Ach, het is maar Fok. JIj maakt je inderdaad veel teveel druk over een forum.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:56 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
BeF. Ook zoiets kutkankernewbies.
Die rommel heb ik ook nog ergens. Hoewel ik al aardig wat bier op heb en werkloos ben neem ik die pillen dan ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:57 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
Ik ga niet meer pitten. Gewoon zo naar school. Zometeen wat ephedra erin en gas erop.
5 gram pure mdma kristallen lijkt me beter voor jequote:Op woensdag 22 maart 2006 04:57 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
Ik ga niet meer pitten. Gewoon zo naar school. Zometeen wat ephedra erin en gas erop.
Daar is het dan ook een kutdag voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:57 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ach, het is maar Fok. JIj maakt je inderdaad veel teveel druk over een forum.
het is niet zomaar een forum .je hebt het wel over HET fokforumquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:57 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ach, het is maar Fok. JIj maakt je inderdaad veel teveel druk over een forum.
Ik zie jou liever met wat vrije radicalen in je testikels. Grafranddebiel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:59 schreef foetre het volgende:
[..]
5 gram pure mdma kristallen lijkt me beter voor je
Waarom?quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:59 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Daar is het dan ook een kutdag voor.
Omdat negatieve dingen nu eenmaal punten zijn waar mensen over nadenken. Waar ze bij stilstaan. Positieve dingen zijn vanzelfsprekend, die worden niet meer aangehaald.quote:
Juist in donkere dagen denk je aan 'positieve' gebeurtenissen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:03 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Omdat negatieve dingen nu eenmaal punten zijn waar mensen over nadenken. Waar ze bij stilstaan. Positieve dingen zijn vanzelfsprekend, die worden niet meer aangehaald.
schopje naar SEX?quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:00 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Ik zie jou liever je testikels.
collegaquote:Op woensdag 22 maart 2006 05:00 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Ik zie jou liever met wat vrije radicalen in je testikels. Grafranddebiel.
Bullshit. Donkere dagen zijn al donker, dus die positieve dingen heb je dan geen zak aan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:05 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Juist in donkere dagen denk je aan 'positieve' gebeurtenissen.
als die positieve dingen ni gebeurd waren was het nog donkerder geweestquote:Op woensdag 22 maart 2006 05:07 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Bullshit. Donkere dagen zijn al donker, dus die positieve dingen heb je dan geen zak aan.
Leer in de eerste plaats eens typen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:08 schreef foetre het volgende:
[..]
als die positieve dingen ni gebeurd waren was het nog donkerder geweest
quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:11 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Leer in de eerste plaats eens typen.
En let daarna ook eens op de inhoud. Het slaat namelijk nergens op.
Ik ga een video kijken. Adie.
Je bent zó zielig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:07 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Bullshit. Donkere dagen zijn al donker, dus die positieve dingen heb je dan geen zak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |