Yup. En die van Els. Je schrijft leuk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:33 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Oh mijn god. Die van Nina zeker. Ja, die is eh... discutabel (als in: Daar heb ik al héééél veel discussies over gehad met mensen).
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:32 schreef StofjeB het volgende:
Ik wacht eigenlijk op de kloon van NJ. JN genaamd.
quote:Fout bij registratie
De gekozen username is reeds geregistreerd op dit forum. Kies een andere naam om mee te registreren.
Ik heb nog hele geile foto's van Els. In lederen pakjes en uitpuilende borsten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup. En die van Els. Je schrijft leuk.
Mij ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt me bijna nieuwsgierig gemaakt
Lees wel: bijna....quote:
Zal ook niet snel gebeurenquote:
Dat komt me bekend voor. En dan eerst nog even douchen eten en de hond uitlatenquote:
Ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef Stofje het volgende:
Stofje en NJ. Moderators op het FOKforum. Zij gaan beiden een onmogelijke uitdaging aan. En redden deze dan ook niet. Een drama. Maar tijd heelt alle wonden.
Dat vind ik zo'n bullshit he, "tijd heelt alle wonden".quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef Stofje het volgende:
Stofje en NJ. Moderators op het FOKforum. Zij gaan beiden een onmogelijke uitdaging aan. En redden deze dan ook niet. Een drama. Maar tijd heelt alle wonden.
Ik sla even over.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb nog hele geile foto's van Els. In lederen pakjes en uitpuilende borsten.
Te laat.... ze zijn al onderweg naar jequote:
En eelt staat voor ervaring en dat is positief, want daar leer je van. En dus heeft het een helende werking. Waarop Jackson dit straks ongetwijfeld quote met:quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n bullshit he, "tijd heelt alle wonden".
Tijd maakt juist alles kapot. Er groeit alleen een laatje eelt overheen.
quote:Of zo.
Neh, ik noem het dan eerder gewenning dan heling.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
En eelt staat voor ervaring en dat is positief, want daar leer je van. En dus heeft het een helende werking. Waarop Jackson dit straks ongetwijfeld quote met:
[..]
Neuh... hier zit wel iets inquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:50 schreef Stofje het volgende:
En eelt staat voor ervaring en dat is positief, want daar leer je van. En dus heeft het een helende werking. Waarop Jackson dit straks ongetwijfeld quote met:
Stel. Jouw vriendin maakt het uit. Dat is kut. Maar over 3 jaar is het niet meer kut. Ben je dan aan het idee gewend, of heb je deze break dan geaccepteerd en verwerkt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Neh, ik noem het dan eerder gewenning dan heling.
ik ga hier later wel ff op in, ik kan nu niet nadenken op schoolquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stel. Jouw vriendin maakt het uit. Dat is kut. Maar over 3 jaar is het niet meer kut. Ben je dan aan het idee gewend, of heb je deze break dan geaccepteerd en verwerkt?
Beide zijn mogelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stel. Jouw vriendin maakt het uit. Dat is kut. Maar over 3 jaar is het niet meer kut. Ben je dan aan het idee gewend, of heb je deze break dan geaccepteerd en verwerkt?
Ik hoop altijd maar op het laatstequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |