Daarom zijn er dus van die mensen met een bank en een luisterend oor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
De chaos is niet meer te overzien,
Had ik maar iemand die me kon helpen,
Een aangenaam ogende jongedame misschien,
Maar er is niemand om met chaos te overstelpen.
Rijmbui?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:46 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
Niemand met een Ritalinnetje?
Of een leuk vriendinnetje?
Bei'duh'.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:46 schreef Morwen het volgende:
Ja, kut man![]()
Eh, wat is er nu precies? De chaos of het gebrek aan een aangenaam ogende jongedame![]()
Ik heb een puikend vriendinnetje. Maar die is van mijquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:46 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
Niemand met een Ritalinnetje?
Of een leuk vriendinnetje?
Dat rijmt nietquote:
Dichterlijke vrijheid is een groot goed,quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat rijmt niet![]()
Het zit je echt niet mee![]()
Het gebrek aan liefde zal je nekken,quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:52 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Dichterlijke vrijheid is een groot goed,
Het is dus niet zo dat het van mijn dwangneurose rijmen moet.
Krentquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb een puikend vriendinnetje. Maar die is van mij![]()
Van liefde komen toch alleen maar stukken,quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gebrek aan liefde zal je nekken,
Daar waar de chaos in je hoofd je enkel verstand zal verstrekken.
Wat is vroeger.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:50 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
Vroeger was de nachtploeg beter...
Toen users als paultjuuuh en dribbel en dat soort tyfusmongolen nog niet waren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat is vroeger.Ik ben er nog steeds hoor.
Oh ja, mooie tijd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:21 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Toen users als paultjuuuh en dribbel en dat soort tyfusmongolen nog niet waren.
Wie ben jij dan, origineel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:32 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
Ze komt nooit meer terug...
Ik troost mij met de gedachte: "Het is maar Fok..."
Dat is niet relevant. Mocht ik het hier spellen dan zou je misschien niet eens weten wie het is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:47 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wie ben jij dan, origineel?
Okee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:48 schreef Dekbeddenbetrekker. het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Mocht ik het hier spellen dan zou je misschien niet eens weten wie het is.
Ik weet het. Maar weet de rest het ook?quote:Op woensdag 22 maart 2006 04:53 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Okee.Het is maar Fok, weet je nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |