Er was hier toch behoefte aan diepgang etc?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Moet dat dan? Onzin Voor Je Leven heet het hier toch?
Geen idee, en ik claim ook niet dat er iets aan te doen is of dat we er überhaubt iets ana moeten doen. Misschien is er wel niets aan te doen, dus dan kunnen we ook maar beter ophouden er steeds weer over te beginnenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo zou er 'iets aan te doen zijn' dan?.
Ik heb er geen behoeft aan. Ik zeg dat het hier meeral saai is. Kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was hier toch behoefte aan diepgang etc?
Anywayz, ik zeg tabee, misschien tot later vanavond en anders tot morgen
Je kan je niet zomaar ongestraft uit een discussie ontrekken. Dat doen alleen maar pubertjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was hier toch behoefte aan diepgang etc?
Anywayz, ik zeg tabee, misschien tot later vanavond en anders tot morgen
Ga je naar minder saaie plekken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoeft aan. Ik zeg dat het hier meeral saai is. Kan ik ook niks aan doen.
Mazzel
*duwt SAJ*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan je niet zomaar ongestraft uit een discussie ontrekken. Dat doen alleen maar pubertjes.
Geitjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Top drukte
Discussie
Feest
LoL
Alles
![]()
Dan tape je hem vastquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
Ik ben toch echt niet geschikt voor het Zuiderbad, veel te lekkere jongens.
daarom, je past er prima tussenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
dat slaat ook nergens op, de lading stront bedoel ik mee dat het meteen gezeik word genoemd, in plaats van dat je ook je mening kan geven. het is een punt, geen gezeik of gezeur.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als dat jij kritiek op kritiek 'een lading stront over je heen' noemt?.
Nee gewoon zo'n enge ballenknijper zwembroek onder je wel flitsend een coole zwembroek aandoenquote:
Zat ik uberhaupt in een discussie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan je niet zomaar ongestraft uit een discussie ontrekken. Dat doen alleen maar pubertjes.
Ahhw.. je hebt de hele tijd in het bubbelbad moeten zitten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
Dat je dan ook zo met je kont moet wiebelen omdat ie net iets te strak is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n enge ballenknijper zwembroek onder je wel flitsend een coole zwembroek aandoen![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n enge ballenknijper zwembroek onder je wel flitsend een coole zwembroek aandoen![]()
Ben ik lekker aan 't rellen, is 't weer niet goed...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Vlarp het volgende:
Sinds Gellarboy weg is uit het topic heeft het z'n charme verloren doordat er geen rel meer was om elke uitspraak.. live with it..
Om te stoken. En 't werkt. Hoewel SAJ en DM daar geen hulp nodig voor hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je naar minder saaie plekken?
Zou'k daar blijven. Waarom terugkomen naar saaie plaatsen?
Jij bent toch de toekomst?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zat ik uberhaupt in een discussie?
1x = je mening gevenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom, je past er prima tussen
grrrr
ow enne dit:
[..]
dat slaat ook nergens op, de lading stront bedoel ik mee dat het meteen gezeik word genoemd, in plaats van dat je ook je mening kan geven. het is een punt, geen gezeik of gezeur.
Tis niet jou foutquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben ik lekker aan 't rellen, is 't weer niet goed....
Nee, maar SAJ heeft een rare definitie van 'discussie'.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zat ik uberhaupt in een discussie?
Iets zien bewegen heeft ook zo z'n euhm.. charmesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over sletjes gesproken, ga jij nog om met Bart L?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja dat gebruik ik ook. Maar het is wel lastig hoor, terwijl ik mijn baantjes aan het trekken was gleed mijn blik steeds af naar de douches en al het lekkers dat daar onder stond. Het is maar goed dat ik geen heteromeisje ben, want ik zou een enorm sletje zijn denk ik wel eens.![]()
Nee die vliegen elkaar toch wel in de harenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Om te stoken. En 't werkt. Hoewel SAJ en DM daar geen hulp nodig voor hebben
60, mond dichtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoeveel weeg jij ook alweer ventje?
En nu niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja dat gebruik ik ook. Maar het is wel lastig hoor, terwijl ik mijn baantjes aan het trekken was gleed mijn blik steeds af naar de douches en al het lekkers dat daar onder stond. Het is maar goed dat ik geen heteromeisje ben, want ik zou een enorm sletje zijn denk ik wel eens.![]()
ik zeg het zo eens in de 3 maandenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x = je mening geven
2x = je mening opnieuw geven
3x = je mening wederom geven
4x, 5x, 6x .... 201x = zeiken ende zeuren
Maar ik bedoelde niet zozeer jou. Ik viel er middenin en heb het maar half gevolgd, maar ik vind desalniettemin dat er wel ERG vaak gezegd wordt dat het nu niet zo leuk meer is. En als een mening (negatief) erg vaak gegeven wordt... dan is zeiken en zeuren in mijn ogen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over sletjes gesproken, ga jij nog om met Bart L?
Zal ik eens bovenop je gaan zitten en dan kijken wie er wint?quote:
L al? Hoeveel Barts heeft ie al wel niet gehad?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over sletjes gesproken, ga jij nog om met Bart L?
Ik neem hem serieus als ik dat wil.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, maar SAJ heeft een rare definitie van 'discussie'.
Neem 'm niet serieus.
Oehquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik neem hem serieus als ik dat wil.
Zelfde geld voor jou.
Oh, okay, dan zijn we het eens wat dat betreft denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:13 schreef Jerruh het volgende:
dat slaat ook nergens op, de lading stront bedoel ik mee dat het meteen gezeik word genoemd, in plaats van dat je ook je mening kan geven. het is een punt, geen gezeik of gezeur.
Laten we het niet hopen. Word ik zeker net zo'n DM die in z'n studentikoze periode blijft hangen en neuzelt over luxaflex-schaartjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent toch de toekomst?
Uhm.. da's niet veilig hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal ik eens bovenop je gaan zitten en dan kijken wie er wint?
Everybody else's boyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ken Bart nog uit de tijd dat ie nog in Alkmaar woonde.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef LuQas het volgende:
[..]Ken jij Bart?
Ja Bart is mijn beste vriend.
Omdat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay, dan zijn we het eens wat dat betreft denk ik.
Aanmerkingen meteen gezeik of gezeur noemen, slaat alles lekker meteen zo dood.
Alleen blijf ik erbij: mensen die alleen in deze reeks komen, hebben stukken minder recht van spreken.
Ja nou er stond er vorige week nog 1 vrij boven mij, maar die's al weg ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zeg het zo eens in de 3 maanden.
zeg steeph, kan jij me ook nie helpen aan een appartementje in eindhoven centrum
Kiwiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb voor het eerst sinds maanden fruit opeen peer en een kiwi ..
Hmm, toen hij nog hetero was dus, min of meer dan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken Bart nog uit de tijd dat ie nog in Alkmaar woonde.
Is that a promise?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal ik eens bovenop je gaan zitten en dan kijken wie er wint?
Soms moet je het leuk maken he? En het scherpt de geest, een discussie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Nee die vliegen elkaar toch wel in de harenbitchfight, round one...... FIGHT!
Ik blijf er eerder bij: Mensen onder de 1m 85 hebben GEEN recht van spreken. NOOITquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay, dan zijn we het eens wat dat betreft denk ik.
Aanmerkingen meteen gezeik of gezeur noemen, slaat alles lekker meteen zo dood.
Alleen blijf ik erbij: mensen die alleen in deze reeks komen, hebben stukken minder recht van spreken.
als je een appartementje weet, weet je dan ook een baantje voor mequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou er stond er vorige week nog 1 vrij boven mij, maar die's al weg ...bovendien moet je dna wel een hypotheek op kunnen nemen .... o ooow.
Want?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef Jerruh het volgende:
en djiez, ik voel me altijd weer de heilige maagd maria hier.
*proest* sorryquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen. Word ik zeker net zo'n DM die in z'n studentikoze periode blijft hangen en neuzelt over luxaflex-schaartjes.
Ik sta mezelf wel eens NAAR het leven, telt dan ook?quote:
Doe me dan maar een Ang3l ofzo. Die staat nog echt in t leven, lijkt me.
Zeg, kijk uit wat je zegt!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik blijf er eerder bij: Mensen onder de 1m 85 hebben GEEN recht van spreken. NOOIT
bij mij is het alleen maar spiermassaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent een stuk langer dan ik.. ik ben maar 1,70
Je kan je natuurlijk ook aan mij spiegelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen. Word ik zeker net zo'n DM die in z'n studentikoze periode blijft hangen en neuzelt over luxaflex-schaartjes.
Doe me dan maar een Ang3l ofzo. Die staat nog echt in t leven, lijkt me.
Oh kut, ik heb de finale gemist gisteren bedenk ik nu.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij mij is het alleen maar spiermassa
n bonestructure.
tyraquote
Omdat die in mijn ogen nauwelijks deel uitmaken van een *kuch* 'fok-community' of wat daarvoor moet doorgaan. Bevalt het ze hier niet, dan rotten ze maar op om hun eigen doelgroep-forumpje op te richten.quote:
Ik moet mezelf zo ver krijgen om ook te gaan fitnessen..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij mij is het alleen maar spiermassa
n bonestructure.
tyraquote
*rekt zichzelf 2cm op*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik blijf er eerder bij: Mensen onder de 1m 85 hebben GEEN recht van spreken. NOOIT
finale is volgende week maandagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oh kut, ik heb de finale gemist gisteren bedenk ik nu.Terwijl ik gewoon thuis was...
Neem druivenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
die kiwi was wel kotsranzig jaen ik moet nu nog een reflectieverslag schrijven over iets waar ik niet ben geweest...
Ik heb geen sekte nodig dank je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat die in mijn ogen nauwelijks deel uitmaken van een *kuch* 'fok-community' of wat daarvoor moet doorgaan. Bevalt het ze hier niet, dan rotten ze maar op om hun eigen doelgroep-forumpje op te richten.
Stel dat mijn oma en jouw oma hier gaan zitten zeiken over het feit dat er zo weinig borduurpatronen op fok staan, en er een borduurvijandige sfeer hangt, dan zeg je toch ook: rot maar op naar je eigen borduurforum.
Ik ben allergisch voor kiwi (zit te veel vitamine C in, dan stik ik)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:20 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar niet kiwi
das zo blegh
Kind, ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
finale is volgende week maandag.
en de herhalingen zijn op zaterdag.
en auke en ik hebbe besloten dat jij, ik, auke en eventueel anderen nog es meesterlijk gaan zuipen, inclusief jointjes or whatever...
No, I said I'd do my best. That's hardly a promise.quote:
uhuh.. maar wij zijn geen borduurcommunity..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat die in mijn ogen nauwelijks deel uitmaken van een *kuch* 'fok-community' of wat daarvoor moet doorgaan. Bevalt het ze hier niet, dan rotten ze maar op om hun eigen doelgroep-forumpje op te richten.
Stel dat mijn oma en jouw oma hier gaan zitten zeiken over het feit dat er zo weinig borduurpatronen op fok staan, en er een borduurvijandige sfeer hangt, dan zeg je toch ook: rot maar op naar je eigen borduurforum.
Ziet dat er dan leuk uit?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor kiwi (zit te veel vitamine C in, dan stik ik)
Ik krijg jeuk in m'n keel van kiwiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor kiwi (zit te veel vitamine C in, dan stik ik)
Niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhuh.. maar wij zijn geen borduurcommunity..
Het is een keihandig ding ja! En ik ga er tenminste niet mee op de foto! *denk* Nee!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lijkt je.quote:Doe me dan maar een Ang3l ofzo. Die staat nog echt in t leven, lijkt me.
Nee het ziet er alleen leuk uit als ik ene kleine overdosis vitamine C heb, dan zwellen alleen m'n lippen op en dan ben ik net Angelina Joliequote:
Same here.quote:
Nee, wij naaien lieverquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En fok is ook geen homo-community.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
lieverd, ik ook niet, maar het word tijd dat drie grootheden bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef LuQas het volgende:
[..]
Kind, ik doe niet anders.Maar ik blow niet.
Ik sta geen tuintjes te harken en bomen te snoeien..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zegt de meneer uit Numansdorp en z'n paardenmarkt
Hehe dat van die lippen, okéquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het ziet er alleen leuk uit als ik ene kleine overdosis vitamine C heb, dan zwellen alleen m'n lippen op en dan ben ik net Angelina Jolienog meer vitamine C en dan zwelt m'n keel op en dan adem ik wat moeilijk
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef LuQas het volgende:
[..]
Kind, ik doe niet anders.Maar ik blow niet.
hmmmmmzzz..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het ziet er alleen leuk uit als ik ene kleine overdosis vitamine C heb, dan zwellen alleen m'n lippen op en dan ben ik net Angelina Jolienog meer vitamine C en dan zwelt m'n keel op en dan adem ik wat moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |