jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:22 schreef Toeps het volgende:
Watskeburt?!
Toeps die vanmorgen op Den Haag HS stond en het infobord las.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
bron?
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:45 schreef SocialDisorder het volgende:
ze zijn vast een floppy kwijtgeraakt ergens op het traject
Doofpot! Doofpot!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
op de ns-site staat er trouwens niets over.
Volgens de NS.nl;quote:van station leiden centraal naar station den haag centraal: nsbus, sneltrein, stoptrein ns.
waar: van station leiden centraal naar station den haag centraal
geldigheid: prognose 22-03-06, 11.59 uur
modaliteiten: nsbus, sneltrein, stoptrein
maatschappijen: ns
oorzaak: stremming
gevolg: geen vervoer
maatregel: geen treinen
vervangende halte:
advies:
Lekker vaag.quote:09:57 uur Leiden Op last van de politie is het treinverkeer beperkt. U moet rekening houden met vertraging van 15 tot 30 minuten en uitval van treinen.
Ik ga misschien op Schiphol werken. Deze week zou dan geen goede geweest zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:07 schreef MLF het volgende:
lol
ik ben al een aantal keer benaderd om op Schiphol te werken
ik woon in Den Haag
dus ik zeg nog: met de trein elke dag is hopeloos
lekker
zo kom je 3x in de week niet op je werk, met dit soort acties
en CWI maar zeiken
1,5 week terug ook geen treinen tussen Leiden en Schipholquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ga misschien op Schiphol werken. Deze week zou dan geen goede geweest zijn.
Vroeger ging die bagage gewoon naar de 'gevonden voorwerpen'. Nu wordt met een beetje mazzel je verzameling smerige sokken en onderbroeken door de EOD opgeblazenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
Een passagier meldde de onbeheerde bagage iets na halfacht aan de conducteur. Nadat de trein station Leiden was binnengereden, werden de trein en het perron ontruimd. Vervolgens is de stoptrein naar een terrein buiten het station gereden.
Het Explosieven Opruimingscommando van de Koninklijke Landmacht was om kwart over negen onderweg om de bagage te onderzoeken.
3x per week niet op je werk kunnen komen is natuurlijk enorm overdreven. Dat zou ook betekenen dat er er wekelijks duizenden mensen hun vlucht missen op Schiphol. En dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:07 schreef MLF het volgende:
lol
ik ben al een aantal keer benaderd om op Schiphol te werken
ik woon in Den Haag
dus ik zeg nog: met de trein elke dag is hopeloos
lekker
zo kom je 3x in de week niet op je werk, met dit soort acties
en CWI maar zeiken
scheelt wel weer wassenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Vroeger ging die bagage gewoon naar de 'gevonden voorwerpen'. Nu wordt met een beetje mazzel je verzameling smerige sokken en onderbroeken door de EOD opgeblazen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:30 schreef Megumi het volgende:
Ken iemand een conducteur die een trein heeft stilgezet. De koffer de deur uitgooide en gewoon doorreed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |