Hoi Chow.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:30 schreef Misstique het volgende:
Ik weet nog wel iemand die het aan zal spreken..
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:30 schreef Misstique het volgende:
We wachten op de CD.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:33 schreef cerror het volgende:
Ah, hier dus.
En weer een nummer af.
Het valt allemaal samen, al weet ik niet hoe.
Vandaar mijn post aldaarquote:
quote:
Nee in de ouwe nog. En AIC moet openen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is er een nieuwe?
Ik had geen zin om een nieuw topic te openen![]()
Ja die zoekt zn mach3 denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee in de ouwe nog. En AIC moet openen.
Die is in de maak.quote:
Hij is er. Let op de TTquote:
quequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:30 schreef Misstique het volgende:
Oi babe.quote:
Wat?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:15 schreef JDude het volgende:
Ik ben ook lief.
Weet verder niet waar het over gaat, maar het is zo.
Oh, niet?quote:
Vooruit, vandaag mag het. Niet omdat ik enig geloof in die vlinders heb, maar gewoon omdat ik in een goeie bui ben (lees: zat als een aap).quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jawel, maar lief vlinderke mag ik vast niet zeggen van jou![]()
Hee, aap.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooruit, vandaag mag het. Niet omdat ik enig geloof in die vlinders heb, maar gewoon omdat ik in een goeie bui ben (lees: zat als een aap).
Ik blijf het gewoon zeggen, dat maakt voor mij niet uit in wat voor bui je bent.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooruit, vandaag mag het. Niet omdat ik enig geloof in die vlinders heb, maar gewoon omdat ik in een goeie bui ben (lees: zat als een aap).
Ha RPP!quote:
En terecht. Ooit word ik nog wel eens verliefd en is het zowaar wederzijds voor langer dan anderhalve maand. Ik weet het. De vraag is alleen wanneer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik blijf het gewoon zeggen, dat maakt voor mij niet uit in wat voor bui je bent.
Komt vanzelf, je bent nog jong!quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:31 schreef JDude het volgende:
[..]
En terecht. Ooit word ik nog wel eens verliefd en is het zowaar wederzijds voor langer dan anderhalve maand. Ik weet het. De vraag is alleen wanneer.
Ik schurk tegen de kwart-eeuw aan, maar dat zal ik dan maar als "jong" beschouwen.quote:
Als je het vergelijkt met een derde deel welquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik schurk tegen de kwart-eeuw aan, maar dat zal ik dan maar als "jong" beschouwen.
So true.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als je het vergelijkt met een derde deel wel
Tuurlijk c., des nachts mag dat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef cerror het volgende:
tvp.
Ik altijd. Met jou wil ik toch geen ruzie?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je gaat nu wel voorzichtig wezen he![]()
Sounds like a planquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ha RPP!
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen ziek ben. Lees: ik ben veeeeel te lang in de stad blijven hangen en ik heb in m'n stamkroeg achterlijk veel kunnen drinken voor 10 euro.
Als jij al schurkt, dan is bij mij het vel er al bijna afquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik schurk tegen de kwart-eeuw aan, maar dat zal ik dan maar als "jong" beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |