Dag lieverd,quote:
Des te meer reden voor jou om met mij te pokeren met geldquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij ook al?
Hou er wel rekening dat ik niet rijk ben en slechts een student die kaartspelletjes tof vindt
Jeujquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag lieverd,![]()
![]()
![]()
![]()
en wordt ik al een beetje gemist hier in het topic??????
nog even volhouden hoor,
vanaf 31 maart vliegen de posts je weer om de oren
Ook geen bodemloze portemonnee?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Des te meer reden voor jou om met mij te pokeren [afbeelding]
Ja het kostte wel wat overredingskracht want van Erwin mocht ik eigenlijk helemaal niet dagelijks naar het internet cafe toe hoor. ik moest maar eens afkickenquote:
Ja dan is het hier ietsje andersquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In principe niet nee :-/
Met mn vereniging speelden we ook om hele kleine bedragen.... 2of 3 euro inzet, 2e plaats krijgt inzet terug, 1e plaats krijgt de rest.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
In principe niet nee :-/
Nee wel slangenshoarma met indiaanse currykruiden en halve champignons en die blijven niet zo goed zitten op mijn chopsticksquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heb je ook al geglazuurde sprinkhanen gegeten, Stroekie?
totale inzet van 3 euro?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Met mn vereniging speelden we ook om hele kleine bedragen.... 2of 3 euro inzet, 2e plaats krijgt inzet terug, 1e plaats krijgt de rest.
met 5 spelers is het toch een tientje
Voor de 1e ronde ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:18 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
totale inzet van 3 euro?
ben daar 2 dagen later nog bij terug geweest, maar toen had hij wat minder tijd overquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe is 't eigenlijk met het project 'ober' gegaan, Stroekie?
ennu, ik mocht van jou toch niet al te ver gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe is 't eigenlijk met het project 'ober' gegaan, Stroekie?
'tuurlijk wel, je mag buiten snacken, zolang je maar thuis komt eten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ennu, ik mocht van jou toch niet al te ver gaan![]()
Daarom dat komt dan ook helemaal goed als jij mij Rottumerplaat, of was het nu schiermonnikoog ging laten zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tuurlijk wel, je mag buiten snacken, zolang je maar thuis komt eten.
oh ja, dat zijn normale bedragen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Voor de 1e ronde ja.
met 6 spelers, krijgt de #2 zijn inzet terug (3 euro), de #1 zijn inzet terug (3 euro) + 12 van de andere spelers winst....
voor ronde 2 moet iedereen die weer mee wil doen opnieuw zijn portemonnee open trekken.
dobbelpoker.... volgens mij lijkt dat op mexxen, het meest gespeelde drankspelletje dat ik kenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
oh ja, dat zijn normale bedragen.
Ik moet nog 'ns fiches aanschaffen, en een fatsoenlijke pokerbeker (voor dobbelpoker)
klopt ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef davidov het volgende:
[..]
dobbelpoker.... volgens mij lijkt dat op mexxen, het meest gespeelde drankspelletje dat ik ken
Of het uitdagender is....sja...daar zijn de meningen over verdeeld :pquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
klopt ja.
Alleen is dobbelpoker wat uitdagender, en wat minder snel. Meccen kan ik niet tegenop drinken (niet met bierflesjes iig)
Als je 't goed doet wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Of het uitdagender is....sja...daar zijn de meningen over verdeeld :p
Middag??? het is potdomme nog ge....ow...ok net dan...quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Middag??? het is potdomme nog ge....ow...ok net dan...
middag
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef Vlarp het volgende:
Het was dus eerst ontbijten.. moeders heeft de douche vol met planten staan
Nee, maar als je er een huis voor me hebt wil ik best verhuizenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
!
ik zit nu ook aan het ontbijt.
zijn er hier trouwens mensen die in omgeving hilversum-naarden-bussum wonen? ik heb zin om een martkonderzoekje te doen.
ik zoek eerder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, maar als je er een huis voor me hebt wil ik best verhuizen
Jerruh!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zoek eerder..
nee ik ga meedoen aan een ontwerpwedstrijd en dat houd in:L het ontwerpen van een uitkijktoren op een milieuviaduct en ik wil meedoen.
nit optimaal, ik slaap alleen dankzij slaappillen en ik zit onder de krassen, maar het gaat beter! ik ga mezelf motiveren om andewre dingen te doen!quote:
Krassen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nit optimaal, ik slaap alleen dankzij slaappillen en ik zit onder de krassen, maar het gaat beter! ik ga mezelf motiveren om andewre dingen te doen!. en met tally!?
.
ik lijk net een goth! en ik wilde mijn haar zwart verven gheghe maar dat doe ik ook maar nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Krassen?![]()
Jammer dat je je nog niet helemaal lekker voelt..![]()
Met Tally gaat het heel goedhet is
Lente
en heb dr helemaal zin an
Lichamelijk helemaal goed vandaag.. En geestelijk kan het echt niet beter!
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik lijk net een goth! en ik wilde mijn haar zwart verven gheghe maar dat doe ik ook maar nietof wel... pfff
maar goed, cool!! je huppelt gewoon tussen de schaapjes?
als je zwart haar hebt zie je er meteen zo bleekjes uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Denk wel dat het je staat hoor.. Je hebt toch geen blond haar?
Zal je veel verschil zien dan?
Ik loop op wolkjes![]()
Tuurlijk doen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je zwart haar hebt zie je er meteen zo bleekjes uitmaar goed, ik ben niet wit, dus het moet kunnen
hahahahahahquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk doen!
En dan lekker zwoel kijken.. En foto's er van maken
En die dan weer spammen in het topic
Maakt niet uit welk topic
heb jij ook poezen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nit optimaal, ik slaap alleen dankzij slaappillen en ik zit onder de krassen, maar het gaat beter! ik ga mezelf motiveren om andewre dingen te doen!. en met tally!?
.
Wat de neuk is een milieuviaduct?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zoek eerder..
nee ik ga meedoen aan een ontwerpwedstrijd en dat houd in:L het ontwerpen van een uitkijktoren op een milieuviaduct en ik wil meedoen.
een viaduct waarover de antuur kan gaan, dus zodat dieren van het ene naar het andere bos kunnen etcquote:
Ah.. zo'n ding.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een viaduct waarover de antuur kan gaan, dus zodat dieren van het ene naar het andere bos kunnen etc.
Uhuh jah nou ok daar zit wat in, maar desalniettemin is het voor een student veelquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:46 schreef Semisane het volgende:
Grappig, typisch voor een student om 28 euro/u veel te vinden....Die instelling verandert wel als je bent afgestudeerd.
Das waar, maar het is eenmalig? want dan schiet het eigenlijk ook niet op.....hoewel...bier is niet duur in het universiteits cafe....toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:50 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhuh jah nou ok daar zit wat in, maar desalniettemin is het voor een student veel
Denk dat er zeer weinig studenten zijn die 28 euro/u verdienen, dus dan is dit toch een leuk zakcentje zo tussen de colleges door
Iedere maand 1 of 2 van die onderzoekjes...och altijd een lekker zakcentje voor een uurtje op knopjes drukkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Das waar, maar het is eenmalig? want dan schiet het eigenlijk ook niet op.....hoewel...bier is niet duur in het universiteits cafe....toch?Drink eigenlijk geen bier meer trouwens.
Ja...je kan net zo goed niets zeggen....als je verder niet vermeld wie Al is.....want de enige Al die ik ken is Al Bundy en Big Gay Al, maar beide zal je wel niet bedoelen.quote:
American Idolquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...je kan net zo goed niets zeggen....als je verder niet vermeld wie Al is.....want de enige Al die ik ken is Al Bundy en Big Gay Al, maar beide zal je wel niet bedoelen.![]()
Of course.quote:
En nu afgelopenquote:
Nee, hoerenjong.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
Te hard gezogen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, hoerenjong.. Ik ga naar de eerste hulp, mijn duim zwelt op tot monsterlijke proporties.
Ik zie het causale verband met de gekneusde duim niet.quote:
Succes, hou 'm koel in een washandje met wat ijsblokjes ofzo.quote:. Ik ga naar de eerste hulp, mijn duim zwelt op tot monsterlijke proporties.
leer es vervenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik liep net door de Praxis, zag een rare kleur blauw, en was benieuwd hoe dat op een muur zou staan....
Blauw op wit gaat blijkbaar niet in één keer goed. Moet er toch nog een keertje overheen.quote:
Mooi blauw.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik liep net door de Praxis, zag een rare kleur blauw, en was benieuwd hoe dat op een muur zou staan....
Past wel in een badkamer. Kan je later nog creatief doen en een zeemeerman erop schilderen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Smurfig..
Nee, in 't echt is het ook een beetje groenig, lijkt 't.
't Is alleen maar het wc-hokkie. En met zo'n donkere kleur wordt 't wel een stukkie kleiner.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:09 schreef wonderer het volgende:
Past wel in een badkamer. Kan je later nog creatief doen en een zeemeerman erop schilderen.
Claustrofobie in de pleequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is alleen maar het wc-hokkie. En met zo'n donkere kleur wordt 't wel een stukkie kleiner.
M'goed... da's niet erg.
Ik val niet op vis, geloof ik..
jeuh daar is CDP weeerr:Dquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[yawn]
quote:
Niks mis mee hoor..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef dewceend het volgende:
jij kent me wel jerruh ,,
ja met mij kaaaaaiiii goed he en met jou ooowkk??:D
jaaoo ik ook puber zijn he vlarp:P:P
Xje!
nog een stalker?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef dewceend het volgende:
jij kent me wel jerruh ,,
jaaoo ik ook puber zijn he vlarp:P:P
Xje!
Hier gaat ie ook goed hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef dewceend het volgende:
Xje!
dat wil ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor..
Gata vanzelf over
ow wacht toe jij die wceendennick nog had?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef dewceend het volgende:
[..]
kijk maar eens @ www.gay.nl/mnrtjej4cky
wij hebben daar heel lang gechat met elkaar:)
Dus meteen maar op Fok! gaan zittenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef dewceend het volgende:
ik ben te druk
het is sinds vandaag uit met mij vriendje :.( dus tja
maar ben wel kaai blij heeeeeel stom maar ja
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef dewceend het volgende:
ik ben te druk
het is sinds vandaag uit met mij vriendje :.( dus tja
maar ben wel kaai blij heeeeeel stom maar ja
tja al 1 a 2 weken hoorquote:
jij bent er als ik er niet ben en andersom ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:08 schreef dewceend het volgende:
[..]
tja al 1 a 2 weken hoor
jullie kennen me niet eens![]()
![]()
![]()
![]()
Niet leuk
Blij dat mama en CDP en ang3l me wel al kennen![]()
Xje!![]()
juist weer iemand die me kentquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow wacht toe jij die wceendennick nog had?
hij wou meer zelfstandig heidquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's nie tof..waarom is t uit?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef dewceend het volgende:
[..]
hij wou meer zelfstandig heid![]()
ik ben ook een zware last hoooowr![]()
Whaha nee was wel meer meer van mij kant uit maar ja![]()
Maar hoe gaat t met jou dan??quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
jij bent er als ik er niet ben en andersom ofzo
behalve nu dan
maar ja
Hij is niet in de uitverkoop toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ahhh..
Naja als je er blij mee bent.
Er zijn vast genoeg leuke jongens, die je graag als vriendje willen!
Laat ik daar kort over zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef dewceend het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar hoe gaat t met jou dan??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i like emotions
![]()
Ja alleen ik wil een oudere jongen maar niet te oud en die leeftijd wil weer hun eigen leeftijd ik wil 20+ maar 25- ik ben te kieskeurig:Pquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ahhh..
Naja als je er blij mee bent.
Er zijn vast genoeg leuke jongens, die je graag als vriendje willen!
en je bent zelf 16?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef dewceend het volgende:
[..]
Ja alleen ik wil een oudere jongen maar niet te oud en die leeftijd wil weer hun eigen leeftijd ik wil 20+ maar 25- ik ben te kieskeurig:P![]()
wie weet wel ,, ik ben zelfs gratis maar als je me eenmaal hebt ben ik duurquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hij is niet in de uitverkoop toch?![]()
Ja maar als je mij tegenkomt en dan Qua alles lijk ik ouder,,quote:
Oh jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef dewceend het volgende:
[..]
Ja maar als je mij tegenkomt en dan Qua alles lijk ik ouder,,
ik ben door heel veel dingen de puberteid al uit ben! daarom wil ik ouder
Ik ken je probleem.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef dewceend het volgende:
[..]
Ja alleen ik wil een oudere jongen maar niet te oud en die leeftijd wil weer hun eigen leeftijd ik wil 20+ maar 25- ik ben te kieskeurig:P![]()
whaha jij hetzelfde probleempje dus whahaquote:
Ja jou schrijfwijze op je profiel en hier zijn een stuk volwassener dan die van een BrEeZaH-sL3tquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef dewceend het volgende:
Ja via de chat niet maar kijk mij bv typen of een andere 16 jarige die typen allemaal zo:
Ickk b3n G3k bv
dat is zoooooo irri
18 nog altijd he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef dewceend het volgende:
[..]
whaha jij hetzelfde probleempje dus whaha
pff jij cool zijn voor 16 jaar![]()
![]()
Xje!![]()
Wat een wereldcrisis!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je wordt als een 16-jarige gezien!!![]()
Wel met identificatiequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Shit!
Hoe moet dat nou!
Mag je dan al bier bestellen?![]()
nja moet je nagaan dat ik mij profiel door mijn beste vriendin heb laten typen en er daardoor te veel emtions instaan ik ga hem binnenkort verbeteren mar ik ben dan een Nette-slet;):P whahahquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja jou schrijfwijze op je profiel en hier zijn een stuk volwassener dan die van een BrEeZaH-sL3t
ja je mag dan bier bestellen jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Shit!
Hoe moet dat nou!
Mag je dan al bier bestellen?![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
IK BEN HEUS WEL 18 HOOR!
Kijk maar hier
Ja lijkt me ook een puik planquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef dewceend het volgende:
[..]
nja moet je nagaan dat ik mij profiel door mijn beste vriendin heb laten typen en er daardoor te veel emtions instaan ik ga hem binnenkort verbeteren mar ik ben dan een Nette-slet;):P whahah
Douche zequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef dewceend het volgende:
[..]
ja je mag dan bier bestellen ja
ik krijg alles mee voordeel als je tante bij de populairste gay-bar van ehv werkt![]()
![]()
whaha Xje! ben ff douche brb
Ik lijk nog steeds erg jong.quote:
Ja nu je het zegtquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lijk nog steeds erg jong.
12,14, it's all the samequote:
Ik zit niet dichtbij de 0.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de 0
Ja en ik ga douchen denk ik
CSI ofzo? Of had je liever Barebacking with Jeff Palmer in gedachten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ga is film kijken ofzo
Of iets nuttigs![]()
Een combiquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CSI ofzo? Of had je liever Barebacking with Jeff Palmer in gedachten?
Doe mij Don Flack van NY maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Een combi
csi met Eric Szmanda want die is lief
Nou doen we die samen in een filmquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe mij Don Flack van NY maar
Woei!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou doen we die samen in een film![]()
Ja en nu ga ik écht douchen!
Doe je goed.quote:
ben ik weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de 0
Ja en ik ga douchen denk ik
lul ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:54 schreef dewceend het volgende:
[..]
ben ik weer
maar is het niet hoe dichterbij de 0 hoe strakker om de [stout woord]??
Whaha:P
Joa hedde helemoal gelijk in,,quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lul ja.
Maar mij boeit het weinig. Zolang het maar leuk is (in bed maar ook erbuiten)
Te ver weg idd..snachts terug enzo..en blut op t momentquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef dewceend het volgende:
Zou zegguh: Ga ook in Ehv stappenof is dat ver weg voor je *hmmmm*
Xje!
en jij vandaag leuke dignen gedaan ,, en alweer beter:)??quote:
Ahh ben ik blij dat mij mama mijn sponsertquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Te ver weg idd..snachts terug enzo..en blut op t moment![]()
Volgens mij heeft jouw vriendje hier ook gepost.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef dewceend het volgende:
[..]
ja je mag dan bier bestellen ja
ik krijg alles mee voordeel als je tante bij de populairste gay-bar van ehv werkt![]()
![]()
whaha Xje! ben ff douche brb
O O welk vriendje??quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef error het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jouw vriendje hier ook gepost.
Die was dikke maatjes met rukpuk
je ex-vriendje dan. deed ie niet iets in de bouw?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:03 schreef dewceend het volgende:
[..]
O O welk vriendje??
en wie is rukpuk :|
TheRockstar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:03 schreef dewceend het volgende:
[..]
O O welk vriendje??
en wie is rukpuk :|
Burner was niet zijn vriendjequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:04 schreef error het volgende:
[..]
je ex-vriendje dan. deed ie niet iets in de bouw?
Oh ja burnerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Burner was niet zijn vriendje
aandachtzoekende bekrompen pedoquote:
Wat een figuur was dat jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
aandachtzoekende bekrompen pedo
*kuch*quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef dewceend het volgende:
uhm listen! mij ex/beste vriend is dus wel bouwvakker kwam die dan toevallig uit venlo dan is hij het ,,![]()
Nuttigquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef dewceend het volgende:
uhm listen! mij ex/beste vriend is dus wel bouwvakker kwam die dan toevallig uit venlo dan is hij het ,,![]()
Tjá als je een keer weer geld hebt mag je zekerste weten mee met mij;)quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TheRockstar.
En ik wil ook uiiiit!
Yvo Kleijkers , 23?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef dewceend het volgende:
Of jij een keer naar Amsterdamquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef dewceend het volgende:
[..]
Tjá als je een keer weer geld hebt mag je zekerste weten mee met mij;)
is dat brander?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yvo Kleijkers , 23?
[afbeelding]
quote:
We hebben hier al een stelletje..da's genoegquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef dewceend het volgende:
nee hij zeker niet,, uhm maar 23 is juist goed voor mij maar de mijne ziet er meer uit als een echte bouwvakker check www.gay.nl/venloboy85 maar eens dat is zoooo poeppie hij wou alleen niet hier mee posten op het forum jank jank
Ik ga doorrr heel nl uit ,,quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of jij een keer naar Amsterdam![]()
Blij toequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef dewceend het volgende:
nee hij zeker niet,, uhm maar 23 is juist goed voor mij maar de mijne ziet er meer uit als een echte bouwvakker check www.gay.nl/venloboy85 maar eens dat is zoooo poeppie hij wou alleen niet hier mee posten op het forum jank jank
Iets beter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef dewceend het volgende:
[..]
en jij vandaag leuke dignen gedaan ,, en alweer beter:)??
There's geeks and freeks to satisfy whatever gets you going!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Mij god, dat er zulk soort volk bestaat
Dat gaat mijn papa doen dit weekend, terwijl ik in Port Zelande zitquote:
Joehoequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets beter.
En vandaag natuurlijk gewoon gewerkt he. En naar de praxis geweest, en geschilderd
Gezelliequote:
wij zijn geen stel hij is mijn grote broer ,,quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hebben hier al een stelletje..da's genoeg
gezien de hoeveelheid speakers op zijn kamer vermoed ik dat hij doof isquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef dewceend het volgende:
WAT?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef error het volgende:
[..]
gezien de hoeveelheid speakers op zijn kamer vermoed ik dat hij doof is
Ja, Wiz en ik zijn kei lief samen hequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We hebben hier al een stelletje..da's genoeg
Gutquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef dewceend het volgende:
[..]
wij zijn geen stel hij is mijn grote broer ,,
En hij is heeeeeeeeeeeeeel erg lief hooooowr![]()
en hij is door mij weer begonnen met roken![]()
![]()
![]()
Haaaaj poepjequote:
oh dan ga ik er even voor zitten/liggen/staan.quote:
ff een euro op gooienquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:13 schreef error het volgende:
[..]
oh dan ga ik er even voor zitten/liggen/staan.
wie begint?
Dat was tenminste een leuke combi geweest.quote:
O maar jij en ik ook hoorquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat was tenminste een leuke combi geweest.
Zeker wel je moet wat te doen hebben he maar uhm wanneer ik in Á'dam weer ben weet ik nietquote:
Jeetje johquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef dewceend het volgende:
[..]
Zeker wel je moet wat te doen hebben he maar uhm wanneer ik in Á'dam weer ben weet ik niet
moet volgende maand allemaal dit doen:
club style-Arnhem (als ik wel binnenkom)
pallaz- thuisbasis
Laveloss-maastricht
Orangerie-DB
club pecheur- thuisbasis
ik heb teveel te doen
o ja en ik moet bölke nog ergens tussen zetten;)
kop of kont dus eigenlijk meer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ff een euro op gooien
kop of munt?
Tjinge tjinge tjinge of wat dat ook maar voor geluid maaktquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef error het volgende:
[..]
kop of kont dus eigenlijk meer.![]()
doe mij maar kop![]()
whaha eej maar dit pubertje word geroepen om mee film te kijken en daar heb ik wel sin inquote:
Tering...ik moet jou dus maar opzoeken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef dewceend het volgende:
[..]
Zeker wel je moet wat te doen hebben he maar uhm wanneer ik in Á'dam weer ben weet ik niet
moet volgende maand allemaal dit doen:
club style-Arnhem (als ik wel binnenkom)
pallaz- thuisbasis
Laveloss-maastricht
Orangerie-DB
club pecheur- thuisbasis
ik heb teveel te doen
o ja en ik moet bölke nog ergens tussen zetten;)
Jamaar schatje liefje boertje poppedijntje geitje van me!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
kom je lekker laat mee
nu hoeft het niet meer
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef dewceend het volgende:
[..]
whaha eej maar dit pubertje word geroepen om mee film te kijken en daar heb ik wel sin in
dus voor iedereen hier die lief is en goed over mij denkt~O> eeen kusje
![]()
Xje! en tot snel
Ok. Bukt u maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Tjinge tjinge tjinge of wat dat ook maar voor geluid maakt
Ah
jij begint
sinquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef dewceend het volgende:
[..]
whaha eej maar dit pubertje word geroepen om mee film te kijken en daar heb ik wel sin in
dus voor iedereen hier die lief is en goed over mij denkt~O> eeen kusje
![]()
Xje! en tot snel
Ooooooooooh ja broertjequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar schatje liefje boertje poppedijntje geitje van me!!
Eigenlijk is het al over kwart over 11quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:17 schreef error het volgende:
[..]
Ok. Bukt u maar![]()
dan kan je die euro ff oprapen
Bweheheheh, is ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ooooooooooh ja broertje
Hmmm je bent mn grote broer![]()
Eigenlijk zei je boertje![]()
Ik vind dat echt zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bweheheheh, is ookZo ben ik nog nooit genoemd door iemand!
Nou okquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo
Ja
Euhm
Achterlijk ofzo
Ik heb geen echte ECHTE broers of zussenquote:
Oooohquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen echte ECHTE broers of zussen![]()
quote:
Da's wel HEEL erg dichtbij dadelijkquote:
Vanaf december elke maandag avond, houden wij een workshop voor sushi. Als u wilt meedoen, kunt u naar het onderstaande e-mail adres uw e-mail adres opsturen. Het workshop folder wordt zo spoedig naar u opgestuurd zodra het klaar is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ze hebben zelfs een website.
"Restanten van hun seksontmoetingen".quote:Overlast homo's aangepakt
ARNHEM (ANP) - Rijkswaterstaat kapt deze week een groot deel van de bosschages weg bij de parkeerplaatsen De Kraaienberg en De Haere langs de snelweg A28 (Utrecht-Zwolle). Dit om een einde te maken aan de grote overlast die homoseksuelen op die rustplaatsen veroorzaken, aldus Rijkswaterstaat.
De dienst kreeg steeds meer klachten over openlijke seksuele activiteiten op de parkeerplaatsen en hinderlijk gedrag van mannen die op zoek zijn naar een partner. Ook lieten de mannen de restanten van hun seksontmoetingen overal achter. Rijkswaterstaat maakt de bosranden langs de rustplaatsen nu helemaal doorzichtig. Met politie en marechaussee is afgesproken dat er tevens streng zal worden gecontroleerd op onzedelijk gedrag.
*schrapt locatie van lijst*quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Restanten van hun seksontmoetingen"..
Anne Frank is dichterbij straksquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gelukkig is er de Hut van Mie Pils nog, hmm?.
Blech echt nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ewwww.... Ga je marokkaanse TRS'jes in de broek grabbelen?.
Ik snap die park & parkeerterreinbezoekers sowieso niet. Volgens mij zijn het allemaal hetero's die thuis een vrouw en drie gillende kinderen hebben. "Ja schat, ik ga nog wel even naar de AH XL om een pakje melk te halen. Die is toch tot 10 uur open". En dan effe langs het plantsoentje.quote:
In plaats van dat ze gewoon prullenbakjes neerzetten voor de condooms...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Restanten van hun seksontmoetingen"..
Mijn oren vroren zowat van mijn hoofd vandaagquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef davidov het volgende:
Het is lenteZon, Zee, Strand, Bloemen, Blauwe lucht, frisse lucht, minder jassen etc etc
Maar waarom merk ik daar nog geen fck van?
uhuh, en ik word er moe van om steeds op de fiets mn telefoon te pakken.... zo'n gedoe met handschoenen uitdoen....quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn oren vroren zowat van mijn hoofd vandaag
Ik kan niet met 1 hand fietsen. Ok, ik kan t wel, maar ik fiets dan slingerend en ben bang om te vallenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh, en ik word er moe van om steeds op de fiets mn telefoon te pakken.... zo'n gedoe met handschoenen uitdoen....
*telefoon gaat*
*voel met handschoen, ja hij gaat idd*
*trekt handschoen uit met mond*
*pakt telefoon*
*neemt op*
*merkt dat hij niet kan praten met handschoen in mond*
*pakt handschoen met hand*
*kan niet praten met handschoen en telefoon in 1 hand*
*fietst zonder handen om met andere hand de handschoen te pakken*
*knalt bijna tegen auto*
*pakt stuur vast en kan praten*
*opgehangen*
Iedere week wel 1x raak
Het is goed dat het koud isquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef davidov het volgende:
Het is lenteZon, Zee, Strand, Bloemen, Blauwe lucht, frisse lucht, minder jassen etc etc
Maar waarom merk ik daar nog geen fck van?
Mn fiets heeft een afweikingquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:46 schreef wonderer het volgende:
Hehe... ik fiets meestal met losse handen.
met 1 hand lukt me primaquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kan niet met 1 hand fietsen. Ok, ik kan t wel, maar ik fiets dan slingerend en ben bang om te vallenZonder handen kan ik helemaal niet
![]()
![]()
Ik heb genoeg kou gehad voor 1 jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Het is goed dat het koud is
zo lang mogelijk in bed blijven liggen ondanks dat mn vader me eruit zal trappen om 9 uur.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
Ik doe ook niks
wat gaan jullie morgen doen![]()
Bestaan studieverenigingen echt alleen maar uit Guus Meeuwis-studenten die alleen maar bier drinken? Uiteraard zal er wel een verdwaalde allochtoon te vinden zijn wie een nog hetere aardappel in zn smoel heeft dan die van Beatrixquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:27 schreef davidov het volgende:
[..]
zo lang mogelijk in bed blijven liggen ondanks dat mn vader me eruit zal trappen om 9 uur.
Vervolgens mezelf kennende zoveel mogelijk SOG vertonen als ik kan.
En dan door naar mn vereniging om daar lekker een super gezellige avond te hebben en veel bier te drinken
mja
dat dus
Hihi, het enige accent dat ik heb is dat van een Hageneesquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:36 schreef wonderer het volgende:
Heb jij eigenlijk een accent?
www.svliber.nlquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bestaan studieverenigingen echt alleen maar uit Guus Meeuwis-studenten die alleen maar bier drinken? Uiteraard zal er wel een verdwaalde allochtoon te vinden zijn wie een nog hetere aardappel in zn smoel heeft dan die van Beatrix![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:40 schreef davidov het volgende:
[..]
www.svliber.nl
Wat is Liber? Liber is ondefinieerbaar, maar ach, we gaan het toch proberen: Liber is een beetje het afvoerputje van de Amsterdamse studentenwereld. Liber staat namelijk voor vrijheid, gekkigheid en vooral lekker je zelf kunnen zijn. Liber is geen vereniging met ontgroening, geen verplichte borrelavonden, kledingvoorschriften, hiërarchieën, loslopende olifanten of andere ongein. We zijn een kleine vereniging waar plek is voor hen die in de andere verenigingen geen heil vonden, doelloos en gekweld door wanhoop dwaalden ze Amsterdam rond. Maar hun leven veranderde voor altijd toen Liber ineens hun levenspad op kwam wandelen.
Duhquote:
Haha slijmjurkquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
't Is dat ik geen student ben en niet in Amsterdam woon
Buitenlanders en fietsenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kan niet met 1 hand fietsen. Ok, ik kan t wel, maar ik fiets dan slingerend en ben bang om te vallenZonder handen kan ik helemaal niet
![]()
![]()
Och meid, wat een dolle boel! Samen lekker gek doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:40 schreef davidov het volgende:
Liber staat namelijk voor vrijheid, gekkigheid en vooral lekker je zelf kunnen zijn.
You betcha!quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och meid, wat een dolle boel! Samen lekker gek doen![]()
![]()
Hoowjj ,, wat kijk je nu weer teveelquote:
Een oerhollandse houdoe terugquote:
Ja dat krijg ik ze nog niet geleerd hierquote:
Zei hij 3 minuten voordat de manager hem het hotel uit kicktequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef Stroekie het volgende:
en bij gebrek aan internet zit ik nu gewoon op de computer van de hotelreceptie te tikken. De receptionist zit nu met de rest van zijn gezin TV te kijken, terwijl Stroek in charge is over de receptiondesk
sorry, no vacancies, we are fully booked
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Jerruh het volgende:
en ik voel me nu dus echt verloren
2006 is gewoonweg een enorm KUTJAAR!
Is het onterecht als ik nu "DramaQueen" roep?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Jerruh het volgende:
en ik voel me nu dus echt verloren
2006 is gewoonweg een enorm KUTJAAR!
2006 tot nu toe: 5 superlullige boetes binnen voor te hard rijden (gevarieerd van 2 tot 4 km te hard op de snelweg om 12 uur snachts..)quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:50 schreef davidov het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt...niet heeeel positief...
Kop op, je bent nog niet eens op een kwart van het jaar!
Maareh, what happened?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |