Dag lieverd,quote:
Des te meer reden voor jou om met mij te pokeren met geldquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij ook al?
Hou er wel rekening dat ik niet rijk ben en slechts een student die kaartspelletjes tof vindt
Jeujquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag lieverd,![]()
![]()
![]()
![]()
en wordt ik al een beetje gemist hier in het topic??????
nog even volhouden hoor,
vanaf 31 maart vliegen de posts je weer om de oren
Ook geen bodemloze portemonnee?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Des te meer reden voor jou om met mij te pokeren [afbeelding]
Ja het kostte wel wat overredingskracht want van Erwin mocht ik eigenlijk helemaal niet dagelijks naar het internet cafe toe hoor. ik moest maar eens afkickenquote:
Ja dan is het hier ietsje andersquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In principe niet nee :-/
Met mn vereniging speelden we ook om hele kleine bedragen.... 2of 3 euro inzet, 2e plaats krijgt inzet terug, 1e plaats krijgt de rest.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
In principe niet nee :-/
Nee wel slangenshoarma met indiaanse currykruiden en halve champignons en die blijven niet zo goed zitten op mijn chopsticksquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heb je ook al geglazuurde sprinkhanen gegeten, Stroekie?
totale inzet van 3 euro?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Met mn vereniging speelden we ook om hele kleine bedragen.... 2of 3 euro inzet, 2e plaats krijgt inzet terug, 1e plaats krijgt de rest.
met 5 spelers is het toch een tientje
Voor de 1e ronde ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:18 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
totale inzet van 3 euro?
ben daar 2 dagen later nog bij terug geweest, maar toen had hij wat minder tijd overquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe is 't eigenlijk met het project 'ober' gegaan, Stroekie?
ennu, ik mocht van jou toch niet al te ver gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe is 't eigenlijk met het project 'ober' gegaan, Stroekie?
'tuurlijk wel, je mag buiten snacken, zolang je maar thuis komt eten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ennu, ik mocht van jou toch niet al te ver gaan![]()
Daarom dat komt dan ook helemaal goed als jij mij Rottumerplaat, of was het nu schiermonnikoog ging laten zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tuurlijk wel, je mag buiten snacken, zolang je maar thuis komt eten.
oh ja, dat zijn normale bedragen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Voor de 1e ronde ja.
met 6 spelers, krijgt de #2 zijn inzet terug (3 euro), de #1 zijn inzet terug (3 euro) + 12 van de andere spelers winst....
voor ronde 2 moet iedereen die weer mee wil doen opnieuw zijn portemonnee open trekken.
dobbelpoker.... volgens mij lijkt dat op mexxen, het meest gespeelde drankspelletje dat ik kenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
oh ja, dat zijn normale bedragen.
Ik moet nog 'ns fiches aanschaffen, en een fatsoenlijke pokerbeker (voor dobbelpoker)
klopt ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef davidov het volgende:
[..]
dobbelpoker.... volgens mij lijkt dat op mexxen, het meest gespeelde drankspelletje dat ik ken
Of het uitdagender is....sja...daar zijn de meningen over verdeeld :pquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:48 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
klopt ja.
Alleen is dobbelpoker wat uitdagender, en wat minder snel. Meccen kan ik niet tegenop drinken (niet met bierflesjes iig)
Als je 't goed doet wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Of het uitdagender is....sja...daar zijn de meningen over verdeeld :p
Middag??? het is potdomme nog ge....ow...ok net dan...quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Middag??? het is potdomme nog ge....ow...ok net dan...
middag
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef Vlarp het volgende:
Het was dus eerst ontbijten.. moeders heeft de douche vol met planten staan
Nee, maar als je er een huis voor me hebt wil ik best verhuizenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
!
ik zit nu ook aan het ontbijt.
zijn er hier trouwens mensen die in omgeving hilversum-naarden-bussum wonen? ik heb zin om een martkonderzoekje te doen.
ik zoek eerder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, maar als je er een huis voor me hebt wil ik best verhuizen
Jerruh!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zoek eerder..
nee ik ga meedoen aan een ontwerpwedstrijd en dat houd in:L het ontwerpen van een uitkijktoren op een milieuviaduct en ik wil meedoen.
nit optimaal, ik slaap alleen dankzij slaappillen en ik zit onder de krassen, maar het gaat beter! ik ga mezelf motiveren om andewre dingen te doen!quote:
Krassen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nit optimaal, ik slaap alleen dankzij slaappillen en ik zit onder de krassen, maar het gaat beter! ik ga mezelf motiveren om andewre dingen te doen!. en met tally!?
.
ik lijk net een goth! en ik wilde mijn haar zwart verven gheghe maar dat doe ik ook maar nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Krassen?![]()
Jammer dat je je nog niet helemaal lekker voelt..![]()
Met Tally gaat het heel goedhet is
Lente
en heb dr helemaal zin an
Lichamelijk helemaal goed vandaag.. En geestelijk kan het echt niet beter!
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik lijk net een goth! en ik wilde mijn haar zwart verven gheghe maar dat doe ik ook maar nietof wel... pfff
maar goed, cool!! je huppelt gewoon tussen de schaapjes?
als je zwart haar hebt zie je er meteen zo bleekjes uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom niet?
Denk wel dat het je staat hoor.. Je hebt toch geen blond haar?
Zal je veel verschil zien dan?
Ik loop op wolkjes![]()
Tuurlijk doen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je zwart haar hebt zie je er meteen zo bleekjes uitmaar goed, ik ben niet wit, dus het moet kunnen
hahahahahahquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk doen!
En dan lekker zwoel kijken.. En foto's er van maken
En die dan weer spammen in het topic
Maakt niet uit welk topic
heb jij ook poezen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nit optimaal, ik slaap alleen dankzij slaappillen en ik zit onder de krassen, maar het gaat beter! ik ga mezelf motiveren om andewre dingen te doen!. en met tally!?
.
Wat de neuk is een milieuviaduct?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zoek eerder..
nee ik ga meedoen aan een ontwerpwedstrijd en dat houd in:L het ontwerpen van een uitkijktoren op een milieuviaduct en ik wil meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |