boeit ook niet, punt is dat ik laat van huis kan en daarna in de baas zijn tijd in de file staquote:
Jawelquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:27 schreef Bastard het volgende:
Topic weer dicht ook..al die tekst.. niemand die het leest
gijs... tuurlijk welquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:27 schreef Bastard het volgende:
khad gelukkig mn auto goed geparkeerdquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ans_op_de_markt.htmlquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:45 schreef mr_Brown het volgende:
heerlijk... kan niet wachten tot het moment dat je weer naar buiten loopt en je dan afvraag waar je al je spullen moet laten omdat je geen jas aan hebt![]()
![]()
gijsquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ans_op_de_markt.html![]()
Oh ja datquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs... tuurlijk wel![]()
heerlijk... kan niet wachten tot het moment dat je weer naar buiten loopt en je dan afvraag waar je al je spullen moet laten omdat je geen jas aan hebt![]()
![]()
ansichtkaartquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat
Telefoon, portomenne vol kleingeld, zonnebril, petje, peuken, ansichtkaart.
tyyyyyyyyyyyphusquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:
Die motor
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
109000 PK!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
0545 begint de dag tegenwoordig![]()
Morgen mag ik uitslapen tot 0700 uur
Tankers Gijs.. voor een boot!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tyyyyyyyyyyyphus![]()
![]()
waar gebruiken ze dat voor joh!
volgende hype?quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net een review gelezen van Oblivion... he-le-maal van het pad af zeg ik je!
Ik hype niet Gijs... ik ben enthausiast ... en kan mijn enthausiame niet bedwingenquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hype niet Gijs... ik ben enthausiast ... en kan mijn enthausiame niet bedwingen
Tam word ook altijd gek van me...
Heb ik een video gezien.. zit ik te gillen..
en dan zegt ze zoiets als "Gaat zeker nergens meer over?"
Ik "nee... dit is ..."
en zij "Weer het mooiste wat je hebt gezien zeker?"
Ik "Ja maar die is echt ongelo.."
en zij "Ongekend enzo? "
Ik "ja"
Ze weet wel ongeveer hoe dat gaat na 4 jaar met me leven
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
dat aanvullen ook
![]()
![]()
![]()
Ze word heeeelemaal gekquote:Ik dacht dat ik gisteren antwoord zou krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:27 schreef Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:12 schreef Bastard het volgende:
He wat een energieke dag
Zonnetje schijnt al lekker, raampje open, kachel aan, slamFM aan..
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze kan er zelf niet meer om lachen hoor.
Kwam ze laatst thuis.. je weet hoe dat gaat bij die vrouwen op het werk.. babbel babbel babbel.
Zegt ze, "ja collega van me.. ze zegt. wouter heeft een 360 of zo gekocht"
Oh ja dat ken ik wel.. magisch wit zeker vond ie m?
collega "Ja... en nou komt er binnenkort een schietspelletje uit"
Zij "Oh.. hij bedoeld ghost recon zeker? "
collega" Ja inderdaad! Nou daar is ie toch lyrisch over.. kan het over niets anders hebben,.. filmpje die hij download en druk er over praten"
Zij "Zucht.. ja ik ken het.. ik heb ook zo iemand thuis zitten "
Dat jij zulke games trekt Gijs!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net een review gelezen van Oblivion... he-le-maal van het pad af zeg ik je!
Je onderschat mij, coolquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat jij zulke games trekt Gijs!Je weet dat je niet kunt schieten of rondjes kunt rijden met je paard wa?
Klopt,....quote:
Dat jij niet naar de winkel rent is me een serieus raadselquote:
Ja mooi hequote:Op woensdag 22 maart 2006 09:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
wordt ze er ook nog op dr werk mee geconfronteerd
Echt van het pad hequote:Op woensdag 22 maart 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Klopt,....
Gijs........ ik heb die teksten gelezen.... van het pad,.. van het pad zeg ik je![]()
Nou inderdaad.. dat geappel van m en gelul vanaf de zijlijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat jij niet naar de winkel rent is me een serieus raadsel
Hij schreef het ook zo fantastisch,......... ja een hoop mogelijkheden,....... ben ook klaar met de media info,.. die clips,..de screens... trek het niet meer... tijd..... om..... te................. GAAMEN !!quote:
Spel zou ook zo voor hem zijn.... weet het zeker... hij beseft het alleen niet !quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. dat geappel van m en gelul vanaf de zijlijn
Mooie van GRAW,.... ben je Oblivion even zat doe je lekker een avondje GRAW. Puur omdat Oblivion uitkomt wilt nog niet zeggen dat GRAW klaar is hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Vindt het te vroeg voor Oblivion, ben nog niet klaar met GR;aw
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
Dat jij niet naar de winkel rent is me een serieus raadsel
Ik vind het wel gezellig om je jullie mee te babbelen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
Nou inderdaad.. dat geappel van m en gelul vanaf de zijlijn
quote:
WAAAAAAAAAAAAAAT een onzin zegquote:PvdA wil boete voor hoogopgeleide vrouwen die niet werken
Uitgegeven: 22 maart 2006 09:22
DEN HAAG - De Partij van de Arbeid wil dat hoogopgeleide vrouwen een deel van de kosten van hun opleiding terugbetalen, als ze na hun studie niet kiezen voor een baan. Dat zegt S. Dijksma, vicevoorzitter van de Tweede Kamerfractie van de PvdA, in Forum, het periodiek van werkgeversvereniging VNO-NCW, dat donderdag verschijnt.
"Een hoogopgeleide vrouw die ervoor kiest thuis te blijven en niet te werken: dat is kapitaalvernietiging", zegt Dijksma, die zelf sinds tweeëneenhalf jaar moeder is. "Je geniet op kosten van de samenleving een dure opleiding, die kennis mag je niet straffeloos weggooien. Die vrouwen zouden een deel van de kosten van hun opleiding moeten terugbetalen."
WHOEHAHAHAHAHHAAHHAHAHHAHAHAHHAquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi he![]()
Ah van de week ook.. tv word bij ons minder... ik zeg nou ga wel ff bij de MM kijken Donderdagavond.
Ja waarom dan niet Woensdag?
Nou omdat ik Donderdag ga..
Ja maar woensdag kan ook ..
Ja Vrijdag kan ook.. zaterdag ook.
Nou prima ga je donderdag
Dag er na..
Als je toch naar MM gaat.. wil je dan ff langs de hoogvliet voor kattegrit
Ja is goed
Eigenlijk hebben we het nu al nodig..
Ja maar ik ga donderdag
JA WAAROM DAN?
Omdat er ook een game uitkomt
quote:
Ik vind dat ze wel een punt hebben. Eerst op kosten van de staat een dure opleiding volgen en vervolgens thuis baby's uitpoepen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAT een onzin zegTyfus PvdA, die hele partij heeft het pad nog nooit gezien.
Dan kan je net zo goed meisjes helemaal maar niet meer naar school laten gaan na de basisschool. Dan kunnen ze rekenen en schrijven wat genoeg is voor boodschappen briefjes en het afrekenen ervanquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een punt hebben. Eerst op kosten van de staat een dure opleiding volgen en vervolgens thuis baby's uitpoepen.
dat gaat idd eecht heeeelemaal nergens overquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAT een onzin zegTyfus PvdA, die hele partij heeft het pad nog nooit gezien.
Vrouwen in het bedrijfsleven = of ze bevallen niet, of ze zijn aan het bevallen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan kan je net zo goed meisjes helemaal maar niet meer naar school laten gaan na de basisschool. Dan kunnen ze rekenen en schrijven wat genoeg is voor boodschappen briefjes en het afrekenen ervan
Doe eens niet zo raar Gijs. We leven niet meer in de Middeleeuwenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrouwen in het bedrijfsleven = of ze bevallen niet, of ze zijn aan het bevallen.![]()
Ja, goed, maar kiest dan ook geen dure opleiding. Mijn vader was vroegers personeelsvennoot. Hij zag dat zo vaak. Hoogopgeleide vrouwen komen van de Universiteit af, veel potentieel. Het bedrijf stippelt een heel carrièrepad met opleidingen uit. Besluiten ze na een paar jaar om kinderen te krijgen en thuis huisvrouw te worden. Op zich is dat hun keuze. Maar het kost de samenleving en bedrijven wel klauwen vol geld. Het is toch een investering die zichzelf niet terugverdient. Laat ze dan (een deel) van die kosten terugbetalen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
dat gaat idd eecht heeeelemaal nergens overwat een domme koe zeg
laat iedereen lekker zelf beslissen wat ze met hun leven willen doen ipv mensen iets opleggen
Ik heb weer gesolliciteerd naar werk, mocht ik weer werk hebben dan haal ik mquote:
Ze hebben inderdaad wel een punt.. ik zou nog een stap verder gaan.. vrouwen mogen geen hoge functie bekleden... zeker niet in de politiekquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een punt hebben. Eerst op kosten van de staat een dure opleiding volgen en vervolgens thuis baby's uitpoepen.
Eens, op zich zijn het namelijk toch allemaal onzekere mutsen...althans hier.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:58 schreef Bastard het volgende:
Ze hebben inderdaad wel een punt.. ik zou nog een stap verder gaan.. vrouwen mogen geen hoge functie bekleden... zeker niet in de politiek
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar Gijs. We leven niet meer in de Middeleeuwen
Wat is zijn voornaam?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:21 schreef Magneet het volgende:
Strol jij hebt nij Yacht gewerkt hé? Ken jij ene B. Dohmen nog? waarschijnlijk wil je hem niet kennen maar ik werk er nu mee samen.
Dat moet je dus juist op zoek naar methodes om de participatie van vrouwen op de arbeidsmarkt te promoten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe eens niet zo raar Gijs. We leven niet meer in de Middeleeuwen
laten we eerst eens bij die marocs beginnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat moet je dus juist op zoek naar methodes om de participatie van vrouwen op de arbeidsmarkt te promoten?
De enige participatie van marocs doe je wat mij betreft bij het dempen van waterwegen...als vulling.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:32 schreef mr_Brown het volgende:
laten we eerst eens bij die marocs beginnen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De enige participatie van marocs doe je wat mij betreft bij het dempen van waterwegen...als vulling.
Het enige recht van de huisvrouw is het.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, goed, maar kiest dan ook geen dure opleiding. Mijn vader was vroegers personeelsvennoot. Hij zag dat zo vaak. Hoogopgeleide vrouwen komen van de Universiteit af, veel potentieel. Het bedrijf stippelt een heel carrièrepad met opleidingen uit. Besluiten ze na een paar jaar om kinderen te krijgen en thuis huisvrouw te worden. Op zich is dat hun keuze. Maar het kost de samenleving en bedrijven wel klauwen vol geld. Het is toch een investering die zichzelf niet terugverdient. Laat ze dan (een deel) van die kosten terugbetalen.
Die moeten een cursus assertiviteit volgen en hun bazige vrouw de deur wijzen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met mannen die een hoge opleiding hebben en liever huisman worden? Ja dat gebeurt ook hoor.
Ow, in tegendeel hoor. Ik val wel op carrièrevrouwen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:57 schreef Quinny het volgende:
Het enige recht van de huisvrouw is het.....
Zo kom je nooit aan de vrouw hoor Strol
Minder werken van beide partners is een goede optie (schijnt belastingtechnisch zelf nog voordeliger te zijn!). Alleen 100% huisvrouw of -man worden vind ik dan weer niet kunnen. Het is uiteraard eigen keuze, maar dan betaal je maar een deel van je opleiding terug.quote:Maar hoe zit het dan met mannen die een hoge opleiding hebben en liever huisman worden? Ja dat gebeurt ook hoor.
Denk je nu echt dat 1500 euro per jaar de kostprijs van een opleiding is?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
En waarom moeten sowieso studiekosten terugbetaald gaan worden? Studeren kost godver 1500 per jaarDie stufi die je krijgt is 240 per maand, env erder krijg je niets!
Komt me wel bekend voor. Maar ik heb de hele Yacht-periode verdrongen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:16 schreef Magneet het volgende:
Bjorn, klein mannetje
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor. Maar ik heb de hele Yacht-periode verdrongen.
Ow, hij kent mij nog wel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:22 schreef Magneet het volgende:en groot gelijk maar hij koppelde meteen jouw nick aan je achternaam, vandaar
Laat maar je snapt me nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, in tegendeel hoor. Ik val wel op carrièrevrouwen.
[..]
Minder werken van beide partners is een goede optie (schijnt belastingtechnisch zelf nog voordeliger te zijn!). Alleen 100% huisvrouw of -man worden vind ik dan weer niet kunnen. Het is uiteraard eigen keuze, maar dan betaal je maar een deel van je opleiding terug.
Kent hij me nog als in:quote:
wat denk je zelfquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kent hij me nog als in:Dat was me pas echt een toffe gozer! Oh ja, die eikel ken ik nog
?
Studiefinanciering is ook alleen voor je studie hey, dan kom je toch best ver met die 2880 euro per jaar. Wij hoeven toch gvd jou eten niet te betalenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
En waarom moeten sowieso studiekosten terugbetaald gaan worden? Studeren kost godver 1500 per jaarDie stufi die je krijgt is 240 per maand, env erder krijg je niets!
Huur, schoolgeld, boeken, eten, kleding. Kost allemaal geld.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Studiefinanciering is ook alleen voor je studie hey, dan kom je toch best ver met die 2880 euro per jaar. Wij hoeven toch gvd jou eten niet te betalenDan zoek je maar een baan of je gaat van huisuit naar school. Kun je gewoon bij je ouders eten!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Studiefinanciering is ook alleen voor je studie hey, dan kom je toch best ver met die 2880 euro per jaar. Wij hoeven toch gvd jou eten niet te betalenDan zoek je maar een baan of je gaat van huisuit naar school. Kun je gewoon bij je ouders eten!
jah iddquote:
quote:
oh dat kan ook wel jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zeg: een deel van hun studiefinanciering terugstorten zodat we een 360 kunnen kopen.
Ik ken je meer als Strol is een ouderwetse zakquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kent hij me nog als in:Dat was me pas echt een toffe gozer! Oh ja, die eikel ken ik nog
?
Ik wide niet studeren, wtf ik wil van school af en wat gaan doen.. en als ik had willen studeren had ik er voor moeten werken. Heel gezond.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:11 schreef Quinny het volgende:
He doe eens lief voor Roy
En wie heeft er betaald voor jullie studie dan?
ikzelf... door er keihard voor te werken jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:11 schreef Quinny het volgende:
He doe eens lief voor Roy
En wie heeft er betaald voor jullie studie dan?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:34 schreef Quinny het volgende:
Zo heb net van jullie zuur verdiende belastingcenten ( lees kinderbijslag) even voor 100 euro kleding besteld bij kleertjes.com
Bedankt alvast namens Daan en Jort
Als je vanuit thuis gaat krijg je 85 euro stufi. Die uitwonende beurs is dus ook voor je huur. Hou alsjeblieft je bek als je er neits vanaf weetquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
whahahahahahhahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je vanuit thuis gaat krijg je 85 euro stufi. Die uitwonende beurs is dus ook voor je huur. Hou alsjeblieft je bek als je er neits vanaf weet
meer een oh ja die ken ik nog, niet echt een mening geloof ik, zal hem zo eens vragenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
?
dat happen is zooo lekkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
En aan zn spelfout te zien was ie ook echt kwaad bij het tikken![]()
zeg dat jij Strol een lul vindt....quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
meer een oh ja die ken ik nog, niet echt een mening geloof ik, zal hem zo eens vragen
ow ik vraag het hem gewoon hoor, als die tuinkabouter lastig wordt hang ik hem aan de kapstokquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zeg dat jij Strol een lul vindt....even kijken of je dan een bevestiging krijgt
![]()
Ja ze hebben hele leuke kleding daar. Ze gaan geloof ik tot maat 176quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:41 schreef QueenR het volgende:
soooow strol is weer eens lekker aan het opruien lees ik... Wat een onzin joh, en dat weet je zelf ook wel. Er zijn zoveel mannen en vrouwen die een hogere opleiding hebben gedaan en later helemaal iets anders gaan doen etc. Moeten de mensen dat tegenwoordig als ze een opleiding gaan volgen eerst een contract ondertekenen daadwerkelijk daarin te gaan werken.. pleasse.
@Quinny, hebben ze daar leuke kleertjes? welke maten zitten ze nu in? Ik heb nog leuke spiderman trimpies.. zo goed als nieuw. Hebbe?
Geef niet, ik heb vanochtend van jullie zuur verdiende belastingcenten een column geschreven en een beetje zitten te fokken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:34 schreef Quinny het volgende:
Zo heb net van jullie zuur verdiende belastingcenten ( lees kinderbijslag) even voor 100 euro kleding besteld bij kleertjes.com
Bedankt alvast namens Daan en Jort
Dat hij na al die jaren nog steeds voor dat kutbedrijf werkt zegt ook wel iets.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Magneet het volgende:
ow ik vraag het hem gewoon hoor, als die tuinkabouter lastig wordt hang ik hem aan de kapstok
net gekeken, wel leuk ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ze hebben hele leuke kleding daar. Ze gaan geloof ik tot maat 176
Ik gooi ook alleen maar wat woorden neer om een reactie uit te lokken... stiekem boeit het me geen holquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat happen is zooo lekker![]()
ik doe het gewoon nietgeen zin meer in
Oh ik las net dat ze hem daar al hebben liggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef Sjotime het volgende:
B,... bij Zuiderpark computers naast de snelweg in Rijswijk krijgen ze morgen Oblivion binnen... als je die reserveert kan je hem tevens ophalen morgen.... game je ook morgen. Ik belde maar de SE hebben ze niet meer dus ik wacht echt even tot vrijdag.... hoe pijn het ook doet
MM in Den Haag? Teringleijer,..............quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik las net dat ze hem daar al hebben liggen
Maar ik ga morgenavond naar de MM en neem hem daar mee, morgenavond kan ik hem spelen
Nee MM Alphen cityquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
MM in Den Haag? Teringleijer,..............Ik moet nog even wachten !
Vrijdagavond zet ik mijn tanden er in !!
![]()
whahahahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee MM Alphen cityNaast de nieuwe BK
Tegenover de nieuwe bios
Ja.. ik heb al gebeldquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
whahahahahahamaar zouden ze hem wel hebben dan morgen?
Jij hebt vertrouwen in MM-medewerkers?quote:
Wel op de gamesafdeling bij hun ... ik heb wel vaker met ze te maken sinds ze daar zitten zeg maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt vertrouwen in MM-medewerkers?
Whahaha, wat een dwaaaaaas johquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/015551.php
Serieus.. bij die close up lijkt ie net op Brown![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he?![]()
![]()
Zo zie jij er uit als je 70 bent Gijs![]()
Dat is toch wat elke ambtenaar doet, dacht ik altijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef niet, ik heb vanochtend van jullie zuur verdiende belastingcenten een column geschreven en een beetje zitten te fokken.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
Ik heb weer wat metertjes asfalt gecreeerd vandaag, altijd een goede zaakquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef niet, ik heb vanochtend van jullie zuur verdiende belastingcenten een column geschreven en een beetje zitten te fokken.
Ze liggen alleen niet op de route die ik altijd rijquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb weer wat metertjes asfalt gecreeerd vandaag, altijd een goede zaak
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze liggen alleen niet op de route die ik altijd rij
Bassie en Adriaan meerquote:
Bud Spencer en Terrence Hill,.......... kan de shop niet meer vinden !quote:
Staan die niet allemaal op je Bungeejump site?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Bud Spencer en Terrence Hill,.......... kan de shop niet meer vinden !
God ik hoop dat het er dit jaar van komt Gijsquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staan die niet allemaal op je Bungeejump site?
Bungeejumpen
Ah, we gaan weer spareribs eten op Scheveningen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
God ik hoop dat het er dit jaar van komt GijsVorige keer moesten ze me bijna tegenhouden ivm de storm.
Ja Gijsquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer spareribs eten op Scheveningen?
Mooi. Gaat die Slurfkut nou ook nog springen? En die Brownie?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja GijsLijkt me heel cool deze zomer......... !
Ik denk het wel... zodra ik echt kan jump ik zonder enig probleemquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi. Gaat die Slurfkut nou ook nog springen? En die Brownie?
lijkt me tofquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer spareribs eten op Scheveningen?
Hopen op goed weer dan maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik denk het wel... zodra ik echt kan jump ik zonder enig probleemDaarna idd naar de W.C. en dan spareribs eten met de Gijsjes... ben zo voor
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik denk het wel... zodra ik echt kan jump ik zonder enig probleemDaarna idd naar de W.C. en dan spareribs eten met de Gijsjes... ben zo voor
Houden we gelijk een soort afscheidsfeestje voor jouquote:
He lekker...........quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Je schijt al in je broek voor een muis
Kan je de volgende keer niet een uur later beginnen, dan kan je me helpen met 2 jankende kinderen. Echt ik heb een paracetamol geslikt voor de koppijn
Maar nu gaat het weer goed hoorquote:
Gelukkig poep....... mis jequote:
Ik ga alvast een kotsbakje voor Brown halenquote:
Hou van jequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ga alvast een kotsbakje voor Brown halen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Houden we gelijk een soort afscheidsfeestje voor jou
niet lullig bedoeld hoor
Ik ook van jouquote:
Dan doen we het voor 1 juliquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga weg zodra de echte zomer hier begint
maar als het voor 1 juli is ben ik er waarschijnlijk wel bij
Als het maar op een zaterdag isquote:
Ja zijn die lekker... het leek me niks omdat die senseo niet echt kokend water heeft..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Quinny het volgende:
Die nieuwe theepads van pickwick zijn echt![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja zijn die lekker... het leek me niks omdat die senseo niet echt kokend water heeft..
Ga ze ook een keer proberen!
zondag +8quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het maar op een zaterdag is
Ja die tekst... dat gaye.. senseo kookt niet.. over nagedacht hebben hoe het smaakt ....quote:
whahahahahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die tekst... dat gaye.. senseo kookt niet.. over nagedacht hebben hoe het smaakt ....![]()
Ik vind ze ook wel lekker idd. Bel weer balen dat voor mijn senseo die gratis bijgeleverde theehouder niet werkt en ik weer eens extra een mocht halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Quinny het volgende:
Die nieuwe theepads van pickwick zijn echt![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:30 schreef Quinny het volgende:
Een verdrietig bericht...
Geen woorden voor.......
Ongeloofelijk.... wat een gruwelijk verhaal...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:30 schreef Quinny het volgende:
Een verdrietig bericht...
Geen woorden voor.......
Ja dat zal je altijd houden Gijs... nieuwe meubel ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:17 schreef Bastard het volgende:
Net ff breedbeeld tv wezen kijken.. bij de MM.
Hebben er maar 2 een Philips en een Thomson van 82 cm..
Maar past net niet in de tv meubel ook
Die 82 cm tv's haal je tegenwoordig voor een 500 euro jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat zal je altijd houden Gijs... nieuwe meubel ?Ze waren zeker wel goedkoop.... Gijs check anders ook eens diverse tv's op kieskeurig.nl. Daar vind je betere prijzen en langere garantie !
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die 82 cm tv's haal je tegenwoordig voor een 500 euro ja
Maar komt dan nog een meubel bij
Wel beter gamen.. Oblivion wereld op een beeld waar het beter op getoond word.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die 82 cm tv's haal je tegenwoordig voor een 500 euro ja
Maar komt dan nog een meubel bij
Wel beter gamen.. Oblivion wereld op een beeld waar het beter op getoond word.
Van die demopods? Die zijn wel erg klein...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
Die samsung HDTV's zijn wel geil, die zie je vaak in combinatie met de 360
Strol zal jou eens iets kleins laten zien !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van die demopods? Die zijn wel erg klein...
Merlijn vanmorgen op de 9 maanden beursquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:05 schreef Randa_v het volgende:
Merlijn zit achterste zichtbare rij, de vierde van links met een oranje romper aan.
Foto heb ik van de site van het voedingscentrum.
Whahahahaha... teeering was een fuckupsquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:35 schreef Sjotime het volgende:
Struikrover in die witte colbert![]()
![]()
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=18904body
Lekker + 10quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is Danielle Overgaag, vrouw van Arnie
FUCK! Hij lijkt er echt op!!!! Het is hem gewoonquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:35 schreef Sjotime het volgende:
![]()
Gijs wij hadden ook tranen hier.... ik dacht ook even dat het hem wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
FUCK! Hij lijkt er echt op!!!! Het is hem gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs...het moet wel...dat kan gewoon niet anders. Of het is een kloon of zijn tweelingbroer.quote:
Voor jouquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...het moet wel...dat kan gewoon niet anders. Of het is een kloon of zijn tweelingbroer.![]()
Dank je Gijsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef Sjotime het volgende:
Voor jou![]()
http://dailyniner.com/melissat1.shtml
Ow ok!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef kepler het volgende:
Bastard111111!!!!!!!!ewins
Blazing Angels demo op Xbox Live
HUh? Waar heb je hem gehaald dan? Je had avonddienst?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef silver-surfer het volgende:
Oblivioooooooonn![]()
![]()
Praaaaachtig spel.... ooooooohhhh... word echt gek hier....
B... je gaaat FLIPPEN morgen!!!!
En weer verder
*stofwolk*
Valt me wel wat tegen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef kepler het volgende:
Bastard111111!!!!!!!!ewins
Blazing Angels demo op Xbox Live
Hou je mond hypehoer! Je weet hoe gevoelig ik hier voor ben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:45 schreef Sjotime het volgende:
.................. O... Oblivion.......... zooo groot,.. zooo uitgebreidt... tot 02:30 gegamed.......De hype is zoooo waar... Ik ga zo weer verder... eerst kids naar de creche brengen.... OMG
........... Kan het nog niet uitenKen je dat !
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Eindelijk iemand die verstandig wordt!
Wordt hij ook backwards compatible (PSone en PS2)???
quote:Redactie game
Je heb hem ook al gespeeld ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:45 schreef Sjotime het volgende:
.................. O... Oblivion.......... zooo groot,.. zooo uitgebreidt... tot 02:30 gegamed.......De hype is zoooo waar... Ik ga zo weer verder... eerst kids naar de creche brengen.... OMG
Penis.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
smorgenssssss
Ondekt!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:35 schreef Sjotime het volgende:
![]()
nu wil ik hem ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:45 schreef Sjotime het volgende:
Schijnt er zo mooi uit te zien als Far Cry .. dan heb je misschien een beetje een idee hoe de 16 vierkantie miles aan oppervlakte er uit moet zienquote:
Ik heb ook erg genoten van Fable en Kameoquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schijnt er zo mooi uit te zien als Far Cry .. dan heb je misschien een beetje een idee hoe de 16 vierkantie miles aan oppervlakte er uit moet zien
Maar is een RPG wat voor jou Gijs? Beetje rondlopen, mensen spreken, dingen stelen, slapen, gilde joinen, ventje opwaarderen, paard rijden, potions drinken, mensen en beesten verslaan, quests oppakken etc etc?
Kameo is geen RPG, totaal iets anders. Fable is wel redelijk wat, maar volgens mij is Oblivion Fable tot de macht 10quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb ook erg genoten van Fable en Kameo
Ik ben niet zo thuis in al die termenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kameo is geen RPG, totaal iets anders. Fable is wel redelijk wat, maar volgens mij is Oblivion Fable tot de macht 10
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in al die termen. Ik had in Kameo en in Fable allebij een personage met wie ik door een wereld kon wandelen en waarbij ik quests moest doen en sidequests kon doen. Allebij potions, magie, beetje ouwehoeren enzo, de hele shit
Kameo is niet te vergelijken.. en Fable was een eitje hierbij.. Oblivion is vele male uitgebreider.. beetje David en Goliath idee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb ook erg genoten van Fable en Kameo
Ja, vanuit de auto met de kachel zachtjes aan en de zonnebril op leek het wel even zomer inderdaad.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:41 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen lieve gijsjes
heerlijk dat zonnetje....
Ben toe aan de zomer
Ook jij hebt Kameo niet gespeeld gijsquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kameo is niet te vergelijken.. en Fable was een eitje hierbij.. Oblivion is vele male uitgebreider.. beetje David en Goliath idee.
Ik zat lekker op een stoel voor het raam....in het zonnetjequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, vanuit de auto met de kachel zachtjes aan en de zonnebril op leek het wel even zomer inderdaad.
* Besteldt *quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:44 schreef Sjotime het volgende:
Na gamen denk ik dat Struik dit dus wel cool gaat vinden. Het is idd net zoiets als Fable echter alleen dan met ECHTE vrijheid... gaan en staan waar je maar wilt... quests doen die je maar wilt. Tevens is de first person view veeeeel cooler.
Vannacht door een bos gelopen... klikte stealth knop in en ik sloop door de bossen.... ik hoorde het mos onder me zachter ingedrukt worden dan normaal..... praaaachtige bos geluiden om me heen en een velle maan door de bomen.
Ritsel ritsel... ik zie een wolf een hert etenWolf heeft me niet opgemerkt.... ik equip mijn boog en trek een pijl.... rustig.....rustig... PATS... shit in zijn been... het beest strompelt naar me toe,... snel trek ik mijn zwaard en maak het karwei netjes af. Ik hou de slash knop langer ingedrukt zodat ik echt UIThaal ipv slash...
Hij sterft..
Bevredigend zie ik 'your stealth has improved' en 'your bow experience has increased' in mijn scherm staan............
Ik zuchtWat een spel..... he een grot..... tot laters...
Nee maar hij heeft wel gelijk... Kameo en Oblivion,.. een groter verschil in gameplay is er bijna niet....quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ook jij hebt Kameo niet gespeeld gijs
Gijs lees anders de ervaringen eens in het Oblivion topic..... denk wel dat je dit heftig vind.... waarde +9 Er zit zoveel gameplay en plezier in Gijsquote:
HOE KOM JE AAN HET SPEL??quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs lees anders de ervaringen eens in het Oblivion topic..... denk wel dat je dit heftig vind.... waarde +9 Er zit zoveel gameplay en plezier in Gijs
Maar ik KEN Kameo wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ook jij hebt Kameo niet gespeeld gijs
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
HOE KOM JE AAN HET SPEL??
*HIJG hIJG* 888
nee..die frustratie van jouquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef Bastard het volgende:
WHOEHAHAHAHA
http://www.mannenpret.nl/content/filmpjes/53-01/Spuitgast.wmv
Kanker nou eens op man met die denigrerende kut posts van je...quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
Maar ja.. over een paar dagen begint de Lara Croft hype weer Gijs.. wil je die dan ook? Ik zou gewoon even kijken wat jij echt leuk vind, ipv meegaan met de hype zoals Surfer.
PROESTquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kanker nou eens op man met die denigrerende kut posts van je...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kanker nou eens op man met die denigrerende kut posts van je...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het voor elkaar![]()
![]()
Surfer kan ook woest worden!!![]()
![]()
Ik zit nu angstig om mij heen te kijken... waar zal die vandaan komen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gijs..... tis zeldzaam idd
maar nu heb je het voor elkaar hoor.... ik zou maar beginnen met rennen als ik jou was....
![]()
![]()
jahquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit nu angstig om mij heen te kijken... waar zal die vandaan komen?![]()
![]()
Kreeg ook mail er achter aan..![]()
jah iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
Mooi dit trouwens Kring voor de ouders van Danyel
Ik zweet peentjes.... geen idee wat die koorknaap nu van plan isquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jahkreeg je een rilling? trillen je handen nu?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zweet peentjes.... geen idee wat die koorknaap nu van plan is![]()
![]()
Kan het niet helpen, moest echt lachen toen ik zag dat die boos was
Kennelijk als je maar lang genoeg blijft fucken krijg je het voor elkaar.. duurt al met al wel een jaar ofzo, maar het werpt zijn vruchten af![]()
![]()
ik snap dat huilen ook echt niet hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dag traditie
De negerzoen heet geen negerzoen meer
Next: Jodenkoek, Zwarte Piet en Kutmarokaan
ja doequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
.................... mensen.......................... dat spel..........
B,... je gaat ongekend gillen............ echt gillen................ gillen gillen en nog eens gillen... Ga vanavond eens goed beschrijven wat ik allemaal gedaan heb... moet het in een blog kwijt.. te ziek voor woorden.
Leest en edit: WTF? Een bitchfightOMG
whahahahahaquote:
Ja Gijs.. ik wil er een blog over lezen van je.. je avonturen!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
.................... mensen.......................... dat spel..........
B,... je gaat ongekend gillen............ echt gillen................ gillen gillen en nog eens gillen... Ga vanavond eens goed beschrijven wat ik allemaal gedaan heb... moet het in een blog kwijt... te ziek voor woorden.
Leest en edit: WTF? Een bitchfightOMG
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:49 schreef Sjotime het volgende:
Net een drukke Inn ingestapt en een bos.... allemaal stemmen door elkaarFucking druk... de waard vroeg me om een heks te doden die in een grot ten noorden van de Inn lag... net dik een uur in verzonken.... ik... ik
Nee dit kan gewoon niet... een droom![]()
Ik had op een gegeven moment teveel items bij me en moest opruimen... ik alles selecteren in mijn menu wat weg kan... klik uit mijn menu en kinkel kledder klang alllles op de grond... dat lawaai. Er lag een bijl, herbs, armor en wat pijlen....
Krijg ik een fucking boete van een soldaat omdat ik litter![]()
![]()
WHOAHAHAHAHA.. dus scrollen door je items en dan de spullen laten vallen in het spel... TE DROOG !!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:49 schreef Sjotime het volgende:
Ik had op een gegeven moment teveel items bij me en moest opruimen... ik alles selecteren in mijn menu wat weg kan... klik uit mijn menu en kinkel kledder klang alllles op de grond... dat lawaai. Er lag een bijl, herbs, armor en wat pijlen....
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah die bitchfight is alweer voorbij
Nee Cho heb je niet zo snel kwaad hoor Gijs... daar heb je finesse voor nodig..quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
serieus!!!!!!!!!!!!!!!! dat is van het pad gijs![]()
![]()
van het pad zeg ik je!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben bang dat het weer een jaar gaat durenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]is niet eens goed van de grond gekomen
wat een domper is dit
Ja tuurlijk wel...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef Magneet het volgende:
zie je bij oblivion dingen gewoon niet als je een 4:3 scherm hebt of wat?
Je krijgt gewoon balken boven en onderquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel...
Maar die games worden tegenwoordig tocg gemaakt voor 16:9 eigenlijk.. net als films.. je mist toch een stukje, of een stukje kwaliteit.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Cho heb je niet zo snel kwaad hoor Gijs... daar heb je finesse voor nodig..![]()
das waar, maar goed eerst maar eens sparen voor een 360. Hopelijk heeft Randa binnenkort een job dan zit het er mss aan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel...
Maar die games worden tegenwoordig tocg gemaakt voor 16:9 eigenlijk.. net als films.. je mist toch een stukje, of een stukje kwaliteit.
Zo druk danquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
weet ik pik.... ik geniet altijd van dat hypen van hem
boeit me dus totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet![]()
en hij kan er zooo lekker enthousiast over doen
![]()
misschien is hij weer in slaap gevallenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het weer een jaar gaat duren
Als ie net zo in bed is met zn hoogtepunt...
zo hyper iddquote:
hahaha in slaap gevallen ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
misschien is hij weer in slaap gevallenen leest hij dit straks pas
of hij is al een hele tijd aan het nadenken over een keigoeie comeback![]()
![]()
ik verwacht vanmiddag pas weer post dan
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ie er niet meer op terug komt
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef Bastard het volgende:
Ja ik ook.. zeldzaam dit...
Zal ik anders zn boze meel op FOK zetten? Die is ook wel lachen![]()
![]()
![]()
Ja er direct er achteraan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
je hebt echt een mail gehad ook
![]()
![]()
dat zou te ver gaan denk![]()
![]()
dat is geen speldeprikje meerdas een compleet zwaard tegelijk
Blanke vla !!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dag traditie
De negerzoen heet geen negerzoen meer
Next: Jodenkoek, Zwarte Piet en Kutmarokaan
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:49 schreef Sjotime het volgende:
Net een drukke Inn ingestapt en een bos.... allemaal stemmen door elkaarFucking druk... de waard vroeg me om een heks te doden die in een grot ten noorden van de Inn lag... net dik een uur in verzonken.... ik... ik
Nee dit kan gewoon niet... een droom![]()
![]()
Jaaaaquote:
Ik heb serieus nog nooit een neger horen zeggen dat ie die negerzoenen niet cool vond.. Dat maken wij elkaar weer wijsquote:
Ik denk dat ie zijn 206 dan ff bij je naar binnen zetquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er direct er achteraan...
Nee, ik denk dat ie me dan echt komt opzoekenEn dan niet om ff te lachen met een biertje
![]()
Krijg ik medevil on my ass denk ik![]()
KADENG in zn kontquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zijn 206 dan ff bij je naar binnen zet![]()
Zit tussen z`n oren gijsquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef Magneet het volgende:
zie je bij oblivion dingen gewoon niet als je een 4:3 scherm hebt of wat?
Wahahahah, nu zie ik zo`n walrus die ligt te maffen op het strandquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
misschien is hij weer in slaap gevallenen leest hij dit straks pas
of hij is al een hele tijd aan het nadenken over een keigoeie comeback![]()
![]()
ik verwacht vanmiddag pas weer post dan
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wahahahah, nu zie ik zo`n walrus die ligt te maffen op het strand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |