Erwin heeft geen enkele reden om uit rotterdam te vertrekken dus ook geen serieuze optie. (al zie ik liever Erwin dan Ronald naar Eindhoven komen)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef Cart_man het volgende:
Als je een Koeman als trainer gaat halen, dan is degene die nu bij Feijenoord zit de beste keuze...
Nee, dat weet ik wel. Hij mag ook niet weg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Erwin heeft geen enkele reden om uit rotterdam te vertrekken dus ook geen serieuze optie. (al zie ik liever Erwin dan Ronald naar Eindhoven komen)
Jammer he?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waarom gaat Gomes niet gewoon weg
Ik hoop dat de TD dan de meeste invloed zal hebben op de aankopen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Koeman komt, mag je hopen dat er geen nieuw team moet worden opgebouwd. De aankopen van Koeman zijn nou niet bepaald gelukkig te noemen.
En waarom gaat Gomes niet gewoon weg
Tuurlijk. Daar maak ik me niet druk om.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik hoop dat de TD dan de meeste invloed zal hebben op de aankopen...![]()
Die zijn niet gehaald door Koeman hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar maak ik me niet druk om.
Misschien haalt Koeman dan wel Zlatan en Chivu naar Eindhoven...![]()
Daar stoot zelfs Koeman zich niet twee keer aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die zijn niet gehaald door Koeman hoor.
Verwacht eerder maar Bob Peeters, Sikora, Soetaers, Charisteas
Bij Ajax haalde hij die alleen om de club dwars te zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar stoot zelfs Koeman zich niet twee keer aan.
Whehe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar stoot zelfs Koeman zich niet twee keer aan.
Dat was gisteren volgens mij. Plus ik kan het toch niet zienquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe.
Overigens zit jullie voorzitter vanavond bij Barend en Van Dorp.
Dat was toch gisteravond, naar ik begreep...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe.
Overigens zit jullie voorzitter vanavond bij Barend en Van Dorp.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
Lekker opruiming bij PSV. Mensen die niet willen blijven, heb je niks aan![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat was gisteren volgens mij. Plus ik kan het toch niet zien![]()
Wanneer Jules Deelder jullie nieuwe voorzitter is welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:05 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat was toch gisteravond, naar ik begreep...
quote:
VRIJDAG 24 maart 2006
Lieke van Lexmond
Lieke gaat met de voetjes van de vloer! Heel Nederland zat aan de buis gekluisterd tijdens het eerste seizoen van Dancing with the stars. De veelzijdige en ambitieuze Lieke van Lexmond, beter bekend als Charlie, gaat meedoen aan het tweede seizoen dat zaterdag weer van start gaat. Soapie Lieke danst met Remco Bastiaansen, die vorig seizoen danste met Inge de Bruijn. Lieke van Lexmond is natuurlijk bekend van haar rol als Charlie in GTST. Maar eigenlijk wil deze mooie brunette nog veel meer; acteren in films, presenteren en misschien wel een toekomst in de danswereld? Zaterdag gaat Lieke de sterren van de hemel dansen maar eerst schuift de dancing queen vanavond aan tafel bij BvD om meer te vertellen over haar carrière als danseres.
Rob Westerhof
PSV wil niet dat Guus Hiddink in de toekomst een functie als bondscoach in het buitenland combineert met een adviserende rol op technisch gebied bij de club. Dit maakte voorzitter Rob Westerhof duidelijk op 20 maart. Bij PSV dreigt een leegloop van spelers en trainers. Gaat Hiddink nou weg of blijft hij. En als hij weggaat gaat hij dan naar Rusland of naar Engeland? En hoe zit het met assistent-trainers Rutten en Eijkelkamp. En wat doen Cocu, Alex, Farfan, Gomes en Ooijer? Vele vragen dus, grote onduidelijkheid bij de club. PSV voorzitter Rob Westerhof komt bij Barend en Van Dorp praten over de leegloop en over de toekomst van PSV.
Dat is mooi, mensen die willen blijven en blijven.quote:
Idd, goed nieuws lijkt me...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:32 schreef PyTh het volgende:
Ik ben in ieder geval heel blij dat Gomes nog bij PSV blijft en er ook van overtuigd dat dit een positieve uitwerking heeft op het aanblijven van de andere belangrijke spelers bij PSV
Net zoals Gullit dat had zeker.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Koeman favoriet lees ik in dat artikel? Vind ik opvallend, ik zie liever iemand anders. Een pre bij Koeman is dat hij de naam heeft om spelers te verleiden naar PSV te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |