ook niet echt fan, maar als je dit ziet tegenwoordig...
dat bedoel ik ook met m'n 2e zin.
pi_36268357
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking, Steven Pienaar is dé opvolger van Diego Armando Maradona, zó briljant en het is dan ook belachelijk dat hij naar BVB verkast. Barça, Real Madrid, AC Milan, Juventus of Chelsea hebben niet goed opgelet, Steven Pienaar zal later in één adem worden genoemd met Pelé, Johan Cruijf en Diego Armando Maradona. Dat weet jij ook.
Beetje domme reactie. Het gaat hier om een vergelijking tussen een speler die als rechtsbuiten is gekocht en een rendement van 4 goals heeft dit seizoen, ten opzichte van een speler die noodgedwongen als rechtsbuiten heeft gespeeld en al tot een rendement van 7 goals komt in 10 duels minder.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:27:29 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36268363
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Geen basis, maar wel meer eerlijke kansen dan onder Danny.
Rosales heeft heel lang vrij oneerlijk inderdaad de kans gehad. Maar het zou dus helemaal tot onrust leiden, nu hij eindelijk een beetje opkrabbelt, om hem nu eruit te zetten voor iemand die in zijn invalbeurten werkelijk niks presteert. Dat Blind voor de winterstop alles binnen de groep heeft verkloot door zijn oneerlijke en onbegrijpelijke keuzes is tot daar aan toe, maar als het aan mij ligt slaat hij nu een andere weg in. En dus zou hij Rosales moeten laten staan.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:27:35 #124
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36268367
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

heerlijk, zoveel sarcasme.
pi_36268446
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:27 schreef twi het volgende:

[..]

Rosales heeft heel lang vrij oneerlijk inderdaad de kans gehad. Maar het zou dus helemaal tot onrust leiden, nu hij eindelijk een beetje opkrabbelt, om hem nu eruit te zetten voor iemand die in zijn invalbeurten werkelijk niks presteert. Dat Blind voor de winterstop alles binnen de groep heeft verkloot door zijn oneerlijke en onbegrijpelijke keuzes is tot daar aan toe, maar als het aan mij ligt slaat hij nu een andere weg in. En dus zou hij Rosales moeten laten staan.
Blind is toch een aflopende zaak, maar goed, voor de groepssfeer wellicht.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:31:46 #127
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36268490
ik blijf Babel steunen net zoals ik Stekelenburg en Heitinga onvoorwaardelijk steun.
pi_36268541
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef -Wolf- het volgende:
ik blijf Babel steunen net zoals ik Stekelenburg en Heitinga onvoorwaardelijk steun.
mwoah, Stekelenburg die vertrouw ik nog steeds niet helemaal...
Heitinga komt er wel weer bovenop
pi_36268546
Braaf zo, Wolf!

* methodmich gaat boodschappen doen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:34:35 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36268590
Ik steun Babel ook onvolwaardelijk wat betreft zijn talent, maar je moet er wel realistisch mee blijven. Ik gun 'm zoveel mogelijk speelminuten wanneer anderen slechter een positie kunnen invullen dan hem, maar dat is gewoon niet zo.
pi_36268736
Whehe nog een half uurtje en dan begin ik aan mijn tocht die mij langs de 3 grootste stadions van Nederland brengt .

Werk in Eindhoven en zo op weg naar Amsterdam voor Ajax - Roda, dus dan heb ik het Philips stadion alweer gepasseerd. Na Ajax weer richting mijn woonplaats Dordrecht dus dan kom ik tussen Rotterdam en Dordt weer met de trein lang de Kuip. Leuk hoor, maar zolang Ajax maar wint vanavond!!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_36268742
ik zou m wel ipv rosales willen zien.
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:01:34 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36269576
quote:
Dordrecht
Oh, ik dacht dat je het GN Bouw Stadion bedoelde
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:20:07 #134
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36270154
Je moet roeien met de riemen die je hebt, en er zijn geen alternatieven als Rosales dus lekker laten spelen en hem een beetje steunen dan komt het wel goed. Ik hoop dat Mitea vanavond kan invallen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36270485
Ben erg benieuwd hoe de aanval gaat worden als Mitea weer wedstrijdfit is.. ik hoop: Mitea - Huntelaar - Rosenberg.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_36270513
Rosenberg wil nog wel eens een leuke voorzet geven vanaf rechts. Het is alleen de vraag of hij op die positie nog even doeltreffend blijft.
pi_36270718
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef vdHoek het volgende:
Rosenberg wil nog wel eens een leuke voorzet geven vanaf rechts. Het is alleen de vraag of hij op die positie nog even doeltreffend blijft.
Laatste tijd scoort ie ook niet meer zo van links hoor
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_36271078
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Black-Death het volgende:
Ben erg benieuwd hoe de aanval gaat worden als Mitea weer wedstrijdfit is.. ik hoop: Mitea - Huntelaar - Rosenberg.
Helemaal mee eens. Vanavond wordt het trouwens 3-0. Twee keer Klaas en 1 keer Markus
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:38:10 #139
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_36274356
vanavond op nederland 1 om 22.20:

Profiel: Winston Bogarde

ben dan helaas in het stadion dus moet het missen
pi_36275677
Vermoedelijke opstelling:

Stekelenburg
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Juanfran
Lindenbergh, Sarpong, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
pi_36275863
Geen Vurnon?

Al is Sarpong ook wel een held.

Zal Juanfrán zin hebben?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:39:15 #143
82589 S-Two
barba macacu
pi_36276514
Wat een bout middenveld zeg . Maar goed, de verdediging staat weer aardig als je het zo ziet.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_36276528
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:

Zal Juanfrán zin hebben?
Hou toch eens op met die onzin.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:48:24 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36279189
Ook hier: Wat een mega kuttekop die Rosales, echt niet normaal wat een prutser....
Get woke, go broke!
pi_36279981
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Want Babel heeft meer laten zien dan Rosales?
Die signature!

Staat goed zo!
The gum you like, is coming back in style.
pi_36280376
Boukari eraf
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36280434
LUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLL
pi_36280466
Mooi zeg.....GEWELDIG........
pi_36280473
wat voelt die zich kut nu zeg...
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:22:54 #151
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:22:54 #152
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36280478
goeie speler man, die Maduro
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_36280663

"Zo ziet een fout eruit"
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:29:52 #154
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_36280816
ziet er niet zo goed uit meer he
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:30:37 #155
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:31:58 #156
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36280897
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef pfaf het volgende:
Is dit nu het live-topic?
nee, toevallig het eerste wat ik tegen kwam
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:47:15 #157
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36281513
Er moet echt wat veranderen willen we uberhaupt nog de play-offs willen hallen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_36281926
wat is onze bijnaam ook alweer?
pi_36281933
De nieuwe van Basten
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:57:03 #160
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36281944
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef HeatWave het volgende:
OH MY FUCKING GOD!!!!
V. Basten, maak kennis met je troonopvolger!
pi_36281949
HUNTELAAAAAR
Haleloeja
pi_36281953
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. !
pi_36281957
JALLALALALALALALALALALA

AJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAM
JOHNNY HEITINGA
pi_36281975
Huntelaar Wat doe je!

HELD!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:57:57 #165
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_36281983
HUNTELAARHUNTELAARHUNTELAAR OMFG IK WORDT GEK
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:58:17 #166
2018 PC eend
relativist
pi_36281997
HAHAHHAAHHAAH
beestachtig
The hunter
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:58:23 #167
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36282001
MWUAH AH AH AH AAAHHH!!!!
pi_36282003
Dat was echt een prachtig doelpunt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36282005
whahahahahahahhahahahaha

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_36282011
HUUUUNTELAAAAAR GEWELDENAAR.
pi_36282041
Oh trouwens: Waar zijn nu al die kankeraars gebleven die de hele tijd riepen dat Huntelaar het "weer af laat weten" ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36282044
Prachtig
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:59:10 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36282057
Get it together jongens, we moeten nog 30 minuten met 2 verdedigers.
pi_36282088
HUNTELAAR!! AJAX
..Hardcore als een Technofeestje..
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:59:41 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36282092
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef cultheld het volgende:
Oh trouwens: Waar zijn nu al die kankeraars gebleven die de hele tijd riepen dat Huntelaar het "weer af laat weten" ?
Die zitten gewoon te kijken.

Prachtige ingooi van de wanpresterende Juanfran ook, trouwens. Zo zie je maar dat sommige dingen van 'm toch van pas komen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:00:00 #176
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_36282110
Prachtige speler die Huntelaar, en maar 9 miljoen
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_36282177
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef twi het volgende:
Get it together jongens, we moeten nog 30 minuten met 2 verdedigers.
Dat klopt inderdaad. Maar die goal was GENIAAL.
pi_36282276
Misschien een gekke optie hoor, maar Babel, kan die niet op de 10? prima techniek, goed schot in de benen... Kan niet veel slechter als Boukari zijn toch?
pi_36282349
BABEL!!!
pi_36282374
Snap sowieso niet waarom die niet vaker speelt..
Hij is knettergoed.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:04:59 #181
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_36282375
OMFGOMFG
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_36282392
pi_36282420
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOD
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOOOOOOOD
JOHNNY HEITINGA
pi_36282535
Babel zeker houden . Zijn schot is heerlijk.
pi_36282612
Liveverslag in livetopic maar weer, voor deze goal was er even een uitzondering dan maar.
That's all folks!
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:17:56 #186
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36282990
Waarom moet hij weg?

Hij is gekomen, had wat tijd nodig om zich thuis te voelen.
Heeft dit seizoen ongeveer 9x gescoord in 10 wedstrijden
Laat wederom zien dat hij best kan voetballen.

Toch zonde, Babel verast me ook. Proberen voor Rosenberg
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_36283033
Gewoon Babel op de 10 zetten!
pi_36283034
HOPPA 3-1 RYAN.

HOUDEN!!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:18:59 #189
54630 jeehaa
youcan'thavemall
pi_36283049
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:19:03 #190
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36283052
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef -Wolf- het volgende:
Wat zei ik ook alweer vanmiddag?
pi_36283053
Daar issie weer
pi_36283111
Babel
Huntelaar

toppers
Haleloeja
pi_36283276
KLAAS .

Met HEEL VEEL dank aan Charisteas .
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:25:10 #194
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36283382
Charisteas
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:27:57 #195
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36283518
Mijn nieuwe Icoon:
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:33:31 #196
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_36283733
Klinkende overwinning
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:34:14 #197
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36283758
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef Cheiron het volgende:
Klinkende overwinning
Geen enkel moment in de problemen gekomen
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:35:06 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36283783
Prachtige actie van Charisteas, bij die 4e goal. Om z'n mannetje heen slalommen vanuit buitenspelpositie. En dat afleggen. Wat een held.

Babel ook bij vlagen goed. Mooie eerste goal. Maar ik zat bij 93:49 al te dagdromen over de persberichten rond het ontslag van Danny Blind.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:35:39 #199
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36283795
Zoals verwacht makkelijke overwinning
Jawel, je keek.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:35:43 #200
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36283797
Ajax mag wel vaker 2-3-5 spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo