Je mag er zelfs nog 120, een honderd meter verderop staat pas het bordje 100 naar ik dacht. (of ik rij altijd te snel, dat kan natuurlijk ook). Flitspalen kan ik me niet voor de geest halen op dat stukje trouwens...quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:53 schreef Tommeke het volgende:
Het is mij ook wel eens opgevallen toen ik daar reed, dat er nog wel eens mensen willen remmen daar, terwijl je er volgens mij nog 70 mag... Maar ff naar Hans Anders lijkt mij
Meeste mensen zijn schijtbenauwd dat ze daar te hard rijden, het staat er vol met flitspalen![]()
meestal 40 maar in nederland mag je met een vergunning/ontheffing permanent tot 60 ton rijden en dan hebben we het maar niet over zwaartransportenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:18 schreef B_BOY het volgende:
50 ton is nogal tog. een gewone vrachtwagen is tog maar 32 ton.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
k zal morgen wel ff een fotootje maken.
Jammer dat blik op de weg er dan niet isquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef furanku het volgende:
Hehe.. dat hebben wij daar gisteren nog gedaan..
alle auto's naast ons gingen ook mooi 50 rijden..![]()
O o wat hebben wij gelachen![]()
Die hadden we net afgeschud met 190quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jammer dat blik op de weg er dan niet is![]()
Hulde held NIET DUSquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef furanku het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:12 schreef B-Fifty-Two het volgende:
haha moet je met wit tape de T wegtapenkijken of dr dan chaos komt
Wat een spannend leven heb jij zeg!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef furanku het volgende:
Vergeet de hoefijzers op de grill niet...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
De auto van Maikuuul's pa
met een D erachter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |