Tjke het V&A topic. Er worden tegoedbonnen van de Thalys aangeboden. Dat is hogesnelheidstrein naar Parijs. Scheelt je weer 20 of 30 euroquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:44 schreef superheist het volgende:
Hm, wat kost een retourtje Parijs?
Ik vind het laatste album, Human After All inderdaad ook niet schitterend. De helft van de tracks is wel goed, de andere helf helaas niet om aan te horen vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:34 schreef dVTB het volgende:
Alive 1997 is zo ongeveer de slechtste cd die ik ooit heb gekocht. Niet om aan te horen, dat gejengel. Ik niet goed meer wat ik van Daft Punk moet vinden. Hun debuutalbum had een aantal sterke tracks, Discovery is een wereldplaat en Human After All is juist weer vrij zwak.
Trouwens staan op Musique vol.1 NIET alle singles. Aerodynamic, de tweede single van Discovery, ontbreekt doodleuk. Vraag me niet waarom.
Idem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef Young_David het volgende:
Ik vind Human After All ook geen superplaat, maar ben hem na Live @ Coachella meer gaan waarderen. De muziek is bij vlagen geniaal.
Ik gok dat het dan alleen een optreden wordt, niet zo'n avond met verschillende artiesten..quote:With your Daft Punk ticket for the Heineken Music Hall, you’ll get a 50% discount on a 5 days off ticket to Melkweg or Paradiso on Wednesday July 4th. This offer is valid on July 4th from 22:00 hrs unless the venues have sold out beforehand.
Zal wel net Zoals met Underworld afgelopen (?) jaar zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef superheist het volgende:
[..]
Ik gok dat het dan alleen een optreden wordt, niet zo'n avond met verschillende artiesten..
Mja, het wordt iig kaartjes kopen vrijdag
kut kut kut kut kut kut kut kut kut kutquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:14 schreef davidov het volgende:
Lijkt me niet even gaaf als een concert van ze, heb het idee dat dit wel iets minder gaaf zal verlopen... maar kan me vrij weinig bommen ik wil er gewoon echt graag naartoe... geld heb ik er dan ook dik voor over... alleen volgens mij ben ik dan nou juist net op vakantie...even snel uitpluizen...
nee, daft punk parijs duurde zelfs nog dik een maand misschien wel 2 voordat het was uitverkocht. en ik weet eigenlijk wel zeker dat er daar meer fans zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef lienelien het volgende:
Zal vrijdag wel meteen uitverkocht zijn, of niet?
Ohhh, mooi, dan kan ik er nog even over denkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:53 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
nee, daft punk parijs duurde zelfs nog dik een maand misschien wel 2 voordat het was uitverkocht. en ik weet eigenlijk wel zeker dat er daar meer fans zijn
iedereen vind daft punk leuk maar 80% van de mensen is te lui of te weinig geintresseerd om ze te zien, terwijl ze echt wat missen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |