Ik wil hem juist proberen te houden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:17 schreef MociN het volgende:
Gewoon even de politie bellen, komen ze langs en halen zij hem voor je weg. Anders krijg je er zelf problemen van met de politie.
het is nog steeds erg gezellig en ik heb een honden blaf topic geopendquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:14 schreef c0nd0r het volgende:
Zit er neon onder? Vast van junkiesietze
Maar even serieus; wat je vind moet je naar de politie brengen!
Als ze er niets mee kunnen denk ik niet dat je hem mag houden. Waarschijnlijk komt ie gewoon daar te staan tot iemand hem ophaalt.
Ik zag ook al een topic over Friezen! En mijn Miranda zegt ook altijd.. c0nd0r zoals jij Friezen kan bashen.. Sja zo kan ik Friezen bashen eej?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het is nog steeds erg gezellig en ik heb een honden blaf topic geopend
Truequote:Op woensdag 22 maart 2006 09:18 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik wil hem juist proberen te houden.
Niet dat ik zo lullig ben, eerlijk duurt immers het langst, maar ik zie dat ding
niet graag wegrotten in een of ander 'depot' terwijl ik hem kan opknappen
en verkopen ofzo.
eentje zonder neon. die is was er vast al afgeriptquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:25 schreef junkiesietze het volgende:
wat voor scooter is het?
Puch Typhoon.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:25 schreef junkiesietze het volgende:
wat voor scooter is het?
Ze komen je halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:34 schreef mighty_myte het volgende:
ik ben naar de wouten geweest.
ze stuitten op een 'gevoelige zaak', whatever dat mag betekenen.
vandaag komt een agent langs om dingen te bespreken ofzo.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:54 schreef Lariekoek het volgende:
Reserveer in dit topic vast een plaatsje: Zijn er criminele FOK!kers die ooit veroordeeld zijn?
Doe je wel even beroep op je recht om nog even een update te geven op Fok?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze gaan 't ding tjekken op vingerafdrukken en vinden de jouwe, dan ben je dus zwaar genaaid
Dat worden wat nachtjes cel
Net als 'n telefoontjequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doe je wel even beroep op je recht om nog even een update te geven op Fok?
Ik ook. Die man is, toen ik daar was, echt 10 min weg geweest. Hij kwam naquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |