quote:
quote:
borreltijd was ook een onderdeel van KmK toch ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Volgens mij hoort dat stukje bij Borreltijd, op mijn KmK-DVD staat hij in ieder geval niet.
"Nee Pedro, leg de apapos eens neer en pak nu de paperos." Geweldig!!
Oh, als je dan die Spaanse scene bent tegengekomen kun je dan even hier posten in welke aflevering van KmK hij zit??quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Nu je het zegt, na de KmK aflevering komen ook altijd wat andere stukjes. Ik heb hem nog niet helemaal bekeken, dat blijkt wel weer. Snel maar weer doen, want uitspraken als "Altijd van je af lijmen." en "Het basismateriaal voor vandaag is kurk." kan je eigenlijk niet vaak genoeg horen.
Heyyy...voor kijken naar Kreatief met Kurk heb je geen excuus nodig...sterker nog...je kan "ik moet kijken naar KmK" als excuus gebruiken voor 1001 dingen die je níet wil doen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:10 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik zal ga kijken of ik hem tegenkom, dan laat ik het weten. Meteen een mooi excuus om weer een keer te kijken.
Volgens mij was het José (Gossée).quote:"Nee Pedro, leg de apapos eens neer en pak nu de paperos." Geweldig!!
Nee..Tosca (Thea) spreekt alle tekst in en Arjan beeld alles uit als zijnde Pedro...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef homerjay het volgende:
[..]
Volgens mij was het José (Gossée).
wat was dat ook alweer met dat klokkijken, ging ie dan niet heeeel langzaam tot 60 tellen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
borreltijd was ook een onderdeel van KmK toch ?
die aflevering van Sesamstraat met dat klokkijken staat wel op de KmK toch ?
Eerst heel langzaam tot 12, en dan nu tot 60!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat was dat ook alweer met dat klokkijken, ging ie dan niet heeeel langzaam tot 60 tellen?
wat is hier nou leuk aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
tellen van 1 tot 60![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dybLxFNp374
met de buitencategorie...de beauty-case !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:57 schreef MikeyMo het volgende:
kent iemand dat stukje nog met die pot en die leernicht die aan het trainen waren voor de gaygames...
was ie ine en kutdorpje en dat was dan enkele dagen gaycapitol of the world... met z'n polstas-hooggooien
die heb ik destijds allemaal gezien als onderdeel van borreltijd... Hebben ze zeker de stukjes uit creatief met kurk daar weer in gegooid oidquote:Op zondag 25 maart 2007 00:16 schreef Bjoro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SOtCHinNZh8
kabouter Prikprak met het omhakken van de darmpoliepen blijft ook hilarisch !
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:50 schreef Frollo het volgende:'Y oenas paketas papoeras papieras' idd. Kabouter Prikprak Polstashoogwerpen 'Prettig geregeld! Prettig gereeeegeld!'
'Dank u wel voor deze prachtige herinneringen, mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |