Nee, wel op de bank.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
speelde Kromkamp ?
Is Davids niet meer de enigste met brilquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:49 schreef Doc het volgende:
Die andere 2 wedstrijden deze week speelde hij wel. Dat was ook 8 doelpunten.
Goed nieuws dat Sissoko terug is - nu met Davids brilletje!
Bij gebrek aan beter....quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:19 schreef Radegast het volgende:
Hup Newcastle!
Diep triest natuurlijk dat supporters dit doen. Dacht dat Engelse supporters altijd achter hun team en spelers bleven staan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Melchiot werd door de eigen aanhang afgelopen zaterdag ook al heerlijk uitgejouwd nadat ie een stomme gemakszuchtige fout gemaakt had waardoor Defoe zo doorkon en waaruit de Spurs uiteindelijk scoorden.
team wel.. spelers nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Diep triest natuurlijk dat supporters dit doen. Dacht dat Engelse supporters altijd achter hun team en spelers bleven staan...
O, ze bleven zeker achter hun team staan, maar zoals Melchiot speelde, zou die alleen voor de huidige Mannschaft een versterking zijn, zo dramatisch was ie bezig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Diep triest natuurlijk dat supporters dit doen. Dacht dat Engelse supporters altijd achter hun team en spelers bleven staan...
Dat is wel fijn ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
De overige twee wedstrijden zijn dus wel live te zien bij de BBC
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef Doc het volgende:
Dit is ook wel geinig: de fan die de 0-7 voorspelde, met redelijk wat details ook kloppend.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/4832776.stm
Chelsea speelt niet slecht maar kijkt nu een beetje de kat uit de boom. Newcastle doet zeker nog niet onder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
Nu PSV afgelopen is, zappen naar mn andere favoriete club, Chelsea. Hoe spelen ze? (voor degenen die al langer kijken). De 1-0 stand is mooi in ieder geval.
Ik, dat doe ik vaker als het er live op is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef Dos37 het volgende:
Wie veranderdt zonder mijn toestemming de TT
de NOS TT redactie kan Terry en Lampard niet uit elkaar houdenquote:
Ja, dan mogen die de Uefa Cup in.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe zit t nou precies met Europees voetbal? Als West Ham/Charlton/Boro de finale speelt tegen CFC of LFC die CL hebben dan mogen zij als ze verliezen ook de uefa in?
Ben er maar blij mee, West Ham kan ze allebei hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:14 schreef Erasmusch het volgende:
Mogen we weer 90min genieten op de BBC
Jij baalt zeker wel dat je deze galavoorstelling hebt moeten missen wegens tentamens?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben er maar blij mee, West Ham kan ze allebei hebben
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij baalt zeker wel dat je deze galavoorstelling hebt moeten missen wegens tentamens?
quote:''We're delighted to be still in the hat - not many of us have been in a semi-final draw before.''
quote:"We've got a decent record at The Riverside and earlier this season we did very well up there in the league.''
woar blief ie op tf ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:07 schreef Dos37 het volgende:
Laat west ham de cup nou maar winnen.
OK - regel jij het even ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef DutchGooner het volgende:
Liverpool v West Ham zou wel aardig zijn
Maar dan alleen als LFC de finale niet haaltquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:07 schreef Dos37 het volgende:
Laat west ham de cup nou maar winnen.
Dat hadden Doc en ik toch al voor 13 mei afgesproken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef DutchGooner het volgende:
Liverpool v West Ham zou wel aardig zijn
Dan kom je wel langs he? Als dat de finale wordt beloof ik dat ik ook langs komquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hadden Doc en ik toch al voor 13 mei afgesproken?
Waarschijnljk kom ik zelfs als de finale Hammers-Chelski wordt even langs.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:01 schreef Doc het volgende:
Dan kom je wel langs he? Als dat de finale wordt beloof ik dat ik ook langs kom
Ik zie nu trouwens dat dan ook de meet isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnljk kom ik zelfs als de finale Hammers-Chelski wordt even langs.![]()
Dan wordt het een misschien - het wordt overigens so wie een " misschien" omdat Rosa dan die dag misschien moet afzwemmen voor d'r B (moet effe in agenda kijken...)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnljk kom ik zelfs als de finale Hammers-Chelski wordt even langs.![]()
Afzwemmen gaat altijd voor. Leuk man, dan al voor haar B.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:09 schreef Doc het volgende:
Dan wordt het een misschien - het wordt overigens so wie een " misschien" omdat Rosa dan die dag misschien moet afzwemmen voor d'r B (moet effe in agenda kijken...)
M moest vorig jaar op de dag van de FA cup finale voor dr C afzwemmen ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Afzwemmen gaat altijd voor. Leuk man, dan al voor haar B.
Een uitermate mooie dag was datquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:14 schreef Doc het volgende:
[..]
M moest vorig jaar op de dag van de FA cup finale voor dr C afzwemmen ...
Ik kan die smoes natuurlijk ook mooi even gebruiken voor 13-05: golfer moet zelf op die dag afzwemmen voor zijn bejaardenzwemdiploma.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:14 schreef Doc het volgende:
[..]
M moest vorig jaar op de dag van de FA cup finale voor dr C afzwemmen ...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een uitermate mooie dag was dat![]()
Ik weet nog dat ik supervermoeid in Cardiff aankwam,de slechtste wedstrijd van het seizoen zag en vervolgens helemaal uit mijn dak ging nadat Vieira ons voor de verandering maar weer eens een FAC schonkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
kat die dag toch er nog wat van kenne zien van die finale omdat die dag een goeie vriend van me trouwde en stiekem er effe tussen uitgesneaked was - toen niet de hele wedstrijd gezien met al die verlengingen en zo - maar Digger hield me die dag goed op de hoogte- twas een druk dagje
![]()
Ik gun Vieira komende weeke ook weer een klinkende overwinningquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik supervermoeid in Cardiff aankwam,de slechtste wedstrijd van het seizoen zag en vervolgens helemaal uit mijn dak ging nadat Vieira ons voor de verandering maar weer eens een FAC schonk
Bek houwe slet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik gun Vieira komende weeke ook weer een klinkende overwinning
Dat bepaal ik zelluf wel, jij ouwe tandeloze stoephoerquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een uitermate mooie dag was dat![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef DIGGER het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)_the_day/4844754.stm
Zet maar vast in je agenda
Over 5 minuten dus, het wordt vast een interessante wedstrijd.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond de replay tussen M'boro en Charlton vanaf 21.00 (NL tijd) op BBC1.
Zorg je er wel voor dat je voldoende telraampjes bij de hand hebt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:12 schreef PirE het volgende:
en ga deze keer de schwalbe's van Robben tellen.
De wedstrijd begint overigens pas om 18.15 uur, Ned. tijd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:12 schreef PirE het volgende:
Voor de liefhebbers:
Saturday 22 April:
Chelsea v Liverpool - 1650 BST, BBC ONE
Dat is dus 17:50 CET. Ik zit er klaar voor en ga deze keer de schwalbe's van Robben tellen.
De voorbeschouwing op de BBC pak ik meestal wel even mee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
De wedstrijd begint overigens pas om 18.15 uur, Ned. tijd.
The Diving Dutchmanquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even het telraam erbij pakken voor de schwalbes...
Eén.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even het telraam erbij pakken voor de schwalbes...
Die van Luis García zeker, die van Riise helaas niet gezien want ik ben net pas terug.quote:
Heeft de Paus ooit geneukt ?quote:
Hij blijft tijdloos.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:45 schreef Droopie het volgende:
wat een blunder van de liverpool keeper
Ach dat stelt voor Jezus niks voor na 2006 jaarquote:
hij miste toch, dus boeiend.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Het was geen buitenspel van Cole, Finnan hefte het op.
You never walk.. alonequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:13 schreef tong80 het volgende:
YNWA is altijd mooi als het door de echten wordt gezongen
Omdat ze het stadion nog niet uitmogen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een bekerwedstrijd van Ajax in de Amsterdam ArenA in de halve finale zou op dit moment driekwart van de supporters al weg zijn. Hier gaan ze 10 minuten na afloop nog fijn met z'n allen zingen.
Nee, dan Nederlandse supportersquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef VoreG het volgende:
Wat zijn Engelsen toch ontzetten lelijk, dat publiek
Wat een onzin zeg, daar hadden er nu nog mensen gezeten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een bekerwedstrijd van Ajax in de Amsterdam ArenA in de halve finale zou op dit moment driekwart van de supporters al weg zijn. Hier gaan ze 10 minuten na afloop nog fijn met z'n allen zingen.
Kom we gaan Ajax er weer eens bijhalen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Die mogen morgen weerquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom we gaan Ajax er weer eens bijhalen.
Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
Dit maakt mijn dag dan nog een heel klein beetje goed.
Het zogenaamde ongenaakbare Chelsea pakt van de 6 mogelijke hoofdprijzen onder Mourinho er wel 2
Da's het kutte van zo'n budget - zelfs als je ieder jaar kampioen wordt is het niet genoeg - het is een minimum vereiste. Dit seizoen was ieder geval slechter voor CFC dan het vorige: geen LC, eerder uitgeschakeld in de CL en volgens mij ook later kampioen dan vorig seizoen.quote:Op zondag 23 april 2006 01:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.
Nee hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 01:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.
Sport1 sowiesoquote:Op zondag 23 april 2006 11:27 schreef borisz het volgende:
waar kunnen we de 2de halve finale zien?
Nee idd. Ik snap er niets van hoe die rechten daar in elkaar zitten bij de voetbal.quote:
OF je schaft Sport1 aan OF je gaat naar de pub,dan kan je het wel zienquote:Op zondag 23 april 2006 17:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat weten we niet, want we kunnen het niet zienvertel!
Dat 1e kan niet, want ik zit vast aan Casemaquote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OF je schaft Sport1 aan OF je gaat naar de pub,dan kan je het wel zien
Die hbben toch ook Sport1 neem ik aanquote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat 1e kan niet, want ik zit vast aan Casema![]()
Sorry,my badquote:en een pub? Ik zit in Hellevoetsluis
Dat begreep ik maar zoiets doe je niet.quote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
1557: The players line-up around the centre circle to pay their tribute to John Lyall. Rather than observe a minute's silence the West Ham fans sing in tribute to their former manager, who died this week aged 66. Manager Alan Pardew signals for the fans to be quiet but they carry on regardless. A rather bizarre start to the afternoon.
Dat dus.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen heb je het nog steeds niet verteld zakkenwasser
Inderdaadquote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen heb je het nog steeds niet verteld zakkenwasser
Voor een euro per post wil ik je wel op de hoogte houden.quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad
Beetje een boiende wedstrijd?
Is goed, begin maarquote:Op zondag 23 april 2006 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor een euro per post wil ik je wel op de hoogte houden.
Zal eerst effe mijn rekeningnummer aan je doorgeven.quote:
Ik zat meer aan 50 euro te denkenquote:Op zondag 23 april 2006 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal eerst effe mijn rekeningnummer aan je doorgeven.
Schikt een voorschot van 25 euro je?
Ook goed,zodra het op mijn rekening staat zal ik beginnenquote:
Dan is de wedstrijd alweer voorbijquote:Op zondag 23 april 2006 17:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook goed,zodra het op mijn rekening staat zal ik beginnen
Maar genoeg mensen die het lezenquote:Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Zit je lekker in je eentje te posten Dokkie.
quote:Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Overigens wel een mooie finale, met hopelijk Liverpool West Ham als winnaar.
Als ze maar niet in creme kleurige Armani pakjes het veld op komenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:44 schreef stevengerrard het volgende:
Dat is zeker zo DOC maar dit LFC team is zo gebrand om te FA Cup binnen te halen dat mag niet mis gaan.
Daarbij moeten ze West ham gewoon de 1e helft overrompelen met het spel want die zullen uiteraard vol staan van de zenuwen en de sfeer die ze nooit hebben meegemaakt.
Maar andersom ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:29 schreef Doc het volgende:
Het blijft een cup-final en er zijn wel eens eerder FAC finales verloren tegen teams waar dat niet van zou moeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |