die kloppen welquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:11 schreef doppelgänger het volgende:
breezahjeugd
feestgeneratie
skihutgeneratie
+1quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:15 schreef RedFever007 het volgende:
brEEzAh generatie heeft mijn voorkeur![]()
Precies, dan werken we zelf maar ff door, stelletje paupers die kutjeugd van tegenwoordig, we zullen ze wel eens laten zien hoe het opgelost moet wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef vbmot het volgende:
De nege(r)neratie. Weg ermee, dan maar geen pensioen.
Maar behoorlijk schrijven is er niet meer bij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef Jaco90 het volgende:
Kap is met raggen op de jeugd.Wij doen ook wel bepaalde dingen goed wor..
Sorry, ik zal het speciaal voor jou eventjes (niet ff) edit-en.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef doppelgänger het volgende:
de kijk-mij-generatie, alles draait om aandacht, op tv komen, gezien worden. Ook als je niks kunt, zie Idols Herman, Lange Frans, diss-raps etc.
[..]
Maar behoorlijk schrijven is er niet meer bij.
Hij voelt zich aangevallen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef Jaco90 het volgende:
Stop is met schelden op de jeugd.Wij doen ook wel bepaalde dingen goed, hoor..
Haha, niX-generatie vind ik een goede! Maarre .. van welke leeftijd tot welke leeftijd loopt het eigenlijk? Ik ben nu 21 .. maar dacht eigenlijk bij de generatie-X te horen ..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:38 schreef The_Agency het volgende:
na de generation-X, nu de generation-niX
Maar Breezah-generatie is idd een ook een treffende benaming.
Nee jou gabber-generatie trok volle zalen.. Hou toch op man..quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:36 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Hij voelt zich aangevallen!
Niks taalpuristen, leer gewoon schrijven kut pauper!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:32 schreef Jaco90 het volgende:
Sorry, ik zal het speciaal voor jou eventjes (niet ff) edit-en.
YLR Oquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:06 schreef MrBean het volgende:
!!!! تصفح حسب الموضوع ˇ تصفح البوابات ˇ استعراض المقالات ˇ فهرس أبجدي ˇ اسأل ويكيبيديا ˇ فهارس أخرى
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |