Is toch godverdomme niet normaal meer zoeen actie wat je nu uithaalt ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je denkt toch niet dat ik die ga strelen he?
Met bijpassend overhemd.quote:
Een zoute stickquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef remlof het volgende:
wat rook je daar joh gek?
ik wist niet dat je daar stoned van kon worden! en dan nog, kan je em dan niet beter verkruimelen en in een vloeitje rollen?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:46 schreef Jajong het volgende:
Ga dood.
Dan is het een hendig sjiek zwart jasje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
* cerror benzine erover heen giet, aansteker er bij houdt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
* cerror benzine erover heen giet, aansteker er bij houdt.
Vergeet niet dat hondje op de tv.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:49 schreef MisterICE het volgende:
Die deur, gouden klokken, neppe open haard & blingbling kroonluchter, het lijkt wel woensel west
![]()
Het viel mij ook op, vooral het beeldje op de tvquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:49 schreef MisterICE het volgende:
Die deur, gouden klokken, neppe open haard & blingbling kroonluchter, het lijkt wel woensel west
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:49 schreef MisterICE het volgende:
![]()
We hebben een malthezer hondje, me moeder vond het leuk om er een beelde bij te kopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hondje op de tv..
Die camera is gejat dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een neppe open haard
rofl rofl dude, das onze computer jong, ezel
Btw ik weet niet hoe de datum weg gaat bij dat fototoestel, me vader had deze Sony met 4 megapixel van zoeen gast gekocht wat geld nodig had voor maar 27 euro dusjeh :/
Wtf boeit mij dat, een goedkope goede camera voor weinig geld, daar zou ik geen nee tegen zeggenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf boeit mij dat, een goedkope goede camera voor weinig geld, daar zou ik geen nee tegen zeggen
Hij is goedkoop en voor weinig geld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf boeit mij dat, een goedkope goede camera voor weinig geld, daar zou ik geen nee tegen zeggen
Nu je het zegtquote:
Het viel jou ookal op.quote:
Samen met de tv waarop nu zijn favoriete filmpje draaitquote:
Jah die kwam waarschijnlijk van iemand die geld nodig had, voor 28 eurie ofzo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:57 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Samen met de tv waarop zijn favoriete filmpje nu draait![]()
Scherp!quote:
idd, een bijpassende deur.quote:
Bedankt, dan kan ik hem nog even hartelijk uitlachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:21 schreef Stofje het volgende:
Jezuschristus, Maikuuul... het wordt echt erger en erger bij jullie thuis. Hoe kansloos is jouw thuissituatie? Wat doet jouw vader? Iets met pallets? Ik gooi 'm toch weer even open.
Ah. Toch weer open. Mooi.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:21 schreef Stofje het volgende:
Jezuschristus, Maikuuul... het wordt echt erger en erger bij jullie thuis. Hoe kansloos is jouw thuissituatie? Wat doet jouw vader? Iets met pallets? Ik gooi 'm toch weer even open.
Hij geilt erop om uitgelachen te worden, dat is op zich jammer. Het zou mooier zijn als we 'm zouden kunnen aanzetten een spoorwegovergang te negeren.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij geilt erop om uitgelachen te worden, dat is op zich jammer. Het zou mooier zijn als we 'm zouden kunnen aanzetten een spoorwegovergang te negeren.
Ik ben ook zeker geen Maikuuul fan, maar ik vind deze foto's toch wel getuigen van een grote mate van zelfspot. En ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij geilt erop om uitgelachen te worden, dat is op zich jammer. Het zou mooier zijn als we 'm zouden kunnen aanzetten een spoorwegovergang te negeren.
Precies, maar dat schiet niet echt op. Maikuuul is te eigenwijs. Misschien moeten we z'n vader de bouwvakker proberen zo veel mogelijk drugs toe te voeren tot hij gaat hallicuneren en Maikuuul als spijker gaat zien waarop hij vervolgens met een hamer op Maikuuul's hoofd gaat inrossenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, dát zouden we kunnen doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:29 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Precies, maar dat schiet niet echt op. Maikuuul is te eigenwijs. Misschien moeten we z'n vader de bouwvakker proberen zo veel mogelijk drugs toe te voeren tot hij gaat hallicuneren en Maikuuul als spijker gaat zien waarop hij vervolgens met een hamer op Maikuuul's hoofd gaat inrossen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |