De Bussen hier in Zuid Limburg zijn standaard voorzien van Radio....quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je neemt de frequentie van de busschauffeur over?
Had de busschauffeur een fm zender dan ofzo?
en waarom hoef je dan geen oordopjes in?
Meidquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meid, het is me wat.
dus.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
De Bussen hier in Zuid Limburg zijn standaard voorzien van Radio....
dan verdwijn uit mijn topicquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dus.....
ik snap echt niet wat je met zo'n fm transdingus , een iPod en geen oordopjes doet in een bus met radio.
Met een FM transmitter kan je het geluid over de FM golven sturen, als je dus op dezelfde frequency gaat zitten als waar de radio in die bus op staat hoor je het geluid van je aaiPot via de geluidsintallatie in die bus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dus.....
ik snap echt niet wat je met zo'n fm transdingus , een iPod en geen oordopjes doet in een bus met radio.
Dus die buschauffeur ving het signaal op van de iPod van TS?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met een FM transmitter kan je het geluid over de FM golven sturen, als je dus op dezelfde frequency gaat zitten als waar de radio in die bus op staat hoor je het geluid van je aaiPot via de geluidsintallatie in die bus.
Soms is het leven zo makkelijk.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:58 schreef Lariekoek het volgende:
Hebben ze in Limburg ook al iPod'sbussen
En had overduidelijk genoeg smaak qua muziek om direct van FM frequentie te wisselen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dus die buschauffeur ving het signaal op van de iPod van TS?
Niks mis met Lenny Kravitz, dacht ik zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:01 schreef HighLander het volgende:
[..]
En had overduidelijk genoeg smaak qua muziek om direct van FM frequentie te wisselen.
Om een een of andere reden is dit een kloon, waar ik steeds vaker onder post, don't ask me whyquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als TS geen newb was zou hier mss nog wel een leuke (matige) lemming op gemaakt worden
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:05 schreef vbmot het volgende:
Anders pak je gewoon de auto tractor in plaats van de hele bus jouw slechte muzieksmaak op te dringen. Ellendige boerenpummel die je bent.
Tsja, en als je niet beter wist zou je inderdaad denken dat je daar in België zat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:10 schreef Devlinsect het volgende:
Die zijn verboden in NL. In België is het wel toegestaan. Serieus...
Dus? Er is wel meer verbodenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:10 schreef Devlinsect het volgende:
Die zijn verboden in NL. In België is het wel toegestaan. Serieus...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:04 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
Niks mis met Lenny Kravitz, dacht ik zo![]()
tuurlijk kan dat, maar ik wist de desbetreffende frequentie nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:43 schreef quadrifoglio het volgende:
vertel eens wat meer over zo'n FM transmitter?
als de buschauffeur frequentie wijzigt, kun je dan die transmitter de frequentie ook niet laten wijzigen? of werkt dat niet zo makkelijk?
Kun je die dan niet opzoeken ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:02 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, maar ik wist de desbetreffende frequentie niet![]()
Maar dat is het de originele functie van zo'n transmitter. Eigenlijk is het om in de auto via je autoradio naar je iPod te kunnen luisteren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:08 schreef Wriker het volgende:
Dit is dus eigenlijk gewoon een nieuwe aso manier om nóg meer mensen ongewenst van jouw teringherrie mee te laten genieten. Alsof te harde muziek mét oordopjes in het openbaar vervoer nog niet irritant genoeg was.![]()
Er is heel veel mis met Lenny Kravitz, behalve zijn eerste 2 platen die waren OK.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:04 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
Niks mis met Lenny Kravitz, dacht ik zo![]()
ach zielepoot...quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:45 schreef WinkelKar het volgende:
Ik heb du een iPod nano met Fm TranmitterDus ik dacht, ga je in de bus effe lekker muziek luisteren, zondar dat ik oordopjes inhoef
![]()
Ik neem dus de frequentie over van het station dat de busschauffeur momenteel had aanstaan, mooi dacht ik
gaat die eikel van frequentie wisselen![]()
dit moest er effe uit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |