Als je Babel nu ziet invallen is het alleen maar lopen met de bal, weinig effectiviteit en totaal geen dreiging. Alleen maar uit op eigen succes en laten zien dat ie het kan. Een hakje als derde balcontact als je net bent ingevallen en je niet in vorm bent, dan snap je het niet echt hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dan zet je hem op links en Rosenberg op rechts, als Rosales maar niet speelt. Babel is een echte Ajax-speler en die moet gewoon krediet krijgen. Al die gasten die zaten te springen voor hem vorig seizoen lopen hem nu af te kraken. Dat vind ik gewoon vreemd, want het is dezelfde voetballer.
Rosales doet het de laatste weken verre van slecht. Nog steeds niet optimaal, maar was een van der Meyde dat wel dan? Die zorgde toch ook voor genoeg assists en goals. Rosales heeft nu eindelijk een beetje vertrouwen en krediet. Als je hem nu weer gaat wisselen en eruit halen, dan breek je hem helemaal af. Rosales heeft het best in zich.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rosales??? Kom op Schigt, dat is echt een schande voor het Ajax-shirt. En Mitea is ook absoluut geen topspeler, die is vooralsnog slechts een blinde draver. Urby staat linksback en heeft met 4-3-3 niks te maken. En Rosenberg rendeert alleen maar in een gemaakte positie, maar vult het echt niet zoals pakweg Bryan Roy en Marc Overmars hoor. Is ook meer een 4-4-2 speler.
Ik kraak hem niet af, ik bekijk hem gewoon reëel en beoordeel hem op zijn kwaleiten. Ryan Babel heeft het een periode leuk gedaan als linksbuiten, maar het is geen linksbuiten. Ryan Babel is ook geen rechtsbuiten, geen tien, geen doelman, geen rechtsback, geen linksback etc. Ryan Babel is een spits, dus als je hem een kans geeft, dan maar als spits. Je gaat Kenneth Vermeer toch ook niet opstellen als centrale verdediger, aangezien Maarten Stekelenburg het wel aardig doet en je hem er niet uit wilt halen? Ryan Babel heeft gewoon de pech dat, ondanks zijn aanwezigheid, Angelos Harry Charisteas, Markus Rosenberg en Klaas-Jan Huntelaar zijn aangetrokken, dat is lullig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dan zet je hem op links en Rosenberg op rechts, als Rosales maar niet speelt. Babel is een echte Ajax-speler en die moet gewoon krediet krijgen. Al die gasten die zaten te springen voor hem vorig seizoen lopen hem nu af te kraken. Dat vind ik gewoon vreemd, want het is dezelfde voetballer.
Hij komt te kort, gezien z'n leeftijd heeft 'ie gewoon niet echt meer de potentie om heel veel beter te worden, maar voorlopig is 'ie als rechtsbuiten de enige optie, tenzij je een "Rosenberg"-positie ook op links wilt gaan gebruiken. Het presteren en de professionele houding van Charisteas zouden daar misschien toe kunnen leiden, maar de prestaties van Babel zeker niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg is met zijn linkerteelbal nog beter aan de flank dan Rosales..
Ik weet dat ik veel te klagen heb vaak, maar over Rosales lijkt het me nu wel duidelijk... die gast komt daar gewoon veels en veels te veel te kort..
Belangrijk verschil: Andy kwam in beide gevallen tot minimaal 10, Rosales heeft nog maar 0 goals gemaakt in 24 optredens in de competitie en komt tot een schamele 4 assists. Ter vergelijk: Pienaar speelde 10 duels minder en heeft 1 assist meer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rosales doet het de laatste weken verre van slecht. Nog steeds niet optimaal, maar was een van der Meyde dat wel dan? Die zorgde toch ook voor genoeg assists en goals. Rosales heeft nu eindelijk een beetje vertrouwen en krediet. Als je hem nu weer gaat wisselen en eruit halen, dan breek je hem helemaal af. Rosales heeft het best in zich.
Mitea is een linksbuiten ala Gronkjaer. Snel, behendig en met een actie. De voorzet en overzicht even verbeteren en je hebt een goede linksbuiten.
VdM wel ja, Rosales niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rosales doet het de laatste weken verre van slecht. Nog steeds niet optimaal, maar was een van der Meyde dat wel dan? Die zorgde toch ook voor genoeg assists en goals.
HOELANG moeten we nog wachten voordat hij loskomt? (ik denk zelf dattie niet beter kan)quote:Rosales heeft het best in zich.
Babel is in zijn eigen ogen (en in de jouwe) gewoon verder in zijn ontwikkeling dan dat hij is. Klaar. Vorig jaar was 'ie nog A-jeugd, niet? Normaal zit daar nog een jaar of twee Jong Ajax achter, en dan langzaam invalbeurtjes in het eerste. Hij is gewoon niet goed genoeg. Of denk je nou echt dat hij bij een Italiaanse of Engelse subtopper wekelijks in de basis zal staan? Ze zullen 'm uitlachen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Babel gaat natuurlijk niet naar RKC of NEC, maar naar een club in Italië of Engeland. En terecht, daar past hij ook beter uiteindelijk. Maar het is zo jammer dat Ajax daar dan na een jaar weer achter gaat komen, net als bij Ahmed eerder.
Andy was wel beter, maar ook niet echt super vaak.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
VdM wel ja, Rosales niet.
[..]
HOELANG moeten we nog wachten voordat hij loskomt? (ik denk zelf dattie niet beter kan)
Ik zie op een of andere manier toch wel wat dreiging in hem. Het is in ieder geval een hele verbetering ten opzichte van het begin van het seizoen. Ik ga ook niet lopen brullen dat ie altijd als eerste in de basis moet, maar zoals Twi zegt, een betere oplossing is er niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
VdM wel ja, Rosales niet.
[..]
HOELANG moeten we nog wachten voordat hij loskomt? (ik denk zelf dattie niet beter kan)
Nou en? Als Mohammed B een fanatieke Ajax-fan geweest was, had ik er ook geen respect voor gehad hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:57 schreef Nashje het volgende:
Ik heb 'm ook niet gekent. Maar ik weet wel dat hij meer Ajax in z'n hart had dan de meesten denken.
Geen basis, maar wel meer eerlijke kansen dan onder Danny.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Babel is in zijn eigen ogen (en in de jouwe) gewoon verder in zijn ontwikkeling dan dat hij is. Klaar. Vorig jaar was 'ie nog A-jeugd, niet? Normaal zit daar nog een jaar of twee Jong Ajax achter, en dan langzaam invalbeurtjes in het eerste. Hij is gewoon niet goed genoeg. Of denk je nou echt dat hij bij een Italiaanse of Engelse subtopper wekelijks in de basis zal staan? Ze zullen 'm uitlachen.
Ik was ook niet echt fan, maar als je dit ziet tegenwoordig...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:24 schreef -Wolf- het volgende:
Mandy was destijds wel m'n minst favoriete AJAX-speler, maar het schittert geen sterren op de rechtvleugel heden ten dage...
Lekkere vergelijking, Steven Pienaar is dé opvolger van Diego Armando Maradona, zó briljant en het is dan ook belachelijk dat hij naar BVB verkast. Barça, Real Madrid, AC Milan, Juventus of Chelsea hebben niet goed opgelet, Steven Pienaar zal later in één adem worden genoemd met Pelé, Johan Cruijf en Diego Armando Maradona. Dat weet jij ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Belangrijk verschil: Andy kwam in beide gevallen tot minimaal 10, Rosales heeft nog maar 0 goals gemaakt in 24 optredens in de competitie en komt tot een schamele 4 assists. Ter vergelijk: Pienaar speelde 10 duels minder en heeft 1 assist meer.
Integendeel, Babel is gewoon te jong en onervaren, en heeft Huntelaar en Rosenberg boven zich die ook gewoon beter zijn. Babel kan beter worden, het is alleen jammer dat hij zich waarschijnlijk te groot zou vinden om een jaartje bij NEC of Vitesse te gaan spelen, omdat hij immers al in Oranje heeft gezeten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:22 schreef vdHoek het volgende:
Babel is gewoon passé voor Ajax en Rosales binnenkort ook wanneer hij niet beter gaat spelen.
dat bedoel ik ook met m'n 2e zin.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt fan, maar als je dit ziet tegenwoordig...
Beetje domme reactie. Het gaat hier om een vergelijking tussen een speler die als rechtsbuiten is gekocht en een rendement van 4 goals heeft dit seizoen, ten opzichte van een speler die noodgedwongen als rechtsbuiten heeft gespeeld en al tot een rendement van 7 goals komt in 10 duels minder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking, Steven Pienaar is dé opvolger van Diego Armando Maradona, zó briljant en het is dan ook belachelijk dat hij naar BVB verkast. Barça, Real Madrid, AC Milan, Juventus of Chelsea hebben niet goed opgelet, Steven Pienaar zal later in één adem worden genoemd met Pelé, Johan Cruijf en Diego Armando Maradona. Dat weet jij ook.
Rosales heeft heel lang vrij oneerlijk inderdaad de kans gehad. Maar het zou dus helemaal tot onrust leiden, nu hij eindelijk een beetje opkrabbelt, om hem nu eruit te zetten voor iemand die in zijn invalbeurten werkelijk niks presteert. Dat Blind voor de winterstop alles binnen de groep heeft verkloot door zijn oneerlijke en onbegrijpelijke keuzes is tot daar aan toe, maar als het aan mij ligt slaat hij nu een andere weg in. En dus zou hij Rosales moeten laten staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Geen basis, maar wel meer eerlijke kansen dan onder Danny.
heerlijk, zoveel sarcasme.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking, Steven Pienaar is dé opvolger van Diego Armando Maradona, zó briljant en het is dan ook belachelijk dat hij naar BVB verkast. Barça, Real Madrid, AC Milan, Juventus of Chelsea hebben niet goed opgelet, Steven Pienaar zal later in één adem worden genoemd met Pelé, Johan Cruijf en Diego Armando Maradona. Dat weet jij ook.
Blind is toch een aflopende zaak, maar goed, voor de groepssfeer wellicht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Rosales heeft heel lang vrij oneerlijk inderdaad de kans gehad. Maar het zou dus helemaal tot onrust leiden, nu hij eindelijk een beetje opkrabbelt, om hem nu eruit te zetten voor iemand die in zijn invalbeurten werkelijk niks presteert. Dat Blind voor de winterstop alles binnen de groep heeft verkloot door zijn oneerlijke en onbegrijpelijke keuzes is tot daar aan toe, maar als het aan mij ligt slaat hij nu een andere weg in. En dus zou hij Rosales moeten laten staan.
mwoah, Stekelenburg die vertrouw ik nog steeds niet helemaal...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef -Wolf- het volgende:
ik blijf Babel steunen net zoals ik Stekelenburg en Heitinga onvoorwaardelijk steun.
Laatste tijd scoort ie ook niet meer zo van links hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef vdHoek het volgende:
Rosenberg wil nog wel eens een leuke voorzet geven vanaf rechts. Het is alleen de vraag of hij op die positie nog even doeltreffend blijft.
Helemaal mee eens. Vanavond wordt het trouwens 3-0. Twee keer Klaas en 1 keer Markusquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Black-Death het volgende:
Ben erg benieuwd hoe de aanval gaat worden als Mitea weer wedstrijdfit is.. ik hoop: Mitea - Huntelaar - Rosenberg.
Die signature!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Want Babel heeft meer laten zien dan Rosales?
nee, toevallig het eerste wat ik tegen kwamquote:
V. Basten, maak kennis met je troonopvolger!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef HeatWave het volgende:
OH MY FUCKING GOD!!!!
Die zitten gewoon te kijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef cultheld het volgende:
Oh trouwens: Waar zijn nu al die kankeraars gebleven die de hele tijd riepen dat Huntelaar het "weer af laat weten" ?
Dat klopt inderdaad. Maar die goal was GENIAAL.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef twi het volgende:
Get it together jongens, we moeten nog 30 minuten met 2 verdedigers.
Wat zei ik ook alweer vanmiddag?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef -Wolf- het volgende:
ik blijf Babel steunen net zoals ik Stekelenburg en Heitinga onvoorwaardelijk steun.
Geen enkel moment in de problemen gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |