Welke is de tweede dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
Zijn ook weer 2 nieuwe arcade games te downloaden
YEPquote:
Saai? Ik weet wel betere woorden dan saai.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef Slofsky het volgende:
Het is erg jammer om te zien dat er bij Blazing Angels grafisch nauwelijks verschil is tussen de Xbox- en de Xbox 360-versie. Heb ongeveer een maand geleden een previewcopy van Blazing Angels voor de Xbox gespeeld, en ik zou het verschil niet eens kunnen benoemen. Overigens nog steeds erg spijtig dat men niet is afgestapt van dat saaie lettertype.
Ach, de tekst wordt tenminste nog voorgelezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Saai? Ik weet wel betere woorden dan saai.![]()
Ik ook maar moet eerst naar school en dan naar m'n werk en daarna ga ik uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:00 schreef zatoichi het volgende:
Vanmiddag ga ik Oblivion ophalen
Ik weet niet of ik dan nog tijd heb om op Fok! te posten....
Ik wacht gewoon op de postbode, hopelijk vandaag binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik ook maar moet eerst naar school en dan naar m'n werk en daarna ga ik uit![]()
dunno, niemand op fok erover gehoord en zelf ook geen last gehadquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef xstatic1975 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die crashende xbox360's door die xbox live update/GRAW online gedoe?! Ik hoor/lees daar niks meer van, al opgelost?!
Whahaha ja inderdaad!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef Tain het volgende:
Gewoon alle spellen kopen en als je dan nog steeds geld hebt de spellen die je al hebt weer dubbel kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |