Dag lieverd,quote:
Des te meer reden voor jou om met mij te pokeren met geldquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij ook al?
Hou er wel rekening dat ik niet rijk ben en slechts een student die kaartspelletjes tof vindt
Jeujquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag lieverd,![]()
![]()
![]()
![]()
en wordt ik al een beetje gemist hier in het topic??????
nog even volhouden hoor,
vanaf 31 maart vliegen de posts je weer om de oren
Ook geen bodemloze portemonnee?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Des te meer reden voor jou om met mij te pokeren [afbeelding]
Ja het kostte wel wat overredingskracht want van Erwin mocht ik eigenlijk helemaal niet dagelijks naar het internet cafe toe hoor. ik moest maar eens afkickenquote:
Ja dan is het hier ietsje andersquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In principe niet nee :-/
Met mn vereniging speelden we ook om hele kleine bedragen.... 2of 3 euro inzet, 2e plaats krijgt inzet terug, 1e plaats krijgt de rest.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
In principe niet nee :-/
Nee wel slangenshoarma met indiaanse currykruiden en halve champignons en die blijven niet zo goed zitten op mijn chopsticksquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heb je ook al geglazuurde sprinkhanen gegeten, Stroekie?
totale inzet van 3 euro?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Met mn vereniging speelden we ook om hele kleine bedragen.... 2of 3 euro inzet, 2e plaats krijgt inzet terug, 1e plaats krijgt de rest.
met 5 spelers is het toch een tientje
Voor de 1e ronde ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:18 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
totale inzet van 3 euro?
ben daar 2 dagen later nog bij terug geweest, maar toen had hij wat minder tijd overquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe is 't eigenlijk met het project 'ober' gegaan, Stroekie?
ennu, ik mocht van jou toch niet al te ver gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe is 't eigenlijk met het project 'ober' gegaan, Stroekie?
'tuurlijk wel, je mag buiten snacken, zolang je maar thuis komt eten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ennu, ik mocht van jou toch niet al te ver gaan![]()
Daarom dat komt dan ook helemaal goed als jij mij Rottumerplaat, of was het nu schiermonnikoog ging laten zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tuurlijk wel, je mag buiten snacken, zolang je maar thuis komt eten.
oh ja, dat zijn normale bedragen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Voor de 1e ronde ja.
met 6 spelers, krijgt de #2 zijn inzet terug (3 euro), de #1 zijn inzet terug (3 euro) + 12 van de andere spelers winst....
voor ronde 2 moet iedereen die weer mee wil doen opnieuw zijn portemonnee open trekken.
dobbelpoker.... volgens mij lijkt dat op mexxen, het meest gespeelde drankspelletje dat ik kenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
oh ja, dat zijn normale bedragen.
Ik moet nog 'ns fiches aanschaffen, en een fatsoenlijke pokerbeker (voor dobbelpoker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |